Fitness Seller

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Booking.com kiest de geniepige weg. Hotel neemt via Booking contact met je op en stelt dat het verblijf niet door kan gaan, wel vragen ze of je zelf de reis wilt annuleren. No thanks.
 
Booking.com kiest de geniepige weg. Hotel neemt via Booking contact met je op en stelt dat het verblijf niet door kan gaan, wel vragen ze of je zelf de reis wilt annuleren. No thanks.
Het is sowieso al niet echt eerlijk verdeeld. Maatschappijen hier worden gecompenseerd, maar de hotels en appartementen in exotische oorden kunnen fluiten naar hun centen aangezien in veel landen (Mexico, Azië) er helemaal geen compensatie is.

Met booking.com zou ik inderdaad niet annuleren tenzij je hebt geboekt met een annuleringsoptie.
 
Het is sowieso al niet echt eerlijk verdeeld. Maatschappijen hier worden gecompenseerd, maar de hotels en appartementen in exotische oorden kunnen fluiten naar hun centen aangezien in veel landen (Mexico, Azië) er helemaal geen compensatie is.

Met booking.com zou ik inderdaad niet annuleren tenzij je hebt geboekt met een annuleringsoptie.
Tja bij geplande vakanties vraag ik gewoon om een voucher aangezien ik die locatie toch nog wel wil bezoeken. Overnachting voor een concert dat niet doorgaat claim ik wel gewoon terug. Vindt het erg jammer dat dit soort bedrijven mensen beïnvloeden om fouten te maken door onwetendheid. In ieder geval de laatste keer dat ik daar iets boek.
 
Tja bij geplande vakanties vraag ik gewoon om een voucher aangezien ik die locatie toch nog wel wil bezoeken. Overnachting voor een concert dat niet doorgaat claim ik wel gewoon terug. Vindt het erg jammer dat dit soort bedrijven mensen beïnvloeden om fouten te maken door onwetendheid. In ieder geval de laatste keer dat ik daar iets boek.
Booking is wel een van de grootste, maar inderdaad jammer .
 
Iemand tips max 3 uur vliegen.
Medium actieve vakantie. Blauw water is mooi maar ga niet een week aan het strand liggen.

Prijs nja hoef geen all inclusive ontbijt bij he hotel is genoeg. Ben nog maar 1 keer op echte vakantie geweest in 15 + jaar dus ik kan wel wat hulp gebruiken.

Hoeft ook geen luxe hotel te zijn of is dan een rbnb misschien beter als dat door heel Europa is?
 
Genoeg leuke Griekse eilanden (vasteland ook leuk trouwens) en ik hoorde geluiden dat Griekenland als eerste het toerisme weer op gang wilt brengen. Daar heeft de crisis ook minder hard toegeslagen. Verder heb je er alles. Strand, lekker eten, mooie cultuur/oudheid, bergen. En het water is blauw.

Verder heb ik in Oostenrijk en Slovenie eens een erg toffe en actieve vakantie gehad (ja, er is ook water, zoals het meer van Bled en diverse bergmeren in Oostenrijk).

 
zakynthos vorig jaar geweest. Dus Griekenland skip ik het liefst voor nu.
 
Is een actieve vakantie niets voor jou? Duiken bijvoorbeeld? Dan ga je we alleen maar ben je wel met een groep gelijkgestemden.

Ikzelf ga het liefst iets doen. Van survivalcursus in Lapland in de winter, tot duiken of bergbeklimmen. Dat deed ik ook in mijn eentje maar je komt altijd leuke mensen tegen.

Maar de vraag is ook waar je van houdt, als je niet op een strand wilt liggen zou ik niet in een resort gaan zitten in je eentje. Maar natuurlijk kun je ook gaan zeilen, surfen, fietsen, wandelen of op een trektocht.
 
Is een actieve vakantie niets voor jou? Duiken bijvoorbeeld? Dan ga je we alleen maar ben je wel met een groep gelijkgestemden.

Ikzelf ga het liefst iets doen. Van survivalcursus in Lapland in de winter, tot duiken of bergbeklimmen. Dat deed ik ook in mijn eentje maar je komt altijd leuke mensen tegen.

Maar de vraag is ook waar je van houdt, als je niet op een strand wilt liggen zou ik niet in een resort gaan zitten in je eentje. Maar natuurlijk kun je ook gaan zeilen, surfen, fietsen, wandelen of op een trektocht.

Nee dat kan ik niet. Ik ben nogal apart:(
Moet zo min mogelijk iets met een ander te maken hebben
 
Nee dat kan ik niet. Ik ben nogal apart:(
Wat wel dan? Italië is nu we goedkoop..... en Portugal is ook open.

maar ga je dan twee weken een beetje niets doen? Kan me niet eens voorstellen hoe dat is.
 
Als het open is. Sicilie is wel een aanrader. Kan je alle kanten op en heb je ook simpele kleine hotelletjes met alleen ontbijt.
Een canarisch eiland. Mallorca en dan niet aan de drukke kant (Oostkant).
Malta is wel een perfecte qua OV ook. Je kan alles ook redelijk belopen.
We hebben in het verleden wel eens een reisje via Skybingo geboekt. Geen idee of dat bestaat. Was last minute.. 3 dagen tevoren geboekt en bij aankomst op de bestemming hoor je in welk hotel je zit. Meestal alleen logies ontbijt en soms ook wel appartement. Was zo goedkoop omdat het echt zo een "verassingsding" (oftewel volboeken die hap ding) was. Dat was toen op Tenerife.
 
Wat wel dan? Italië is nu we goedkoop..... en Portugal is ook open.

maar ga je dan twee weken een beetje niets doen? Kan me niet eens voorstellen hoe dat is.
O het is pas voor over +- 1 jaar.
Verrassing voor mijn moeder ook :p

Zelf wil ik nog wel naar Noorwegen of Finland en Ierland. Dat is mooi dichtbij en niet al te duur.

Maar voor moeders moet het ook leuk zijn natuurlijk. Plus duiken lijkt mij wel vet maar heb geen duikbrevet.
 
Dat is mooi dichtbij en niet al te duur.
Mooi zeker en lekker dichtbij! Vond Denemarken ook erg leuk.
Maar zijn zeker niet de goedkopere landen. Qua levensonderhoud erg duur...
Vooral eten is duur :o reken daar wel op.
 
O het is pas voor over +- 1 jaar.
Verrassing voor mijn moeder ook :p

Zelf wil ik nog wel naar Noorwegen of Finland en Ierland. Dat is mooi dichtbij en niet al te duur.

Maar voor moeders moet het ook leuk zijn natuurlijk. Plus duiken lijkt mij wel vet maar heb geen duikbrevet.
Noorwegen en Finland zijn duur Zweden valt mee. En is ook erg mooi. Scandinavië is sowieso erg leuk.

Uiteraard haal je tijdens zo’n vakantie dan dus je brevet. Of je zorgt dat je die er voor haalt.

Trouwens is de Eiffel ook prachtig, dichtbij en betaalbaar.
 
O het is pas voor over +- 1 jaar.
Verrassing voor mijn moeder ook :p

Zelf wil ik nog wel naar Noorwegen of Finland en Ierland. Dat is mooi dichtbij en niet al te duur.

Maar voor moeders moet het ook leuk zijn natuurlijk. Plus duiken lijkt mij wel vet maar heb geen duikbrevet.
Croatie , Adriatische zee veel blauwer ga je het niet krijgen
 

Bijlagen

  • vliegtickets-kroatie.jpg
    vliegtickets-kroatie.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 62
Back
Naar boven