MuscleMeat

Hoe slaap jij?

Peiling Peiling Hoe slaap jij?

• Naakt in de penis!

Stemmen: 53 20,5%
  • In mijn ondergoed

Stemmen: 110 42,5%
  • In mijn ondergoed + T-Shirt

Stemmen: 35 13,5%
  • In een boxer + (jogging)broek

Stemmen: 9 3,5%
  • Complete pyjama met eventueel zelfs sokken

Stemmen: 18 6,9%
  • Met mijn ponytail-buttplug en clownsneus op

Stemmen: 17 6,6%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 17 6,6%

• Totaal stemmers
    259
:grinny: klopt! Maar krijg het ook wel eens terug hoor :p met rente!

Helemaal terecht ook! Kan zoiets nooit terugdoen, heb het altijd warm en word daarom vaak misbruikt als kruik. Als ik dan een keer wil afkoelen en dus de dame in kwestie als ijsblokje gebruik, mag dat dan weer niet omdat ze het anders weer té heet krijgt :rolleyes:.

Opgerold als een turkse pizza

K*t islamisering.

in zomer nude, en in de winter onderbroek

boxer en als het echt koud is ook sokken (H)

Maakt dat zoveel verschil alleen een onderbroek? :)

Nee, zoveel verschil is dat totaal niet :)NJa, eigenlijk wel. als je het onderbroek niet meer aanheb, dan voel je ook niet dat strakke gevoel meer rond je kloten en dat is wel vrij aangenaam als geen onderbroek meer aanhebt eh,,,,alles zowat de vrije loop laten geweldig
Waar trek je de grens dan of het al zomer of winter is? Hou je daar echt de seizoenen op bij of....?

Nee, ik hou niet echt de seizoenen bij,,gewoon een maand voor en een maan na kerst slaap ik gewoon in m'n onderbroek en de rest in de blote ballen :cool:....waarom ? omdat het kan.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Dus momenteel net in de onderbroek

Laatst bewerkt:
Nee, zoveel verschil is dat totaal niet :)NJa, eigenlijk wel. als je het onderbroek niet meer aanheb, dan voel je ook niet dat strakke gevoel meer rond je kloten en dat is wel vrij aangenaam als geen onderbroek meer aanhebt eh,,,,alles zowat de vrije loop laten geweldig
Psies!! en om dat vrije gevoel het hele jaar te voelen zou ik gewoon een extra dekentje gebruiken voor de wat koudere maanden ;)

Psies!! en om dat vrije gevoel het hele jaar te voelen zou ik gewoon een extra dekentje gebruiken voor de wat koudere maanden ;)

Das eigenlijk een veel beter en gezelliger idee, All year nude :cool: karma voor jouw bon ideé:D

Is wel klotiger als je een natte droom hebt :(

10018234gr.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alleen in T-shirt.

In mijn mooie streepjespyjama :heart:

naakte piemol

Ik slaap ook in de winter in me boxer.
Zomers ook naakt.

Word wel met een odel altijd wakker als ik zonder boxer slaapt.

Best maf

Liggend.

Hoe ik slaap? K*t.

Terug
Naar boven