klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 jaar, 5 maanden, 24 dagen, 7 uur en 15 minuten. Plusminus.
Ik wist niet dat mn topic over nl les ging, volgens mij ben je op een verkeerde forumsite..
Kan inderdaad.Wat betreft voeding, moet je veel eten of veel en gezond eten, kan daar aub wat info over gegeven worden ?
Ligt er aan wat je onder gespierd verstaat.
A) gespierder dan de niet sporter: paar maanden
B) gespierder dan de regelmatige sporter: jaartje
C) gespierd in vorm BB: jaaaaren
D) gespierder dan mij: 3 minuten
Heb geduld.
Ligt beetje aan je doel. Trainen en eten, komt vanzelf.
Succes iig.
En vuk de spellingsnichten onder ons met verbeteren van het Nederlands van anderen, hondsirritant.
Ik ben nu een weekje bodyduilding, wel met whey kuurtje. En ik smeer pindakaas op mijn buik voor ik ga slapen
---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 22:21 ----------
Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar serieus posten op meso's account stel ik niet op prijs
Ik ben nu een weekje bodyduilding, wel met whey kuurtje. En ik smeer pindakaas op mijn buik voor ik ga slapen
Hallo iedereen,
Ik doe nu aan fitness voor ongeveer 2 maanden , ik heb in het verleden ( 6-7 jaar geleden ) een jaar getraind en had een redelijk gespierde lichaam van gekregen. Maar na die 6 jaar ben ik 8-9 kilo aangekomen en zijn er naar mijn idee niet echt veel meer over van mijn oude lichaam.
Nou weet ik dat elke lichaam anders is en dat trainen geduld eist maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen om erachter te komen hoe lang tijd het ongeveer neemt een redelijk goede ( gespierde ) lichaam te kunnen creeren.
Ik train 4-5 dagen per week alle spiergroepen in 1 week 1 maal ( soms borst en biceps 2 maal in de week )
Daarnaast gebruik ik whey shake en creatine mono.
Ik ben 1.80 lang en weeg 86 kg
Ik hoop echt dat ervaringen gedeeld worden aangezien ik nu na 2 maanden een slecht gevoel krijg omdat het naar mijn idee niet echt vlot gaat.
Alvast bedankt.

Lol wat een zinloze vraag.. hoe kun je hier nou antwoord op geven

Roflol
---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 12:02 ----------
Jij gaat hier snel veel vrienden maken.
Ligt er aan wat je onder gespierd verstaat.
A) gespierder dan de niet sporter: paar maanden
B) gespierder dan de regelmatige sporter: jaartje
C) gespierd in vorm BB: jaaaaren
D) gespierder dan mij: 3 minuten
Heb geduld.
Ligt beetje aan je doel. Trainen en eten, komt vanzelf.
Succes iig.
En vuk de spellingsnichten onder ons met verbeteren van het Nederlands van anderen, hondsirritant.