AndroidHealthClinic

Hoe kwark op smaak brengen?

Ananas bevat een enzym dat proteïnen helpt afbreken, wat het nut van een trage opname van de whey een beetje teniet doet.
Maar als je het lekker vindt gewoon doen kerel, zoveel verschil zal het wel niet uitmaken.

Wat betreft de suikers... weet ik het zelf niet eigelijk. Als je het mee in je voedingsschema neemt en de verhoudingen kloppen dan maakt het niet zo heel veel uit denk ik.

Blikje ananas op ananassap erdoor, heerlijk.

Het gaat niet om lekker, het gaat om het resultaat. Maak onderscheid tussen eten wat goed voor je en wat lekker voor je is. Gewoon opeten dus.

Gewone magere kwark mengen met een beetje magere optimel vruchtenkwark. Je hebt verschillende smaken, ik neem altijd appel kaneel, maar je hebt ook aardbei, perzik en meer.

Voedingswaarde optimel kwark:
vet: 0,1
kh: 3,5
eiwit: varierend van 5 tot 6.nogwat gram, ligt eraan welk smaak je neemt.

Omdat optimel kwark niet zoveel eiwit heeft eet ik het niet gewoon zo, maar ik meng een beetje ervan met biogarde magere kwark van ah. Superlekker.

• Topic Starter Topic Starter
had ik ook nog niet aangedacht, beetje joghurt erdoorheen...

heb nog wat whey met aardbeie smaak ook, ga dat ook is testen om ermee in te verwerken.

(Suikervrije) siroop met een beetje brinta!

Studentenhaver erdoor! Is mijn versnapering elke avond voor het slapen gaan, heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
studentenhaver heb ik al geprobeerd, maar vind dat dat weinig aan de smaak doet...
kan er uiteraard wel als extratje mee tussen :-)

Gewone magere kwark mengen met een beetje magere optimel vruchtenkwark. Je hebt verschillende smaken, ik neem altijd appel kaneel, maar je hebt ook aardbei, perzik en meer.

Voedingswaarde optimel kwark:
vet: 0,1
kh: 3,5
eiwit: varierend van 5 tot 6.nogwat gram, ligt eraan welk smaak je neemt.

Omdat optimel kwark niet zoveel eiwit heeft eet ik het niet gewoon zo, maar ik meng een beetje ervan met biogarde magere kwark van ah. Superlekker.

Als je in de AH wat lager in t vak van de kwark e.d. kijkt zie je rechthoekige bakjes, die zijn E0,65 per 500 gram in plaats van E1,10. Scheelt je 45 cent per 500 gram. Heeft iets minder eiwit, 9 gram per 100 gram, maar is wel lekker! Mengen met een paar scheppen appel kaneel kwark is idd ook lekker.

Als je in de AH wat lager in t vak van de kwark e.d. kijkt zie je rechthoekige bakjes, die zijn E0,65 per 500 gram in plaats van E1,10. Scheelt je 45 cent per 500 gram. Heeft iets minder eiwit, 9 gram per 100 gram, maar is wel lekker! Mengen met een paar scheppen appel kaneel kwark is idd ook lekker.

deze dus ;) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaten daar niet meer kh in?

Niets... als het helpt maakt het toch niet uit hoe het smaakt? :rolleyes:

nee andere, zal vanavond even kijken, heb mn koelkast vol liggen maar ben niet thuis ;)

Denk dat je Zaanse Hoeve kwark bedoeld, idd lekker goedkoop. Meng altijd aardbei met normale kwark, elke keer beetje minder, tot ik 't puur weg kan krijgen :rolleyes:

In die appel kaneel kwark zeker ja, dat is rotzooi. In die magere kwark in vierkante bakjes weet ik niet. zal vanavond ff updaten.

Uhh niet de appelkaneelkwark van optimel hoor.. 3,5 gram kh, noem je dat veel?? In de meeste magere kwark zit 4 kh.

Night Protein :p
ga vanavond chocolade proberen

Terug
Naar boven