MuscleMeat

Hoe mixen jullie?

MediumBiefstuk

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
Stel ik mix test en tren? Hoe mixen jullie dan? Gewoon 0>1ml
Test optrekken dan naald verwisselen en 1>2 ml tren optrekken? Of "werken" jullie met lucht in de spuit?

Grtz

geen lucht in de spuit

luchtbelletjes naar boven tikken

Optie 1 (waarom werken met lucht in de spuit, dat is nergens voor nodig en lucht injecteren is een risico) Heb het alleen gelezen bij water injects als winny met een olie maar dat zou ik sws niet mengen in 1 spuit.

Krijg dan laagjes met een andere kleur maar dat maakt niks uit.

Ik doe 2 ml lucht in test vial in spuiten 2 ml test op trekken
2 ml lucht erbij in tren vial spuiten 2ml tren optrekken

andere naald erop en injecten maar

ml zijn voorbeelde

1 ml lucht in spuit > in vial > optrekken > lucht verwijderen > nieuwe optrek naald > 1,5 ml lucht in spuit en 1 ml in vial > optrekken > injecteer naald > ontluchten > klaar..

Tren is bruin test is vrij kleurloos en het mengt bij mij nauwelijks.

Vrij duidelijk ook volgens mij.
En als je al 1ml tren hebt opgetrokken, dan is het toch logisch dat als je daarna de test tot 2ml op de spuit optrekt dat je 1ml tren en 1ml test hebt ook al hebben ze beide dezelfde kleur.

Het enige wat er nog onduidelijk kan zijn is als je lucht optrekt. Ik ontlucht een spuit wel tussen diverse vials optrekken. Dan check ik of het precies x ml is. Verder geen idee wat de onduidelijkheid kan zijn....

Laatst bewerkt:
Dat snap ik. Maar ik bedoel om goed te zien dat je daadwerkelijk 1ml tren op te trekken terwijl je al 1ml test erin heb zitten is dat soms best onduidelijk af te lezen

Als aflezen het probleem is zal je je oplossing sneller bij de opticien vinden dan op DBB... :o

ik spuit altijd lucht in de vial en dan zuig ik het op

Terug
Naar boven