AndroidHealthClinic

Hoe lang duurt een gespierde lichaam krijgen ?

da's raar aangezien je die pindakaas op je rug moet smeren voor optimale resultaten.

je snapt het niet de zomersixpack voor die chickies toch die kijken niet gaar je rug. maar idd als je ook een gespierde rug wil moet het ook op je rug

Je krijgt dergelijke reacties als je vragen stelt waarop je zelf het antwoord kan vinden. Gewoon de tijd nemen om de stickies te lezen.
Wat we ook niet begrijpen is dat je zegt dat je vroeger een jaar lang goed hebt getraind. Waarom stel je dan de vraag hoe lang het duurt eer je een gespierd lijf krijgt.

Weet je waarom je van sommigen absurde, of grappige antwoorden krijgt??? Omdat je op een forum zit. En ja, inderdaad, daar zitten soms mensen bij die graag eens anderen doen lachen. Als je in iedere topic die je start zo geïrriteerd reageert, zal je na enkele topics echt geen antwoorden meer krijgen. Geen grappige, geen ernstige.
De meesten hier zijn echt wel bereid heel veel tijd te steken in antwoorden, echter gaan diezelfde mensen eerst een paar keer grappig reageren. Laat ze grappig zijn, daarna houdt de lol op en komen de ernstige antwoorden. Let wel, enkel als men merkt dat je echt zelf aantoont dat je er voor wil gaan en de nodige tijd stopt in het lezen van de stickies.
Een vraag begin je dus best door eerst te zeggen wat je allemaal al deed om een antwoord te krijgen op je vraag. Bijvoorbeeld: "Ik zocht via de zoekfunctie naar een goed voedingsschema, maar kon er niet echt één vinden die echt goed voor me lijkt. Ik zocht op google en stelde volgende schema op....... Wat vinden jullie daar van ? Correcties??"
Dit is beter dan zeggen:" weet iemand een goed voedingsschema voor me?" Als je zo iets vraagt krijg je gegarandeerd grappige opmerkingen; En dan reageer jij dan geïrriteerd op,...

Bedankt aan iedereen die een antwoord heeft gegeven op een normale en serieuze wijze. Voor alle anderen geldt :
Je hoeft niet in een boom te groeien om een eikel te zijn... het is niet een kunst om mensen hier een beetje in de zeik te nemen, heb normen en waarden en doe normaal tegen anderen. Maar ja , ik neem aan dat dat niet in jullie categorie valt.
Ga zo door..
Welkom op het internet.

Mij heeft het veel geholpen voor het slapen gaan een half glas olijfolie te drinken, dit zorgt er voor dat je lichaam voldoende vetten binnen krijgt zodat het meer testosteron kan produceren.

ik vind het echt niet normaal hoe jullie reageren tegen die jongen! Hij wil gewoon wat leren, kan toch? :) :)

Het valt natuurlijk te zien hoe je gespierd definieerd.

Als je 5 dagen/week naar de fitness gaat dan wil je natuurlijk resultaat zien.

Voeding is heel belangrijk en sommige mensen houden daar geen rekening mee. Dus als je let op je voeding en de correcte oefeningen doet kan dit niet al te ver zijn.

Neem een kijkje op het engelstalige bodybuilding forum daar is een bodyspace en mensen die praten over hun dieet en training en hoe ze geevolueerd zijn. Dit kan een bron van inspiratie zijn.
zie hier

Op zich is de achterliggende gedachte achter de vraag niet eens zo gek, de vraagstelling had anders gemogen, maar eigenlijk wel interessant. Bij welke inzet mag je wat verwachten met in het achterhoofd een bepaalde marge (aangezien ieder lichaam anders is).

En inderdaad, wat is de definitie van gespierd. Ik vind mezelf niet gespierd maar voor de buitenwereld ben ik King Kong.

Ik ben nu een weekje bodyduilding, wel met whey kuurtje. En ik smeer pindakaas op mijn buik voor ik ga slapen

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 22:21 ----------

Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar serieus posten op meso's account stel ik niet op prijs

haha,heb net een pot pindakaas naast me ,k ga wat even smeren voor het slapen gaan.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:00 ----------

Je krijgt dergelijke reacties als je vragen stelt waarop je zelf het antwoord kan vinden. Gewoon de tijd nemen om de stickies te lezen.
Wat we ook niet begrijpen is dat je zegt dat je vroeger een jaar lang goed hebt getraind. Waarom stel je dan de vraag hoe lang het duurt eer je een gespierd lijf krijgt.

Weet je waarom je van sommigen absurde, of grappige antwoorden krijgt??? Omdat je op een forum zit. En ja, inderdaad, daar zitten soms mensen bij die graag eens anderen doen lachen. Als je in iedere topic die je start zo geïrriteerd reageert, zal je na enkele topics echt geen antwoorden meer krijgen. Geen grappige, geen ernstige.
De meesten hier zijn echt wel bereid heel veel tijd te steken in antwoorden, echter gaan diezelfde mensen eerst een paar keer grappig reageren. Laat ze grappig zijn, daarna houdt de lol op en komen de ernstige antwoorden. Let wel, enkel als men merkt dat je echt zelf aantoont dat je er voor wil gaan en de nodige tijd stopt in het lezen van de stickies.
Een vraag begin je dus best door eerst te zeggen wat je allemaal al deed om een antwoord te krijgen op je vraag. Bijvoorbeeld: "Ik zocht via de zoekfunctie naar een goed voedingsschema, maar kon er niet echt één vinden die echt goed voor me lijkt. Ik zocht op google en stelde volgende schema op....... Wat vinden jullie daar van ? Correcties??"
Dit is beter dan zeggen:" weet iemand een goed voedingsschema voor me?" Als je zo iets vraagt krijg je gegarandeerd grappige opmerkingen; En dan reageer jij dan geïrriteerd op,...

wij lachen graag :D

Imo moet je je niet focusen op 'dat wil ik bereiken' maar eerder je de hobby eigen maken en zorgen dat het eten en trainen vaste routine wordt, en het belangrijkst genieten van de training en de voeding. Gewoon lekker bezig gaan, resultaat komt vanzelf wel.

Zodra ik een gespierde lichaam heb, ben jij de eerste die het weet.

Laatst bewerkt:
een gespierde lichaam....

Het vergt eenmaal tijd,inzet en doorzettingsvermogen.
Ga uit van jaren. Ligt helemaal aan jezelf! Maar na een halfjaar
Zal je als het goed is al een leuk verschil moeten zieb. Succes

Terug
Naar boven