AndroidHealthClinic

Hoe oud was je toen je je 1e AS kuur deed?

Peiling Peiling hoe oud was je toen je je 1e AS kuurtje deed?

• 12

Stemmen: 25 25,0%
  • 13

Stemmen: 0 0,0%
  • 14

Stemmen: 1 1,0%
  • 15

Stemmen: 1 1,0%
  • 16

Stemmen: 2 2,0%
  • 17

Stemmen: 7 7,0%
  • 18

Stemmen: 7 7,0%
  • 19

Stemmen: 13 13,0%
  • 20

Stemmen: 15 15,0%
  • 21

Stemmen: 29 29,0%

• Totaal stemmers
    100
Dus naturel bodybuilders zijn kleuters volgens jou?:)
btw geef de topicstarter enkel een tip om zijn enquete-resultaat zo precies mogelijk te houden;)

k geef roberto gelijk.

altijd domme antwoorden van nee ik kuur niet, en toch inlezen in dit forum en bij vragen voor kuurders toch een antwoord geven, van nee nog nooit gekuurd, terwijl er gevraagd wordt hoe oud je was toen je begon te kuren.. en dergelijke antwoorden.???

k geef roberto gelijk.

altijd domme antwoorden van nee ik kuur niet, en toch inlezen in dit forum en bij vragen voor kuurders toch een antwoord geven, van nee nog nooit gekuurd, terwijl er gevraagd wordt hoe oud je was toen je begon te kuren.. en dergelijke antwoorden.???

De poll is gewoon fout, hoe je het ook wendt of keert. En dat mensen zich inlezen voordat ze beginnen: dat zouden er veel meer moeten doen!

k geef roberto gelijk.

Heb dit ook helemaal niet gezegd. Leer lezen

Ik mis de optie (nog)niet, kwestie dat ik bv als naturel niet roekeloos ga stemmen om de resultaten te zien. Dan krijg je een vertekende enquete.

Ik heb niet gestemd omdat ik niet kuur, vele naturels gaan dat wel roekeloos doen uit nieuwschierigheid voor de resultaten.

12 - 21 als keuzemogelijkheden.. beetje apart..

Ik ga het doen wanneer ik op oudere leeftijd merk dat m'n libido ook wat inkickt enzo. En ik naturel niet meer m'n gewenste resultaten kan bijbenen of behouden.

Wil zowiezo in m'n leven ervaren wat het is, lijkt me ook wel chill om als gepensioneerde weer echt het libido te hebben van een jonge jongen.

Ik ga het doen wanneer ik op oudere leeftijd merk dat m'n libido ook wat inkickt enzo. En ik naturel niet meer m'n gewenste resultaten kan bijbenen of behouden.

Wil zowiezo in m'n leven ervaren wat het is, lijkt me ook wel chill om als gepensioneerde weer echt het libido te hebben van een jonge jongen.

haha alsof je nieren en je lever het dan nog bij kunnen benen?? misschien als je je lever vervangt voor een spons in een plasticzakje..;)

Heb dit ook helemaal niet gezegd. Leer lezen

Ik mis de optie (nog)niet, kwestie dat ik bv als naturel niet roekeloos ga stemmen om de resultaten te zien. Dan krijg je een vertekende enquete.

Ik heb niet gestemd omdat ik niet kuur, vele naturels gaan dat wel roekeloos doen uit nieuwschierigheid voor de resultaten.

oke, eens, had r niet bij stilgestaan dat je moet stemmen om de uitslag te kunnen zien, en idd, de keuze's van de enquete zijn ook een beetje twijfelachtig. Maar toch jammer dat er dan zoveel mensen moeten zijn die als vliegen op stront klaar staan om weer zo te gaan etteren dat er weer een topic verdoet wordt.

• Topic Starter Topic Starter
njaa.. laten we elkaar niet af gaan krake:) beetje offtopic toggg

ben ik nou de enigste hier die de resultaten van de poll wel kan zien zonder te stemmen???

idd man, staat gewoon een link met resultaat enquete.
:rolleyes:

Geloof je nou zelf dat die op hun 12e hebben gekuurd???

Hoezo kuren als er Testo-Sting bestaat! :coffeepc:

20 nooit spijt van gehad
en twee maal per jaar

Ik ben begonnen op m'n 12e. Vandaar dat ik nu zo'n beest ben.

Terug
Naar boven