AndroidHealthClinic

Hoe sta jij tegenover het gebruik van anabole steroïden?

Hoe Sta Jij Tegenover Het Gebruik Van Anabole Steroïden?

  • Positief - ik gebruik ze, en houd het niet geheim

    Stemmen: 28 8,6%
  • Positief - ik gebruik ze, maar houd het geheim

    Stemmen: 30 9,3%
  • Nieuwsgierig - ik gebruik ze niet, maar overweeg het wel

    Stemmen: 97 29,9%
  • Ongeïnteresseerd - ik gebruik ze niet, heb er ook geen behoefte aan

    Stemmen: 95 29,3%
  • Negatief - ik gebruik ze niet, en vind iedereen die ze gebruikt een valsspeler

    Stemmen: 55 17,0%
  • Anders / geen mening

    Stemmen: 19 5,9%

  • Totaal stemmers
    324

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typische gebruiker reactie.
Je probeert je gebruik te verdedigen. Silicone tieten en Roids vergelijken. Dat is een varken met een appel vergelijken

Silicone tieten zijn wel van een andere orde. Giftige shit in je lichaam zetten dat eigenlijk er eigenlijk helemaal niet hoort gaat toch wel heel ver.

Als je anabolen gebruikt die niet giftig voor je lever zijn en weet wat je doet (dus geen gekke dingen) dan is er vrijwel geen risico, alleen bijwerkingen die weg gaan als je stopt.

Ik vind anabolen heel wat minder erg dan alcohol, sigaretten en drugs (ok eigenlijk zijn het drugs...maar het punt is tegenover "feel good" drugs). En al die shit is gewoon toegestaan puur omdat er veel geld mee wordt verdiend. De enige reden dat anabolen niet toegestaan zijn is omdat het in sport niet is toegestaan en er dus een "statement" gemaakt moet worden tegenover het publiek dat het "slecht" is en zodra je 1 spuit test zet je lever spontaan zal ontploffen.

Zelf zal ik het voorlopig nog niet gebruiken (misschien als ik 40+ ben ofzo...) puur omdat ik geen zin heb in het gezeik dat er bij komt kijken doordat ze illegaal zijn.
 
Negatief, is een beetje valsspelen. BB is afzien om resultaat te krijgen. Nu neem je de 'gemakkelijke' weg :)
 
Ik vind anabolen heel wat minder erg dan alcohol, sigaretten en drugs (ok eigenlijk zijn het drugs...maar het punt is tegenover "feel good" drugs). En al die shit is gewoon toegestaan puur omdat er veel geld mee wordt verdiend. De enige reden dat anabolen niet toegestaan zijn is omdat het in sport niet is toegestaan en er dus een "statement" gemaakt moet worden tegenover het publiek dat het "slecht" is en zodra je 1 spuit test zet je lever spontaan zal ontploffen.

Wat is dit voor onzin? Alsof er met anabolen geen geld verdiend wordt? alsof alcohol en drugs toegestaan zijn in sport? Denk je nu echt dat de sides (die tijdelijk zijn) het enige nadeel zijn?
Jezus. Dit soort mensen gebruiken dus anabolen. En het zal vaak goed gaan, vast en zeker. Niet iedereen gaat eraan dood. Dat is bij roken bijv ook niet het geval. Maar om te zeggen dat het alleen verboden is om een statement te maken is wel heel erg naïef.
 
Negatief, is een beetje valsspelen. BB is afzien om resultaat te krijgen. Nu neem je de 'gemakkelijke' weg :)

Als BB er is om via de harde weg spieren te kweken, gooi dan maar elke prof buiten, dan is er gewoon geen Body Building meer op ernstig niveau.
 
Dan zien we alleen nog maar ecto's die jarenlang trainen zonder enig resultaat omdat ze bij de 10 kilo winst op een dood punt komen...

Krijgen we daar nou motivatie van ?
 
Ik denk dat de mensen die hier commentaar leveren mbt de gezondheid, zich ook niet elk weekend klem zullen zuipen, noch dat goed zullen keuren.

Bovendien is zuipen een veel groter (in absolute aantallen) probleem dan anabolen, logisch dat je daar meer over hoort. Zodra breezer sletjes en comazuipers massaal aan de anabolen gaan zul je er vast meer over horen.

je hoort er anders niet zoveel over ( op het comazuipers en dergelijke na )
tis ondertussen al aanvaard
mensen gaan massaal op een vrijdag avond of zaterdag avond naar et cafe of een een andere club om zichzelf helemaal klem te zuipen.

die mensen hoor je echt niet zeggen
neej dat moet je niet doen dat is slecht voor je gezondheid

iedereen zuipt gewoon, allemaal best man

moet beetje in perspectief plaatsen
als je mensen vraagt over alcohol tijdens het stappen, ja dat kan prima
vraag je mensen over anabolen dan is het ALTIJD ongezond

edit : krijg het een beetje slecht verwoord :P
 
Negatief, is een beetje valsspelen. BB is afzien om resultaat te krijgen. Nu neem je de 'gemakkelijke' weg :)

Met, moet je ook keihard trainen om resultaat te halen en te houden.
 
Dan zien we alleen nog maar ecto's die jarenlang trainen zonder enig resultaat omdat ze bij de 10 kilo winst op een dood punt komen...

Krijgen we daar nou motivatie van ?
een +1 voor arnoldfan
 
je hoort er anders niet zoveel over ( op het comazuipers en dergelijke na )
tis ondertussen al aanvaard
mensen gaan massaal op een vrijdag avond of zaterdag avond naar et cafe of een een andere club om zichzelf helemaal klem te zuipen.

die mensen hoor je echt niet zeggen
neej dat moet je niet doen dat is slecht voor je gezondheid

iedereen zuipt gewoon, allemaal best man

moet beetje in perspectief plaatsen
als je mensen vraagt over alcohol tijdens het stappen, ja dat kan prima
vraag je mensen over anabolen dan is het ALTIJD ongezond

edit : krijg het een beetje slecht verwoord :P

Het gaat hier toch over anabolen.
Je kan toch iets zeggen over de gzondheid bij anabolengebruik zonder gelijk ook te zeggen wat er nog meer allemaal slecht voor je is.

Beetje een non-argument dus.
 
Op anabolen rust gewoon een taboe. Net als er een taboe heerst op het klagen over alcoholgebruik.

Wel is er een trend zichtbaar waarin alcohol in een steeds negatiever daglicht komt te staan, terecht lijkt me. Bij roken zijn ze al iets verder.

Anabolen is een relatief klein gebeuren net als bijvoorbeeld heroine gebruik. Ik kan ook elke week lekker spuiten en zeggen..ik eet goed, slaap goed en doe mijn dingen. Ik voel me er gewoon lekker bij dus ik blijf het doen..

Anabolen is imo gewoon net als heroine..het mentale proces werkt hetzelfde alleen krijg je hier toevallig spiertjes van..en omdat het lekker is blijft het nooit bij één kuurtje maar blijf je lekker doorspuiten..sjah..en dan hoor je net bij diegenen waar het hart kapot gaat rond je 50e..of net bij diegenen die chronisch depressief zijn wegens leegte van van alles..

Alcohol is zeker een probleem maar met mate is het alleem te overzien..of dat bij AS zo is..doubt it.
 
Ik zal het nooit gebruiken maar ik veroordeel gebruikers niet. Ik zie hen als homo's en moslims: zij doen maar, zo lang zij mij niet lastig vallen.
Alleen met dat verschil dat anabolengebruik bij de wet verboden is.
 
Ik zal het nooit gebruiken maar ik veroordeel gebruikers niet. Ik zie hen als homo's en moslims: zij doen maar, zo lang zij mij niet lastig vallen.
Alleen met dat verschil dat anabolengebruik bij de wet verboden is.

Als anabolengebruik bij de wet verboden is, hoe komt het dan dat ik hier onomwonden kan en mag verklaren dat ik anabolen gebruik.
 
Ik ben er wel in geintereseerd, maar ik ga ze voorlopig niet gebruiken omdat ik daar te jong voor ben (17), en ik denk niet dat ik het spul ooit ga gebruiken.

Mischien ga ik het ooit een keer gebruiken als ik bijvoorbeeld 25 ben en ik mijn doel nog niet heb behaald (wat naturel mogelijk moet zijn tegen mijn 20e volgends de sportarts).

In geval van de reden hierboven zou ik beginnen met een relatief lichte (prohormoon) kuur, en niet meteen in het diepe stappen.

Anabolen gebruik van anderen maakt mijn iets uit, is tenslotte hun leven.
Zolang het maar geen superdudjes zijn, en echte serieuze BB'ers die er goed mee omgaan.
 
Als anabolengebruik bij de wet verboden is, hoe komt het dan dat ik hier onomwonden kan en mag verklaren dat ik anabolen gebruik.

Gast, komop. Ik zou hier toch ook kunnen verkondigen dat ik cocaine, heroine of pillen gebruik. Allemaal verboden, maar ik denk niet dat ik meteen achter tralies kom te zitten.
 
Positief maar gebruik zelf niet . Iedereen moet maar zelf uitmaken hoever ze willen gaan voor een goede fysiek of om sterker te worden .
 
Negatief, is een beetje valsspelen. BB is afzien om resultaat te krijgen. Nu neem je de 'gemakkelijke' weg :)
als je er eerlijk voor uitkomt is er toch geen valsspelen aan,doe je het en zeg je tegen iedereen dat het naturel is vind ik het ook wel valsspelen,er is trouwens geen enkele bekende pro die naturel traint,kan me hier wel in vergissen dus mensen die er een kennen wil ik graag zijn naam wel eens weten:D:D
 
als je er eerlijk voor uitkomt is er toch geen valsspelen aan,doe je het en zeg je tegen iedereen dat het naturel is vind ik het ook wel valsspelen,er is trouwens geen enkele bekende pro die naturel traint,kan me hier wel in vergissen dus mensen die er een kennen wil ik graag zijn naam wel eens weten:D:D

Layne Norton... een naturel bodybuilder die bekend is en huge is voor een naturel.

Velen zullen vast twijvelen aan het naturel zijn van hem. Maar toch leuk om dat als voorbeeld te hebben en te geloven dat je huge kunt worden naturel:D

attachment.jpg
 
:roflol: naturel zegt ie


Die gast zit vol met gear, hij heeft al meer dan 1000 spuiten in zijn reet gehad zekers weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven