XXL Nutrition

hoe snel afvallen maar tog spiermassa behouden

strikerider

Novice
Waardering
0
hellow

kben hier nog maar heel nieuw maar ik vroeg me af of niemand toevallig een manier weet om snel ong 10kg kwijt te geraken maar tog niet al te veel spieren kwijt te geraken en ofdat iemand dieetschemas of eender wat kent en me die zou knn geven of trainingschemas alvast bedankt he ;-)
greeetzzz

hoe je dat snel voor elkaar krijgt zou ik niet eten, dr zijn vast andere die je daar wel bij kunnen helpen. dieet en trainingsschemas zijn er zat te vinden op dit forum. ff de zoek functie gebruiken. Als je wat moois gemaakt hebt willen er vast wel een aantal mensen hun mening daar over geven!!

Sq6 er mee iig

Zal niet zomaar gaan, als je snel en hardnekkig vet wil verbranden zal je ook een stuk meer spiermassa verbranden. Misschien voor jou uitmaken wat priotitair is, ik veronderstel dat je zoals mij zowiezo weinig spieren wil laten verdwijnen dan ben je best dat je je zelf een voedingsschema opstelt waar je uitkomst 300 Kcal onder je onderhoud ligt. En zien wat dat oplevert. Als je dan je eiwitinname gunstig houdt, zal je weinig spiermassa kwijtraken.
Vooral cardio scheiden van KT vind ik ideaal maar niet altijd praktisch. Alsook bij zware cardio eventueel zeker gebruik maken van whey shakes of BCAA

Een goed voedingsschema (hier op de site te vinden)
Een goed trainingschema met zowel krachttraining als cardio (ook te vinden hier)
Verder een beetje doorzettingsvermogen en dan moet het wel lukken. Ik ben zelf ook van 106 kg naar 92 gegaan vanaf juni vorig jaar. Hoefte er eigenlijk niet veel voor te doen want ik had ontzettend veel stress en daar kunnen sommigen ook kilo's van kwijtraken. (bij mij vooral vet) Maar nu ben ik de laatste maanden goed met voeding bezig en ben zowel in massa als kracht snel vooruit aan het gaan.

spiermassa verlies je niet zomaar niet te ver onder je onderhoud wat cardio erbij lekker schoon eten hoog in eiwit. en als je niet lang traind gain je zelfs nog wat massa (als je geen ecto bent)

Terug
Naar boven