Hey beste allemaal dit is mijn eerste topic dat ik start (ik zal dit denk ik ook wel op het verkeerde board posten maar vergeef mij ik ben nu denk ik 20 minuten lid.) als dit niet de juiste plek is zou een moderator het dan kunnen plaatsten op de juiste plek of iemand met die bevoegdheid? 
Maar ik heb een vraagje ik ben nu sinds 8 maanden druk bezig met krachttraining, het is ook mijn grote wens om lekker breed te worden en de dames een beetje verstelt doen staan van alles. ik ben niet zo goed met de dames omdat ik al gouw niet weet wat ik moet zeggen of dat ik ze niet aan durf te spreken daarom wil ik graag breder worden voor wat meer zelfvertrouwen.
ik ben 18 jaar magere lichaamsbouw (ik at vroeger nagenoeg niks)
ik ben ongeveer 1,70 lang
mijn gewicht weet ik op dit moment niet precies maar dat zit rond de 60 kilo dacht ik.
Deze foto is op 6 december 2012 gemaakt ik ben eind april begonnen met krachttraining.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu zie ik er ongeveer zo uit, ik ben meer gaan eten en flink gaan sporten.
[[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat ik ongeveer wil bereiken is het niveau van deze gasten :
Ik eet op dit moment erg willekeurig soms volgens mij te weinig soms te vet ik heb dat niet zo goed bijgehouden, ik wist dat voldoende eten belangrijk was maar ik heb er niet heel veel op gelet wel meer gegeten maar niet bepaald gekeken naar wat ik naar binnen flikkerde.
ik train 7 dagen per week ik weet niet of dat erg slecht maar ik trainde de laatste tijd in dit patroon.
dit doe ik nu de laatste 2 maanden.
dag 1:
rug - biceps
dag 2:
borst-triceps
dag 3:
schouders-benen-buik
dit dan weer herhalen. dus bijv.
1ste week
maandag dag 1
dag 2
dag 3
dag 1
dag 2
dag 3
zondag dag 1
nieuwe week.
maandag dag 2
dag 3
dag 1
dag 2
dag 3
dag 1
zondag dag 2
nieuwe week.
enz, enz,
daarvoor pakte ik gewoon alle spiergroepen en trainde ik 2/3X per week.
en dit herhaal ik achter elkaar maar weer, ik heb het vermoede dat dit niet optimaal is maar wat ik moet doen weet ik niet precies.
mijn vraag is dus : Hoe moet ik verder? wat kan ik aan mijn schema aanpassen voor snellere spier ontwikkeling? hoe moet ik gaan eten en wat moet ik eten? ik ben pas 8,5 maanden bezig maar toch zou ik het graag beter willen want ik beleef ontzettend veel plezier in het sporten en daar mee bezig te zijn.

Maar ik heb een vraagje ik ben nu sinds 8 maanden druk bezig met krachttraining, het is ook mijn grote wens om lekker breed te worden en de dames een beetje verstelt doen staan van alles. ik ben niet zo goed met de dames omdat ik al gouw niet weet wat ik moet zeggen of dat ik ze niet aan durf te spreken daarom wil ik graag breder worden voor wat meer zelfvertrouwen.
ik ben 18 jaar magere lichaamsbouw (ik at vroeger nagenoeg niks)
ik ben ongeveer 1,70 lang
mijn gewicht weet ik op dit moment niet precies maar dat zit rond de 60 kilo dacht ik.
Deze foto is op 6 december 2012 gemaakt ik ben eind april begonnen met krachttraining.
nu zie ik er ongeveer zo uit, ik ben meer gaan eten en flink gaan sporten.
[[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat ik ongeveer wil bereiken is het niveau van deze gasten :
Ik eet op dit moment erg willekeurig soms volgens mij te weinig soms te vet ik heb dat niet zo goed bijgehouden, ik wist dat voldoende eten belangrijk was maar ik heb er niet heel veel op gelet wel meer gegeten maar niet bepaald gekeken naar wat ik naar binnen flikkerde.
ik train 7 dagen per week ik weet niet of dat erg slecht maar ik trainde de laatste tijd in dit patroon.
dit doe ik nu de laatste 2 maanden.
dag 1:
rug - biceps
dag 2:
borst-triceps
dag 3:
schouders-benen-buik
dit dan weer herhalen. dus bijv.
1ste week
maandag dag 1
dag 2
dag 3
dag 1
dag 2
dag 3
zondag dag 1
nieuwe week.
maandag dag 2
dag 3
dag 1
dag 2
dag 3
dag 1
zondag dag 2
nieuwe week.
enz, enz,
daarvoor pakte ik gewoon alle spiergroepen en trainde ik 2/3X per week.
en dit herhaal ik achter elkaar maar weer, ik heb het vermoede dat dit niet optimaal is maar wat ik moet doen weet ik niet precies.
mijn vraag is dus : Hoe moet ik verder? wat kan ik aan mijn schema aanpassen voor snellere spier ontwikkeling? hoe moet ik gaan eten en wat moet ik eten? ik ben pas 8,5 maanden bezig maar toch zou ik het graag beter willen want ik beleef ontzettend veel plezier in het sporten en daar mee bezig te zijn.

Ik heb enkel de foto's bekeken.