XXL Nutrition

hoe oud zijn jullie begonnen met kuren?

Peiling Peiling hoe oud zijn jullie begonne met kure?

• tussen je 15/18e jaar

Stemmen: 17 13,1%
  • 18/21

Stemmen: 54 41,5%
  • 21/30

Stemmen: 44 33,8%
  • 30/101

Stemmen: 15 11,5%

• Totaal stemmers
    130
  • Topic Starter Topic Starter
train nu ergens tussen de 3,5 en 4 jaar

20 jaar

1e kuur anapolon50/anavar

ik was 19 bij mijn eerste kuur, bestond uit dbol only, heb ik toen 2 weken genomen, maar door hoge bloeddruk onmiddelijk moeten stoppen, en overgeschakeld op deca + sus en dat ging heel goed

ik was een jaar of 18 (zoon 20 jaar geleden dus)

Mijn eerste kuur was 200 deca in de week voor een week of 8 denk ik,toen was er ook van mening dat hcg de ultime nakuur was,10000iu in de week werd er gezet (dat ik uberhaubt nog leydigcellen heb).Nolva was er wel,maar werd toen uitsluitend toegepast als gyno onderdrukker.Je had ook kleine glazen potjes met gele en blauwe pilletjes.Was zg stromba en dianabol,pillen waren zo fake als het maar zijn kan,maar de glazen potjes waren perfect voor strijkerbommem :D

Primo depot was er ook en dat was super,Primotabl waren 50 mg,in bruinen glazen buisjes,was ook nep (heel wat van die zooi geslikt) Er waren ook deca ampullen die per 1000 stuks in 1 doos zaten.Ik denk dat er zo weinig over was te leren en te lezen dat je alleen van de leverancier afhangkelijk was.En toen ik een jaar of 18 was een stuk naiver was dan jullie gasten nu rond deze leeftijd ;)

ik was 25 toen ik voor het eerst ging kuren.

nummer 3 staat op de planken en dat word hem:D

Ik was tien toen ik thuis begon te trainen en vanaf m'n dertiende in de sportschool. Pas een jaar daarna begon ik op m'n voeding te letten. Toen ik zestien was werd ik overgehaald om te gaan kuren, was geloof ik dboll, deca en testoviron, en kwam ruim 13 kilo aan en hield er 10 van over. Vanaf toen elk jaar, met een cleane stop van 1,5/2 jaar, twee kuren. Ik heb er spijt van dat ik zo vroeg begonnen ben met kuren, want heb (nu nog) soms echt last van gewrichten etc. Ik raad het daarom ook niemand aan zo vroeg te beginnen met kuren.
Men zei altijd tegen me dat zo jong beginnen met gewichttraining niet goed zou zijn. Ik heb er juist erg veel voordeel van ondervonden, ik groeide lekker snel in de puberteit!! :D Heb het even opgezocht en nageteld, begin in januari met de 12e kuur... Moet erbij vertellen dat zeker de helft van de kuren uit fake-zooi bestond (wist ik veel...)

Laatst bewerkt:
Eerste kuur op mijn dertigste.Allemaal fake deca.Daarachter gekomen door de batch-nummers te controleren op internet.
Aan de echte deca ben ik sindsdien nog niet begonnen,misschien het proberen waard?
Ben altijd een hardgainer geweest,van nature +80% trage spiervezels(gemeten met spierbiopsie...pijnlijke zaak!!),dus je kunt je best voorstellen dat krachttraining me nooit veel opleverde.In de atletiek geldt immers dat je van een sprinter een duurtrainer kan maken maar niet omgekeerd.
Heb mijn grenzen verlegd met stanozolol only,door de enorme krachtwinst die ik daarbij boekte is de krachttraining echt beginnen aanslaan.Misschien was dat het soort schoktherapie dat mijn lichaam nodig had om mijn slechte genetische predispositie ongedaan te maken.
Echt blij dat ik zo laat begonnen ben want ondertussen veel gelezen en kan beter het kaf van het koren scheiden.
Er lopen enorme charlatans rond,vooral in de sportscholen.Of wel om zichzelf te verrijken of ze hebben alles van horen zeggen en doordat het zo'n beetje bij hun werkt hebben ze het warm water uitgevonden...Tot binnen een paar jaar...
Denk wel dat ik dan nog gezond en fit zal rondhotsen.
Voor de beginners ; goed dat er boards als deze bestaan.

Heeft iemand er wat aan overgehouden die voor ze 21 heeft gekuurd? En nu al heel wat jaartjes verder is. Iedereen zegt hier wel heel fanatiek dat je niet voor je 21 mag gebruiken maar meer dan de helft doet het wel. :rolleyes:

Ik was 24 toen ik begon met kuren en deed dat ook met dbol only.
Heb er weinig van gemerkt omdat ik totaal niet wist waar ik mee bezig was qua training en voeding en ging s'weekends gewoon lekker stappen.
Vond het wel vreemd dat ik niets merkte.....

ben 34 nu en ga voor het eerst superlicht(kuren)met anavar(velen hier zullen ermee lachen).maar ik ga voor de extra kracht.
als er een kilotje of 2 massa bijkomt is dat mooi meegenomen.
Ik train vanaf men 21,dus 13 jaar nu,maar wel met onderbrekingen van 3 keer een jaar door blesures

groetjes

ik ben nu 20 jaar (bijna 21) train al van men 13e op een sportschool en begin nu aan mijn eerste lichte kuur winstrol only . Met net dezelfde instelling als ronaldo .

Het bezig zijn met de kuur is voor mij ook een stimulans om 100% op mijn voeding te letten , want na al die jaren is da wat gemindert.

heb op mijn 16e wel eens tribolan+vanadyl sulfaat+creatine genomen , zo geil als een hond ! Maar heb dikwijls boven de pot gehangen , mijn maag kon er echt niet tegen :( , achteraf gezien had ik dat beter niet gedaan maarja ...

Hey Peuters , die ronaldo van portugal ? Daar zit je al tegen aan volgens mij :rolleyes:

godver laat maar zie ut al :D ik moet nog wakker worden :D

Me was 25

men eerste kuurtje was winstroll inject only .En was op men 21ste
More to come;)

ik was 17 toen ik met me eerste kuur begon .
wist er ook geen bal van af maar goed weet nu beter . nu heb ik pas weer me tweede kuur gehad , nu ben ik 29.
heb er 10 kg mee gepakt.
toch altijd wel last blijven houden van me aanhechtingen . vooral nu weer
gewoon dom geweest , maar toen had je deze site's ook nog niet waar je alle goede info kan krijgen en delen.
ik raad ook wel af om voor je 25 te gaan kuren

Shit zoveel die onder de achttien begonnen zijn, niet normaal. Ik dacht dat als je er dan al mee begon je op je natuurlijk limiet moest zitten en dit heb je toch belange nog niet op je achttiende.

Ben zelf naturel, maar idd valt het mij op dat er toch een groot percentage op jonge leeftijd gebruikt heeft. Ben zelf altijd fel tegen gebruik geweest toen ik pas begon en het kwam dus ook niet in me op. Ben er ook nog niet mee in aanraking gekomen, behalve op dit board. Maar naarmate je wat langer naturel traint en informatie inwint over de beschikbare middelen sta je er anders tegenover.

Denk dat ik ooit nog weleens in m'n leven een kuur doe, maar ik groei nog als natural, en zolang dat het geval is, vindt ik het nog niet nodig.

Marky zei:
Ben zelf naturel, maar idd valt het mij op dat er toch een groot percentage op jonge leeftijd gebruikt heeft. Ben zelf altijd fel tegen gebruik geweest toen ik pas begon en het kwam dus ook niet in me op. Ben er ook nog niet mee in aanraking gekomen, behalve op dit board. Maar naarmate je wat langer naturel traint en informatie inwint over de beschikbare middelen sta je er anders tegenover.

Denk dat ik ooit nog weleens in m'n leven een kuur doe, maar ik groei nog als natural, en zolang dat het geval is, vindt ik het nog niet nodig.

Better wait dude. Once you pop you can't stop :D

Terug
Naar boven