AndroidHealthClinic

Hoe slaap jij?

Peiling Peiling Hoe slaap jij?

• Naakt in de penis!

Stemmen: 53 20,5%
  • In mijn ondergoed

Stemmen: 110 42,5%
  • In mijn ondergoed + T-Shirt

Stemmen: 35 13,5%
  • In een boxer + (jogging)broek

Stemmen: 9 3,5%
  • Complete pyjama met eventueel zelfs sokken

Stemmen: 18 6,9%
  • Met mijn ponytail-buttplug en clownsneus op

Stemmen: 17 6,6%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 17 6,6%

• Totaal stemmers
    259
Vroeger in mijn Spiderman pyjama, toen die te klein werd heb ik nooit meer een nieuwe gekocht en ben ik in mijn boxer blijven slapen.

Alles uit behalve mijn sokken....

ligt eraan of er iemand naast me ligt hehehe

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

ik wil overigens nog wel eens met mijn sokken aan wakker worden :eek: maar meer dat ik ze vergeet uit te trekken.

Overdag al kleding aan. Naked vind ik wel zo prettig:D

ik ben sniperX

Naakt. ik kan ook geen boxer verdragen terwijl ik slaap. Kruipt altijd omhoog en geeft niet genoeg bewegingsvrijheid voor de edele delen.

In mijn bjorn borg :sd:

In mijn ondergoed + T-Shirt

Hoe ik slaap? Ondersteboven aan het plafond met m'n handen in een doos leger des heils buttons...

boxer+t-shirt.

Hangt van seizoen af. Winter pyjama broek + trui(als het echt koud is) + tshirt, Zomer kort broekje + tshirt(geen als het echt warm is). Tussenseizoenen de combi van de 2.

Heb een soort dunne pyjamabroeken en een aantal longsleeve shirts en dat draag ik in de winter, raam open en verwarming op zero, heerlijk onder het dekbed dicht tegen mijn stevige dubbel d vrouwtje aan.

Zomers gaan we nude :D

Boxer in de zomer maar winter gewoon oldschool pyjama. :p

Naakt , ligt het lekkerst.

Met mijn ponytail-buttplug en clownsneus op

Toevallig heb ik gister een piama gekocht. Ik kan moeilijk in mijn slaap-outfit van thuis aankomen in het ziekenhuis. Wat lastig om een normale piama te vinden zeg, haha. Maar toch gelukt! Ik zal `m thuis niet dragen. Gewoon in string of boxer onder mn dekens!

Toevallig heb ik gister een piama gekocht. Ik kan moeilijk in mijn slaap-outfit van thuis aankomen in het ziekenhuis. Wat lastig om een normale piama te vinden zeg, haha. Maar toch gelukt! Ik zal `m thuis niet dragen. Gewoon in string of boxer onder mn dekens!

Voordeel is wel dat als je in string bij het ziekenhuis aankomt, er gelijk zuurstof klaar staat voor de mannelijke - of misschien vrouwelijke - patienten als men jou ziet ... ;)

On-topic: ik slaap in m'n boxer 's zomers en in de winter met boxer + T-shirt.

Terug
Naar boven