AndroidHealthClinic

Hoe train jij je onderarmen ?

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Ik wil dus me onderarmen trainen...nu hebben we daar wel een apparaat voor in de gym maar vindt hem persoonlijk niet zo fijn.
Dus mijn vraag hoe trainen jullie de onderarmen...tips zeer welkom.

Deadlifts, verder kun je ook wel wrist curls doen! even zoeken zou ik zeggen!

wat vor apparataat is dat dan, wat jullie hebben?

wristcurls zijn wel lekker, maar bij barbelcurls met omgekeerde greep voel ik die krengen pas echt branden

hammer curls... biceps curl met omgekeerder greep.. wrist curls..

damn sanca was me voor met die biceps curl:p

Static holds, towel pullups, dumbbell supination en pronation, plate pinch, pinch flips, finger pullups.

deadlift, wrist curls, reverse wrist curls, static holds, reverse barbell curls, hammer curls..

Deadlift en curlen

zou ze alleen doen als ze echt niet mee willen groeien. anders ga je ze snel overtrainen.

wrist curls, reverse wrist curls

• Topic Starter Topic Starter
Wrist Roller Deze is wel makkelijk thuis te doen......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De wrist roller is een bedrieglijk simpel apparaatje wat bestaat uit een stok, een touw en een gewicht. Het gewicht is meestal 2.5
kilo en dat is echt genoeg!!!
Je gebruikt de wristroller als volgt:

* Pak het handvat met twee handen beet met een bovenhandse greep (dus met je palmen naar beneden)
* Steek je armen vooruit (niet helemaal recht)
* Draai het handvat rond in je handen zodat het gewicht naar boven gaat en het touw zich oprolt om het handvat
* Wanneer het gewicht boven is draai je de beweging om en laat je het gewicht zakken door met je handen te bewegen (dus niet naar
beneden laten rollen!)
* Is het gewicht beneden, dan blijf je doordraaien in dezelfde richting zodat het gewicht weer naar boven gaat

Hoe train je met deadliften de onderarmen dan? Door de grip?

Ik doe verder ook hammer curls en wrist curls

Ik train grip, maar ik heb dr nog geen regelmaat in zitten.

Sinds kort train ik ze in circuit:

mijn circuits bevatten fat bar holds, wrist curls, reverse wrist curls, pro- en supinatie, ulnair- en radiaalabductie.
Het enigste wat misschien zou missen is werk voor vingerextendoren, die kan ik misschien wel isometrisch trainen met een wheypot en water.

Ik doe de farbar holds omdat ze het meeste carryover hebben naar de andere 'gripvormen', supporting grip, pinching, en crushing grip. Binnenkort eens grippers bestellen.

Wrist Articulations

heb het in vorig onderarm topic ook al gezegd en ik zeg het weer : thor's hammer
oefening die goed werkt bij mij

Terug
Naar boven