Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geoffke zei:Eerste deca shot: 17 jaar
Eerste shot Hgh: net geen 18
marcos zei:ik heb nooit gezegd dat ik hgh heb genomen, alleen dat iker aan zat te denken
Geoffke zei:

marcos zei:k schaam me er ook voor. Kwam door die mooie praatjes van bodypage, zoals ik al zei. en dat ik er niet zo veel van wist![]()

Johny zei:FF offtopic, waarom staat er bij Pipo ''idiot&banned"? Als ik een search doe naar zijn posts (want ik wou wel eens weten waarom hij gebanned is) staat dat hij in deze thread als laatste gereplied heeft. Waarom staat er dan geen reply van hem in deze thread van vandaag. En wat heeft hij dan gepost zodat zijn hele post gedelete is ineens gebanned is??
D. zei:dat kan helemaal niet, pipo is vandaag pas geband.
Je moet ff in de pics sectie van de roidsectie kijken naar het topic van nile sus real of fake oid. Gestart door dutch buster. Is een onderonsje tussen pipo en dbc, vandaar een Tijdelijke ban.
DBC01 zei:Die 'idiot'-kreet is een technisch verhaal.
Heeft dus in dit geval niks met de persoon te maken maar een verkeerd ingevoerde reason die standaard ingesteld staat, er wordt aan gewerkt om dit aan te passen.
!!BarmaN!! zei:ik ben het met purple eens. gelijk van af de eerste dag gebruiken zal je weinig mee opschieten je weet er waarschijnlijk weinig van af en hebt geen goeie basis opgebouwt. denk dat het trainingjaren belangrijker is al iemand van 20 gaat gebruiken en hij traint al vanaf zijn 16e. lijkt mij altijd nog beter dan dat iemand van 30 die nog nooit ene **** heeft gedaan gelijk een spuit in zijn kont ramt.