XXL Nutrition

hoe oud zijn jullie begonnen met kuren?

Peiling Peiling hoe oud zijn jullie begonne met kure?

• tussen je 15/18e jaar

Stemmen: 17 13,1%
  • 18/21

Stemmen: 54 41,5%
  • 21/30

Stemmen: 44 33,8%
  • 30/101

Stemmen: 15 11,5%

• Totaal stemmers
    130
Er zijn toch 4 mensen die al tussen hun 15 en 18e gekuurt hebben...en Geoffke is de enige die het ook toelicht...de andere durven er niet voor uit te komen ofzo ???

Ik ben 24 en kuur nu voor t eerst...begin vorig jr ook n te kort kuurtje gedaan...deca + dbol maar wist er te weinig van en heb te snel afgekapt.

Dom maar ja...van fouten leer je.

Geoffke zei:
Eerste deca shot: 17 jaar
Eerste shot Hgh: net geen 18

Hoe en waarom kwam je eigenlijk op het idee om met je 2de kuur aan de hgh te beginnen? :D

Ik ben begonnen op mijn 20ste met deca-dianabol, wist haast niks. Wilde zelf samen met een vriend meteen aan de gh omdat al die mooie praatjes van bodypage mij overhaalde en er meteen aan wilde beginnen. ;)
m'n eerste kuur zelf was toch wel redelijk 7kg gepakt waarvan 4 gehouden, terwijl ik echt heel weinig verstand ervan had.

Ik vind het extreem stom en idioot om op je 18e HGH te gebruiken.

De schema hoort zo te gaan:roids-slin-hgh.

Volgens mij heb jij iets overgeslagen..eerst kruipen dan lopen en dan rennen.

ik heb nooit gezegd dat ik hgh heb genomen, alleen dat iker aan zat te denken

..En duur dat het is....maar wel aantrekkelijk.

FF offtopic, waarom staat er bij Pipo ''idiot&banned"? Als ik een search doe naar zijn posts (want ik wou wel eens weten waarom hij gebanned is) staat dat hij in deze thread als laatste gereplied heeft. Waarom staat er dan geen reply van hem in deze thread van vandaag. En wat heeft hij dan gepost zodat zijn hele post gedelete is ineens gebanned is??

Johny zei:
FF offtopic, waarom staat er bij Pipo ''idiot&banned"? Als ik een search doe naar zijn posts (want ik wou wel eens weten waarom hij gebanned is) staat dat hij in deze thread als laatste gereplied heeft. Waarom staat er dan geen reply van hem in deze thread van vandaag. En wat heeft hij dan gepost zodat zijn hele post gedelete is ineens gebanned is??

Gisteren vroeg ik me hetzelfde af

dat kan helemaal niet, pipo is vandaag pas geband.
Je moet ff in de pics sectie van de roidsectie kijken naar het topic van nile sus real of fake oid. Gestart door dutch buster. Is een onderonsje tussen pipo en dbc, vandaar een Tijdelijke ban.

D. zei:
dat kan helemaal niet, pipo is vandaag pas geband.
Je moet ff in de pics sectie van de roidsectie kijken naar het topic van nile sus real of fake oid. Gestart door dutch buster. Is een onderonsje tussen pipo en dbc, vandaar een Tijdelijke ban.

Tnx D., wel een beetje kinderachtig dat er ook "idiot" bij staat. De meeste boardleden kennen het hele verhaal niet en weten ook niet wat er afspeelde tussen dbc en Pipo. Om hem dan voor idereen als idiot te bestempelen (terwijl hij wel goede posts had vond ik) vind ik een beetje onnodig.

Die 'idiot'-kreet is een technisch verhaal.
Heeft dus in dit geval niks met de persoon te maken maar een verkeerd ingevoerde reason die standaard ingesteld staat, er wordt aan gewerkt om dit aan te passen.

Ik vind niet dat het leeftijd gerelateerd hoort te zijn wanneer je begint met kuren...

Maar iemand van 30 die pas net aan het trainen is of iemand van 18 die net aan het trainen is... Vind van beiden dat ze niet horen te kuren...

Ik vind pas dat je hoort te beginnen met kuren als je al de nodige trainingsjaren achter de rug hebt, je voeding op orde is... En je naturel al zo'n beetje het meeste eruit heb gehaald.

DBC01 zei:
Die 'idiot'-kreet is een technisch verhaal.
Heeft dus in dit geval niks met de persoon te maken maar een verkeerd ingevoerde reason die standaard ingesteld staat, er wordt aan gewerkt om dit aan te passen.

Aha, okay dan. Tnx voor de info.

• Topic Starter Topic Starter
graag weer effe ontopic als het kan

• Topic Starter Topic Starter
ik ben het met purple eens. gelijk van af de eerste dag gebruiken zal je weinig mee opschieten je weet er waarschijnlijk weinig van af en hebt geen goeie basis opgebouwt. denk dat het trainingjaren belangrijker is al iemand van 20 gaat gebruiken en hij traint al vanaf zijn 16e. lijkt mij altijd nog beter dan dat iemand van 30 die nog nooit ene **** heeft gedaan gelijk een spuit in zijn kont ramt.

!!BarmaN!! zei:
ik ben het met purple eens. gelijk van af de eerste dag gebruiken zal je weinig mee opschieten je weet er waarschijnlijk weinig van af en hebt geen goeie basis opgebouwt. denk dat het trainingjaren belangrijker is al iemand van 20 gaat gebruiken en hij traint al vanaf zijn 16e. lijkt mij altijd nog beter dan dat iemand van 30 die nog nooit ene **** heeft gedaan gelijk een spuit in zijn kont ramt.

Maar hoe lang train jij eigenlijk? Want met je 18e al kuren vind ik wel extreem jong. :(

Terug
Naar boven