Fitness Seller

Hoe slecht is alcohol en AAS?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, Benchy komt los :thumbs:

Een glas of 2-3 per dag is wel de grens als je in een kuur zit, maar eigenlijk is elk glas er een te veel (en elke spuit ook trouwens).

'Winners don't do drugs' bench... you know that:finger:

OT: 20 glaasjes wegdrinken elk weekend is sowieso slecht, ongeacht of je kuurt of niet. IMO is het gewoon van belang om maat te houden, zeker als je 17AA's gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
'Winners don't do drugs' bench... you know that:finger:

OT: 20 glaasjes wegdrinken elk weekend is sowieso slecht, ongeacht of je kuurt of niet. IMO is het gewoon van belang om maat te houden, zeker als je 17AA's gebruikt.
Ik heb tegenwoordig weer een andere kijk op het leven gekregen, en die bevalt prima :')

haha bench, hebben die msn-sessies toch nog geholpen. En nu betalen homo, lever je tftjes maar in!

• Topic Starter Topic Starter
haha bench, hebben die msn-sessies toch nog geholpen. En nu betalen homo, lever je tftjes maar in!

zeg eens wat op msn, ik heb je per ongeluk uit m'n lijst gecleaned omdat je te weinig zei :') ging automatisch. en toen was je ineens foetsie.

Wielrenners hebben meer baat bij EPO toch? ???

Ieder geval, wat betreft je antwoord, als een aannemer doordeweeks keihard aan een bouwproject werkt, en elk weekend gooit hij er een staaf dynamiet onder, wanneer zou zijn project af zijn?

Wielrenners hebben meer baat bij EPO toch? ???

Ieder geval, wat betreft je antwoord, als een aannemer doordeweeks keihard aan een bouwproject werkt, en elk weekend gooit hij er een staaf dynamiet onder, wanneer zou zijn project af zijn?

Niet echt relevant, het gaat niet om het eindresultaat van de kuur die er te leiden onder heeft, maar om je gezondheid. ( daar ging het topic toch over?)
Ik train vooralsnog naturel, en ik kieper er weekelijks ook wel 30 bier in.. Moet zeggen dat als ik goed eet groei ik toch wel.. Maar als ik kijk hoe ik me de volgende dag voel met de bijbehorende opvliegers ed, dat het niet echt goed is voor je:D;) en al helemaal niet tijdens een kuur natuurlijk, maar 3 bier moet kunnen imo..:o

GHB schijnt een ideale vervanger te zijn van alcohol. En onschadelijk mits je het juist doseert.

Ik blijf er vooralsnog ver vanaf, want ik kan nergens maat mee houden. ;-)

Bench doe eens niet zo vervelend.

De verveelde oldbie user uithangen mag je doen in de chat secties, niet de serieuze secties gaan vernken.

Hehe, hersenbeschadiging... Zo erg kan dat nooit zijn
Nee valt mee voor de hersenen:

The good news is: the damage to the brain cells, for the most part, isn't permanent. The brain repairs itself but the recovery process does change nerve-cell structure. So most function returns to normal but some does not.
Does alcohol kill brain cells?

Voor de lever is het een minder prettig verhaal:
June Russell's Health Facts: Alcohol Effects on Liver

Ach plezier hebben is belangrijker dan je gezondheid,... toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven