AndroidHealthClinic

Hoe train je de bovenkant borst.

Ik vind het niet stoer om in jargon te praten waar je , in mijn opinie, als bodybuilder toch wel een klein beetje bekent mee moet zijn. Ik had toevallig van de week nog een discussie met een voormalig wedstrijd bankdrukker en een oud bodybuilder die beide beweerde dat de meeste bodybuilders veel verstand hadden van dit soort dingen. Ik was het er niet mee eens en dit topic wijst toch wel een beetje in mijn voordeel.

Bedankt. Als ik het alleen zeg dan wordt het niet geloofd. Jij hebt wat meer credits hier opgebouwd.

Ik heb niet gezegd dat ik het niet begrijp als je dat bedoeld maar daar ga ik niet verder op in dat was namelijk het discussie punt niet het gaat mij erom dat als iemand niet weet hoe je bovenkant borst traint je er niet van uit kan gaan dat hij wel jou latijn begrijpt.

en big t jij moet ook wel begrijpen dat een beginnend bodybb geen latijn gaat googlen en meer heeft aan basis advies in het nederlands.

Ik heb niet gezegd dat ik het niet begrijp als je dat bedoeld maar daar ga ik niet verder op in dat was namelijk het discussie punt niet het gaat mij erom dat als iemand niet weet hoe je bovenkant borst traint je er niet van uit kan gaan dat hij wel jou latijn begrijpt.

en big t jij moet ook wel begrijpen dat een beginnend bodybb geen latijn gaat googlen en meer heeft aan basis advies in het nederlands.

Ach joh laat die autist toch lekker :D

ik zie pullovers staan tussen de comments xd!
heb zelf geen probleem met bovenkant borst, voornamelijk veel zwaar incline werk gedaan

Ik haat pullovers! Op de één of andere manier trek ik meer op m'n lats fso en ik voel amper iets aan m'n borst.

Terug
Naar boven