Fitness Seller

Hoe tonijn wat makkelijker weg te krijgen?

Bezoekers in dit topic

uncLez

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2005
Berichten
4.420
Waardering
47
Lengte
1m77
Massa
100kg
Dus... de topic titel spreekt redelijk voor zich...

Tonijn op waterbasis is niet echt dat je zegt van "makkelijk weg te deouwen" hehehe.

Wat doen jullie hiermee? Ik wil het met rijst gaan combineren, maar zit het nu eens effe te proberen met brood en dat wil niet echt vlotten. Misschien dat het met rijst wat beter gaat, maar flikkeren jullie er dan een schep olijfolie bij ofzo?

Of gebeurt het gewoon the hard way :D

Mijn dank is groot!
 
ketchup of slasaus erdoor
 
ik zet er altijd 2 glazen melk naast,prima weg te krijgen dan
 
waarom niet in eigen nat? je eet tonijn toch om de vetten, en die zitten niet in tonijn op waterbasis
zelf eet ik het met 100 gr macaronie, paprica komkommer bosui en wat slasaus.
 
men neme 5 eieren, 2 blikjes tonijn op water en spinazie,
men mixt het boeltje
men bakt het boeltje
men eet het
men groeit ;)
 
kerel je hebt ook tonijn op oliebasis,

maak anders een kwarktonijnshake:D
 
tonijn salade...

1 blik tonijn
komkommer, tomaat, paprika, ui enz...
beetje peper en zout, balsamico azijn, scheutje olijfolie

eten maar...
 
Jah, ik had al wel tonijn op oliebasis, maar dat had per 100 gr. iets minder iewit, en 20 gram meer vetten. Nou is dat wel zonnebloem-olie ofzo, maar dat leek me toch ietwat onwenselijk... Of is dat prima te doen?

:eek: kwarktonijnshake :eek:
hahahahaha
 
Tonijn op oliebasis is vaak met goedkope olie zoals je zelf al zegt, zou eerder zelf olijfolie toevoegen. En nee, je eet tonijn niet voor de vetten 'supertom'!

Ik vind het met brood lekkerder dan met rijst maar opzich is het met rijst en eventueel groente best te doen. Anders gooi je er wat ketchup, ui, augurk, zout, peper, sambal, olijfolie bij.
 
Supertom zei:
waarom niet in eigen nat? je eet tonijn toch om de vetten, en die zitten niet in tonijn op waterbasis

HUH ?

1 - in tonijn zit geen vet
2 - tonijn op eigen nat = tonijn op waterbasis


Code:
 +------------------------------+           Energie Ei-  --Vet-- Kool
 ¦                              ¦       gram   kcal wit tot verz hydr
 +------------------------------+      ----- ------ --- --- ---- ----
  100 gram    Tonijn, naturel            100    120  26   1    1    0
                                       ----- ------ --- --- ---- ----

Oh voor de hardcore tonijn eters: http://www.deepsquatter.com/shake.htm
 
Als ik tonijn in eigen nat (welke vetten?!) eet, eet ik het gewoon zo.
Als ik er allerlei dingen bij gooi, blijf je die gore tonijn smaak erdoor proeven, en zo heb je alleen maar meer vieze troep naar binnen te schuiven.

Dus gewoon met een fles water ernaast eten & niet zeiken. :D

Overigens is een tonijnsteak véél lekkerder. Kun je gewoon ingevroren bij A&H halen.
 
Hoe je het weg kunt krijgen..

In je mond stoppen, mond aan een flesje water en doordrinken.. De tonijn lost op in het water en weg is het :D
 
uncLez zei:
Jah, ik had al wel tonijn op oliebasis, maar dat had per 100 gr. iets minder iewit, en 20 gram meer vetten. Nou is dat wel zonnebloem-olie ofzo, maar dat leek me toch ietwat onwenselijk... Of is dat prima te doen?

:eek: kwarktonijnshake :eek:
hahahahaha

:D Ik heb er ervaring mee
 
Ik vin de smaak van pure tonijn in olie heerlijk, al 15 jaar. Gaat nooit vervelen. Dus ik eet het het liefst uit blik. Princess moot in olie!
 
Ik eet trouwens liever zalm en pilchards in tomatensaus dan die droge tonijn. Scheelt weer wat visoliepillen die ik erbij moet slikken.
 
Gewoon uit blik is lekker toch (A) eet het zo naar binnen :)
 
tonino??

men neme de blender met bijbehorende beker, 1/4 liter sinaasappelsap en tonijn uit blik en blenden maar en klaar is je tonino! Op deze manier kun je makkelijk buiten je maaltijden om drie blikken vis wegwerken.
 
ik meng het gewoon in een geroerd eitje...
 
beetje peper erover maakt het stukken lekkerder.....maar idaad die kwarktonijnshake met beetje whey is ook erg lekker...:D
 
Back
Naar boven