MuscleMeat

Hoe oud was je toen je je 1e AS kuur deed?

Peiling Peiling hoe oud was je toen je je 1e AS kuurtje deed?

• 12

Stemmen: 25 25,0%
  • 13

Stemmen: 0 0,0%
  • 14

Stemmen: 1 1,0%
  • 15

Stemmen: 1 1,0%
  • 16

Stemmen: 2 2,0%
  • 17

Stemmen: 7 7,0%
  • 18

Stemmen: 7 7,0%
  • 19

Stemmen: 13 13,0%
  • 20

Stemmen: 15 15,0%
  • 21

Stemmen: 29 29,0%

• Totaal stemmers
    100
ik weet het niet hoor maar ik snap niet dat mensen moeten stemmen om de resultaten te zien, bij mij zit er zo'n linkje rechtsonder de pol met 'Toon resultate enquête'. Misschien is dat nog nooit iemand opgevallen maar het staat er heel duidelijk iig

ben nu 23 en zit in mijn eerste kuur. Rare enquete idd, 12t/m 21 :rolleyes:

Mmm, ik ben 42 en ik heb het nog nooit gebruikt. ???

bedankt dat er weer zoveel serieuze reacties worden gegeven:S

waarom kan er nou nooit es een keer serieus op in worden gegaan?

zal wel aan mij liggen..mja..zal wel...

Stel dan eens een serieuze poll op. Deze slaat nergens op :rolleyes:

haha okeej dan! wel supplementen toch?

Ja natuurlijk! Whey, creatine, lijnzaadolie, alles wat alleen met voeding te maken heeft, en dan wat afslanksupplementen. Maar ik ben nog niet begonnen aan AS. Ik kan nog veel verbeteren aan voeding en training, en dat ik dat niet doe komt gewoon door tijdgebrek en dergelijke. Als dat allemaal perfect is, zou ik het wel doen. En ik weet hoe ik er aan moet komen trouwens.

Ik zit sinds mijn geboorte aan de HGH en sinds m'n twaalfde zijn m'n testlevels drastisch gestegen.

Ja natuurlijk! Whey, creatine, lijnzaadolie, alles wat alleen met voeding te maken heeft, en dan wat afslanksupplementen. Maar ik ben nog niet begonnen aan AS. Ik kan nog veel verbeteren aan voeding en training, en dat ik dat niet doe komt gewoon door tijdgebrek en dergelijke. Als dat allemaal perfect is, zou ik het wel doen. En ik weet hoe ik er aan moet komen trouwens.

okeej dan! lekker door knallen zoals jij het wilt!

:rolleyes: 14, nu al een beest op mn 18de

Wat zijn je ambities de komende jaren?

op m'n 17de 1 potje 1-AD,4 weken 3 caps per dag,weet niet hoeveel mg het was,maar toch lekker 8kg gegaind,niks verloren,wist ook niet dat het ph's waren,kheb het gewoon in de sup winkel gekocht,kvroeg hem iets goed om flinke massa aan te zetten en heeft me dat verkocht...de kl***zak...heb er gelukkig geen nadelen aan ondervonden,daarna niks meer gedaan tot m'n 19 (was bijna 20) toen 6 weken dianabol op 30mg/dag 12kg gegaind,9overgehouden,veel vocht...heel veel vocht,zat toen op ongeveer 7000kcal per dag en was werkloos,dus energieverbruik per dag 0 :D

ik 28 nu 29 ben met mijn tweede kuur bezig

Terug
Naar boven