XXL Nutrition

Hoe oud was je toen je je 1e AS kuur deed?

Peiling Peiling hoe oud was je toen je je 1e AS kuurtje deed?

• 12

Stemmen: 25 25,0%
  • 13

Stemmen: 0 0,0%
  • 14

Stemmen: 1 1,0%
  • 15

Stemmen: 1 1,0%
  • 16

Stemmen: 2 2,0%
  • 17

Stemmen: 7 7,0%
  • 18

Stemmen: 7 7,0%
  • 19

Stemmen: 13 13,0%
  • 20

Stemmen: 15 15,0%
  • 21

Stemmen: 29 29,0%

• Totaal stemmers
    100
bedankt dat er weer zoveel serieuze reacties worden gegeven:S

waarom kan er nou nooit es een keer serieus op in worden gegaan?

zal wel aan mij liggen..mja..zal wel...

Wat verwacht je, als je een topic opent waarin je zegt dat je op je vijftiende begonnen bent met kuren. En ook nog eens een poll opent met leeftijden tussen de 12 en 21?

hmm nog nooit gedaan zit vol eigen testo XD :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
dankje sisevano:)

ja ik weet niet meer precies.. 15 of 16.. maar weet wel dat et veeeeelste jong is! heb er ook aardig spijt van! hoop niet dat mn lichaam er veel onder geleden heeft en dat ik er later last van krijg..

ben nu 20... 5 januari word ik 21...

heb toen ik dus 15 of 16 was ongeveer 2 jaar getraind.. toen is et minder geworde omdat ik landmacht inging op mn 17e... nu train ik weer serieus sinds een half jaar ongeveer.. ben nu ook bij de landmacht weg...

Wie gaat hier nu een deftig antwoord geven als je de opties bekijkt?!

:slotje:

magnusje.. ik heb de leeftijd zo jong gedaan.. omdat ik wil weten of er meer het zo jong gedaan hebben zoals mij.. kijk.. als iemand van 24 et doet is et..lijkt mij..minder erg als van iemand van 15 die et doet.. vandaar..

Ik denk zelf,

dat je er dan nu al last van zou moeten hebben gehad Joey,
denk niet dat je er nog last van zal krijgen, misschien dat het iets met je groei heeft gedaan. iets dikkere polsen enz.. (maar dat baseer ik op eigen ervaring) en wat kennis van menselijk lichaam, met veel test op jonge leeftijd krijgen je botten ook een groei spurt/ waaronder de gewrichten enz. miss dat je hierdoor zelfs wel een sterkere bouw kheb gekregen. maar goed zal het niet zijn geweest;)

ik zal wel veel commentaar krijgen wat ik hier heb getypt, maar dit is iets wat ik zelf denk;)

dankje sisevano..

ik heb nog nergens last van dat ik zo weet.. had wel beetje acne op mn rug gekregen en heb ik nu nog heeeeeeel lichtelijk alst van maar niet meer zo heel erg.. (iemand die hier iets op weet?)

maar toen ik et leger inging ben ik ook helemaal getest.. hartritme etc. en was allemaal goed..

maar misschien dat ik over tijdje nog eens een test wil laten doen..

dankje sisevano..

ik heb nog nergens last van dat ik zo weet.. had wel beetje acne op mn rug gekregen en heb ik nu nog heeeeeeel lichtelijk alst van maar niet meer zo heel erg.. (iemand die hier iets op weet?)

maar toen ik et leger inging ben ik ook helemaal getest.. hartritme etc. en was allemaal goed..

maar misschien dat ik over tijdje nog eens een test wil laten doen..

lijkt mij niet nodig.

kijk acne, je bent 20 waarschijnlijk ook een beetje last in het gezicht nog?
hoort er gewoon bij, zal niet door de dia komen denk ik zo hoor.. dat is allllllannnggggg al uit je lichaam!! klinkt raar maar zijn gewoon nog naverschijnselen van je pubertijd, hormoonwisseling..

ja dat kan ook zo zijn.. in mijn gezicht heb ik et niet meer.. alleen op 8terkant schouders.. bovekant rug een beetje.. verder nergens eigenlijk..

Ik kuur alleen maar na, doe ik al m'n hele leven. M'n hele leven ook monstergains.

Ik mis de optie (nog)niet, kwestie dat ik bv als naturel niet roekeloos ga stemmen om de resultaten te zien. Dan krijg je een vertekende enquete.

jij hoeft hier helemaal niet te posten, houd t maar bij lezen.
mensen, ga alstublieft knooien in de secties die dr voor bedoeld zijn, kleuters.

ik was 26

Als ik PH's mag bijtellen was ik 20
Als ik ze niet bijtel 21.

normaal gezien begin je pas vanaf 21...

jij hoeft hier helemaal niet te posten, houd t maar bij lezen.
mensen, ga alstublieft knooien in de secties die dr voor bedoeld zijn, kleuters.

Dus naturel bodybuilders zijn kleuters volgens jou?:)
btw geef de topicstarter enkel een tip om zijn enquete-resultaat zo precies mogelijk te houden;)

Terug
Naar boven