AndroidHealthClinic

Hoe moet de overheid omgaan met anabole steroïdengebruikers?

Peiling Peiling Hoe moet de overheid omgaan met anabole steroïdengebruikers?

• Medische begeleiding voorzien, zodat het uit de illegaliteit komt en opgevolgd kan worden door een a

Stemmen: 61 34,9%
  • Gedogen zoals wiet, dus wel de grote productie en illegale handel aanpakken, maar gebruikers met rus

Stemmen: 80 45,7%
  • Keihard aanpakken: op de sportschool plastesten laten doen en boetes geven, sportschooleigenaren ver

Stemmen: 22 12,6%
  • Anders

Stemmen: 12 6,9%

• Totaal stemmers
    175

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Gedogen zoals wiet, dus wel de grote productie en illegale handel aanpakken, maar gebruikers met rust laten..

Dat gebeurt nu toch ook al???

• Topic Starter Topic Starter
Gedogen zoals wiet, dus wel de grote productie en illegale handel aanpakken, maar gebruikers met rust laten..

Dat gebeurt nu toch ook al???
Het gaat er dus over of het huidige beleid verandert moet worden. Die optie staat idd ongeveer voor een status quo.

Wiet mag anders dan AAS natuurlijk ook vrij verkocht worden. Maar dit lijkt me voor AAS zeker geen goed idee.

Antwoord A, met de toevoeging dat de persoon in kwestie moet kunnen aantonen dat hij al genoeg trainingservaring heeft en zijn dieet op orde heeft.

Gedogen zoals wiet lijkt me niet een geweldig plan omdat er dan veel misbruik van wordt gemaakt

Verbieden met af en toe een prikactie lijkt me de logische gang van zaken.
En daar zal niet snel een drastische verandering in komen denk ik.

A of B. B gestemd, lijkt realistischer.

Het zal me worst wezen, ik gebruik het toch niet. Volledig uitbannen zou goed voor de volksgezondheid zijn, maar niet uitvoerbaar. Sinds wanneer moeten recreatieve sporters dopingtests ondergaan? Het wordt juridisch een harde noot om te kraken wanneer men miljoenen fitnessers wil verplichten hiertoe.

Hun huizen afpakken.

Waar slaat dat eerste antwoord op. Waarom zou een arts in godsnaam zijn tijd gaan verspillen om iemand te gaan advizeren over anabolen gebruik. Ik begrijp dat voor sommigen hier hun leven bestaat uit spiermassa, maar er zijn ook mensen die echt een arts nodig hebben.

Niet gedogen, maar ook geen razzia houden om gebruikers op te sporen. Dat is veel te kostbaar en de enigen, die daar echt last van hebben, zijn de mensen, die niet gebruiken.
Daarnaast mag er van mij, wanneer men ontdekt, dat degene een zware ("onverantwoordelijke") gebruiker is, een aantekening komen bij zijn/haar ziektekostenverzekeraar, zodat ze extra kunnen betalen bij kwalen gerelateerd aan hun buitensporige steroïdengebruik.

Ik betaal al genoeg zorgpremie, dus optie a valt af.

b en c werken ook niet.

Gewoon laten zoals het is en meer voorlichting erover geven.

Gewoon lekker laten zoals het is.

C is belachelijk, ik vind dat je gebruikers lekker met rust moet laten, net als dat alcoholgebruikers, drugsgebruikers, of rokers gewoon met rust worden gelaten, laat een mens lekker doen/gebruiken wat hij/zij zelf wilt.

Ik heb geen bezwaar tegen medische begeleiding. Wanneer men als leek zelf gaat experimenteren kan er vroeg of laat narigheid van komen. De vraag is natuurlijk hoeveel dokters er iets afweten van steroïden. Ik ben er in alle geval altijd van afgebleven - teveel schrik om iets verkeerds te doen.

legaliseren
iemand die wilt gebruiken helemaal medisch laten controleren en een soort van examen laten afnemen waarin alle nadelen naar voren komen, zodat de persoon altijd compleet geinformeerd is(dan wel betere informatie voor nodig dan het overdreven beeld wat "de dopingauthoriteit" eruit kraamt op dit moment)
de aas wordt verstrekt door westerse bedrijven dus geen fakes meer en alles op de kosten van de gebruiker uiteraard, niets wordt vergoed

Publieke vernedering voor gebruikers. Ik stel een schandblok en rotte tomaten voor.

Anders: zich niet moeien met dingen waar het geen zaken mee heeft;)

ik heb voor A gekozen...Mensen die willen gebruiken, gebruiken toch wel. Dan liever onder toezicht en dat de kwaliteit van het spul ook getest is.

IK zou het legliseren zoals een jachtvergunning of rijbewijs.

Een examen waaraan je moet deelnemen over anabolen (middelen, bijwerkingen, nakuur...) waarna je een vergunning krijgt om ze te gaan halen bij de apotheker in beperkte hoeveelheid.

Terug
Naar boven