XXL Nutrition

PWS anabolen steroiden. Anoniem!

Bezoekers in dit topic

Sowieso, ook taalkundig/inhoudelijk

Ik heb namelijk nog nooit gehoord van anabolen steroïde.

Wel van anabole steroïden.
Gast, dit is een profielwerkstuk voor de middelbare school. Grappig dat iedereen hier een of ander wetenschappelijk onderzoek verwacht. Ben benieuwd hoe jullie PWS eruit zag, maar ik heb een dom verslagje in elkaar geflanst en iets van een praktijkonderzoek/-deel was hier een verplicht onderdeel van.

De gemiddelde volwassen persoon weet nog niets eens wanneer een -d of -dt toe te passen en dan gaan we hier kinderen afzeiken dat een bijvoeglijk naamwoord in dit geval geen -n krijgt op het einde. Die vragenlijst invullen kostte me minder tijd dan deze post en als iemand daarmee verder kan met z'n PWS vind ik het prima.

Gast, dit is een profielwerkstuk voor de middelbare school. Grappig dat iedereen hier een of ander wetenschappelijk onderzoek verwacht. Ben benieuwd hoe jullie PWS eruit zag, maar ik heb een dom verslagje in elkaar geflanst en iets van een praktijkonderzoek/-deel was hier een verplicht onderdeel van.

De gemiddelde volwassen persoon weet nog niets eens wanneer een -d of -dt toe te passen en dan gaan we hier kinderen afzeiken dat een bijvoeglijk naamwoord in dit geval geen -n krijgt op het einde. Die vragenlijst invullen kostte me minder tijd dan deze post en als iemand daarmee verder kan met z'n PWS vind ik het prima.
Akkoord. Maar een beetje uitleg mag wel en het beleefd vragen ook.
Als Vlaming heb ik bv al geen idee wat PWS is en voor welke leeftijd dit van toepassing is.

Akkoord. Maar een beetje uitleg mag wel en het beleefd vragen ook.
Als Vlaming heb ik bv al geen idee wat PWS is en voor welke leeftijd dit van toepassing is.
Als Nl ook geen idee wat Pws is. Gewoon de volledige benaming noemen is tegenwoordig al teveel gevraagd.

Sorry B, ik ben het niet met je eens in dit geval.

Dat we -d en/of -dt niet correct toepassen vind ik vergeeflijk, we maken allemaal wel van die grammaticale foutjes.
Maar dat je niet eens in staat bent om de titel cq. het onderwerp van je verslag goed te spellen, daar val ik inderdaad over.
Middelbare school of niet, de titel geeft de essentie weer van een verslag, dat mag dan toch op z'n minst correct worden geschreven.

En ja, ik deed dat beter toen ik zelf op de middelbare school zat.
Daar schonk ik extra aandacht aan, al was het alleen maar om een beetje professioneel te lijken en te voorkomen dat ik werd afgezeken.
Ook verwacht ik nu van mijn eigen studenten dat ze dat in ieder geval titel en kernbegrippen e.d. correct spelen.

Back
Naar boven