- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Citaat:
Origineel gepost door philaprilia
Arnold nam zijn dianabol ook soms in met 1 glaasje wodka las ik ooit ergens... Zet de bloedvaten open was zijn uitleg. Hij heeft er inmiddels wel al een 2de lever inzitten natuurlijk.

Ik heb tegenwoordig weer een andere kijk op het leven gekregen, en die bevalt prima :')'Winners don't do drugs' bench... you know that
OT: 20 glaasjes wegdrinken elk weekend is sowieso slecht, ongeacht of je kuurt of niet. IMO is het gewoon van belang om maat te houden, zeker als je 17AA's gebruikt.
Serieus.
Als je ieder weekend zo'n 20 glaasjes wegkloenkt minimaal, hoeveel kwaad kan dat extra tijdens zo'n kuur?
want jij bent serieus.Hehe, hersenbeschadiging... Zo erg kan dat nooit zijnovermatig alcohol gebruik lijdt tot hersenbeschadiging..
maar dat hoef ik jou niet te vertellenwant jij bent serieus.
Ik heb tegenwoordig weer een andere kijk op het leven gekregen,
haha bench, hebben die msn-sessies toch nog geholpen. En nu betalen homo, lever je tftjes maar in!
Hoe slechteuhm wat dacht je van DE slechts mogelijke combinatie...
In dit stukje staan wel wat interessante dingen:
...KNIP (interessant stuk)...
Wielrenners hebben meer baat bij EPO toch?
Ieder geval, wat betreft je antwoord, als een aannemer doordeweeks keihard aan een bouwproject werkt, en elk weekend gooit hij er een staaf dynamiet onder, wanneer zou zijn project af zijn?

en al helemaal niet tijdens een kuur natuurlijk, maar 3 bier moet kunnen imo..
Nee valt mee voor de hersenen:Hehe, hersenbeschadiging... Zo erg kan dat nooit zijn
Does alcohol kill brain cells?The good news is: the damage to the brain cells, for the most part, isn't permanent. The brain repairs itself but the recovery process does change nerve-cell structure. So most function returns to normal but some does not.