Fitness Seller

Hoe slaap jij?

Peiling Peiling Hoe slaap jij?

• Naakt in de penis!

Stemmen: 53 20,5%
  • In mijn ondergoed

Stemmen: 110 42,5%
  • In mijn ondergoed + T-Shirt

Stemmen: 35 13,5%
  • In een boxer + (jogging)broek

Stemmen: 9 3,5%
  • Complete pyjama met eventueel zelfs sokken

Stemmen: 18 6,9%
  • Met mijn ponytail-buttplug en clownsneus op

Stemmen: 17 6,6%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 17 6,6%

• Totaal stemmers
    259

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Toen ik een jaar of 14 was heb ik een keer een ontzettend harde buikgriep gehad. Zo hard dat mijn buik het niet echt goed kon handelen om de elastiek van mijn boxer om te hebben. Op dat moment ben ik naakt gegaan en heb sindsdien niet meer achterom gekeken. Naakt heerscht. Maar hoe slaap jij dan?

Alleen in een boxer.

boxer

slipje

boxer hangend aan het plafond :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan dat als je bij iemand slaapt (waarmee je geen coïtus gaat hebben) je dan altijd je boxer aan moet houden. Slaapt echt naar.

Pyjama. mijn ouders zetten 's nachts altijd de verwarming op 15. en op mijn kamertje word het nog kouder. als ik op m'n eigen ga wonen slaap ik wel naakt.

op m'n linker schouder. ik had hem een week geleden een keer in een soort knoop en probeerde me omhoog te drukken op m'n linker arm. Heb daardoor m'n schouder verdoet. ik kon alleen nog roeien benen en buikspieren trainen.

Sokken anders is het te koud

Liggend.

Winterjas.

In boxer.
Of naakt, hangt er vanaf wat er nog allemaal gebeurt voor ik effectief ga slapen.

altijd nude :D

Ik begin altijd in bxoer, maar in mijn slaap gooi ik altijd mijn boxer uit om de een of andere reden.

In de zomer in boxers
In de winter in een pyjamabroek, voor de rest niets.

Ik zweet nogal wat tijdens mijn slaap, doe dus een t-shirt aan, anders is mn bed te snel ranzig.

Terug
Naar boven