XXL Nutrition

Hoe lang duurt een gespierde lichaam krijgen ?

Het gewenste resultaat zie je maar over X aantal jaren.

Zelf merk ik bij mezelf dat ik nu, na een 4-5 maanden, de lijnen erdoor beginnen te komen.
Meer biceps en triceps, rug die begint te komen, borstspieren die uitgetekend beginnen te worden, poep die wat meer naar achteren gaat steken (squatkont), etc , etc.

Zelf heb ik nu niet op massa getraind maar op kracht met een aangepast Starting Strenght schema (vind je ook bij de stickies op het forum). Nu mijn kracht toch al is wat ik mijn als doel opstelde, ben ik nu geswitched naar een massa schema 4 daags split, en ik verwacht ook pas na een 6 maanden dat ik dit ga beginnen zien.

Je echte ideaalbeeld heb je pas na hard werken gedurende enkele jaren.

Lol wat een zinloze vraag.. hoe kun je hier nou antwoord op geven

Ligt er aan wat je onder gespierd verstaat.

A) gespierder dan de niet sporter: paar maanden
B) gespierder dan de regelmatige sporter: jaartje
C) gespierd in vorm BB: jaaaaren
D) gespierder dan mij: 3 minuten

Heb geduld.

Ligt beetje aan je doel. Trainen en eten, komt vanzelf.

Succes iig.

En vuk de spellingsnichten onder ons met verbeteren van het Nederlands van anderen, hondsirritant.

Er is niet iets zoals snel gespierd worden

3 a 4 jaar

Ik ben nu een weekje bodyduilding, wel met whey kuurtje. En ik smeer pindakaas op mijn buik voor ik ga slapen

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 22:21 ----------

Heb geduld.

Succes iig.

En vuk de spellingsnichten onder ons met verbeteren van het Nederlands van anderen, hondsirritant.

Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar serieus posten op meso's account stel ik niet op prijs

Ik ben nu een weekje bodyduilding, wel met whey kuurtje. En ik smeer pindakaas op mijn buik voor ik ga slapen

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 22:21 ----------

Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar serieus posten op meso's account stel ik niet op prijs

beste is alsnog creatine kuurtje met een beetje Avodart erbij om hairloss tegen te gaan en inderdaad die pindakaas op je buik zie ik echt menteen dikke gains van

Pindakaas kun je toch impotent van worden?

Hallo iedereen,

Ik doe nu aan fitness voor ongeveer 2 maanden , ik heb in het verleden ( 6-7 jaar geleden ) een jaar getraind en had een redelijk gespierde lichaam van gekregen. Maar na die 6 jaar ben ik 8-9 kilo aangekomen en zijn er naar mijn idee niet echt veel meer over van mijn oude lichaam.
Nou weet ik dat elke lichaam anders is en dat trainen geduld eist maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen om erachter te komen hoe lang tijd het ongeveer neemt een redelijk goede ( gespierde ) lichaam te kunnen creeren.
Ik train 4-5 dagen per week alle spiergroepen in 1 week 1 maal ( soms borst en biceps 2 maal in de week )

Daarnaast gebruik ik whey shake en creatine mono.
Ik ben 1.80 lang en weeg 86 kg

Ik hoop echt dat ervaringen gedeeld worden aangezien ik nu na 2 maanden een slecht gevoel krijg omdat het naar mijn idee niet echt vlot gaat.

Alvast bedankt.

32 jaar en dan zo'n vraag stellen ???

2 euro 40

• Topic Starter Topic Starter
Lol wat een zinloze vraag.. hoe kun je hier nou antwoord op geven

Dan hou je toch lekker je klep dicht . ipv reageren ???

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 23:14 ----------

Roflol

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 12:02 ----------

Jij gaat hier snel veel vrienden maken.

Of vage kennissen zoals jou ??

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 23:16 ----------

Heb geduld.

Succes iig.

Dank je wel man.

wat kom ik hier een hoop onzin tegen zeg, het niveau zakt steeds verder op dit forum..

ik zag overigens wel een par goede tips over pindakaas op je buik smeren voor je gaat slapen, dat helpt erg goed ik ben er zelf in een paar weken tijd maar lieft 6 kilo spiermassa mee aangekomen!

da's raar aangezien je die pindakaas op je rug moet smeren voor optimale resultaten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt aan iedereen die een antwoord heeft gegeven op een normale en serieuze wijze. Voor alle anderen geldt :
Je hoeft niet in een boom te groeien om een eikel te zijn... het is niet een kunst om mensen hier een beetje in de zeik te nemen, heb normen en waarden en doe normaal tegen anderen. Maar ja , ik neem aan dat dat niet in jullie categorie valt.
Ga zo door..

Terug
Naar boven