Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Wordt dit nou gepost in het tieners en beginners gedeelte?
....
So? Het is toch geen 'Hee tieners! Laten we met zn allen lekker kuren!!!'-topic?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt dit nou gepost in het tieners en beginners gedeelte?
....
Ik ken heel weinig waarvan ik het zeker weet, en degene waarvan ik het zeker denk te weten zullen het niet toegeven.
Natty kun je ook enorm ver komen en dit wordt vaak onderschat omdat zoals al gezegd in dit topic veel jong volwassenen al heel snel gaan roiden en nog helemaal niet hun lichaam een x aantal jaren tot de max hebben gepusht.

Waar ik train lopen ook een aantal gebruikers rond, eentje geeft het gewoon eerlijk toe en van anderen is het algemeen bekend. Zijn ook gasten waarvan ik het wel vermoed maar die claimen natty te zijn..
Ik gebruik zelf ook, zit in mijn 2de kuur..
Ik zou het niet aan de klok gaan hangen maar zal het ook niet gaan ontkennen.
Maar waarom zou je dit van een ander willen weten? Wat word je er nou beter op?
Eens!
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen, dat bepaal ik niet.
Als ik niet zo was als ik was dan had ik ook gekuurd, snap niet wat er zo erg aan kuren is want je kan (dus met nadruk op kan want je moet het dan wel helemaal goed doen) er resultaten mee bereiken die naturel onhaalbaar zijn.
Ik hoef het niet persé te weten, doelde er eigenlijk op dat sommige er ontzettend open in zijn en anderen niet. Diegene die er open in is kwam er zelf mee, heb het nog nooit aan iemand gevraagd.
Ik vind het altijd wel interessant om irl van mensen te horen wat hun gekuurd hebben, en hoe dat hun is bevallen.
Vind het wel echt triest als mensen het gaan ontkennen, Zo ken ik een paar gasten die zelf wel mensen er negatief op beoordelen, het zelf ook gebruiken.. maar dit ontkennen, echt te triest voor woorden zulke gastjes.
Maarja zijn vaak ook van die gastjes die na 2 maanden trainen anabolen gaan gebruiken, en na een jaar trainen stoppen en dan stoer rond gaan lopen van "kijk mij is gespierd zijn".
Ik word er ook regelmatig om gevraagd en heb het nog nooit aan iemand toegegeven. Loop niet te pochen dat ik alles natty heb gedaan, zeker niet, hou er eigenlijk altijd gewoon m'n mond over. Dit puur omdat ik bijna alleen simpele zielen ken ( bb gewijs dan ) en geen zin heb om telkens als ik iemand spreek uit te leggen hoe of wat. Heb zelf ook nog nooit gevraagd of iemand gebruikt, interesseert me ook niet.
Ja oke in z'n situatie kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, veel mensen denken toch dat het allemaal vanzelf komt, en dat anabolen gebruikers er niks voor hoeven te doen.
Maar ik heb het gewoon niet op van die mannetjes die het alleen doen omdat ze het zelf heel erg stoer vinden, en het vervolgens of tegen iedereen ontkennen, of ze gaan het juist heel trots tegen iedereen vertellen.

dat snap ik wel ja. Kwam eerst ook wel eens types tegen die ongevraagd naast me kwamen staan in de gym en dan zonder dat ik ook maar keek begonnen over hun kuren en er dan uitzien als shit.![]()