AndroidHealthClinic

Hoe train jij je onderarmen ?

deadlifts, dumbbell holds, towel chins... en soms speel ik wat met mijn COC1 die voor de computer ligt

IEMAND moet toch de grap maken?! waar blijft ie ???

ik train ze nie meer apart sinds ik er last van kreeg, groeien nu aardig op deadlift enz.

Ikzelf doe vooral hammer curls, wrist curls en deadlifts.

rukken is bij mij toch al gauw een biceps/triceps oefening hoor ;)

reverse bb curls,hammer curls en wrist curls

zou ze alleen doen als ze echt niet mee willen groeien. anders ga je ze snel overtrainen.

Onderarmen overtrain je echt niet zo snel hoor.

Verder moet de 1e DBB met onderarmen die echt in verhouding zijn z'n 1e foto's nog posten , zelfs bij pro's vind ik de onderarmen vaak nog te klein.....

Mee groeien sorry maar zoals ik al zei zijn er niet veel mensen met echt goede onderarmen. Als we het hebben over mee groeien hebben we het imo maar over een redelijke ontwikkeling en niet over een brute spiergroei....

Verder vind iedereen de onderarmen van Frank McGrath erg bruut. Nou ik heb een interview gelezen waar hij verteld dat hij iedere dag voordat hij naar school ging een paar setjes wristcurls deed om in z'n T-Shirt te kunnen pimpen met z'n opgepompte onderarmen

In goede periodes train ik ze ook apart, 2x per week op het einde van de training. Afhankelijk van wat ik die dag getraind heb. Ik doe wrist curls, reverse wrist curls. Ik heb gemerkt dat ze meer vooruitgingen door er aparte oefeningen voor te doen.

Volgens mij zijn onderarmen redelijk genetisch bepaald (zoiets als kuiten)

Ook heb ik de indruk dat ze heb beste reageren op lange periodes van veel (matig) intensief werk -> zoals iemand in de tuinbouw, een monteur, een timmerman etc.

Die lui hebben door hun werk iig verdomd sterke klauwen en zware polsen.
Een van de meest onderarm verslindende dingen die ik me zo kan bedenken is het met de hand indraaien van schroeven (niet voorgeboord), (one handed) sledgehammer werk, spijkerbuigen.

Die lui hebben door hun werk iig verdomd sterke klauwen en zware polsen.Een van de meest onderarm verslindende dingen die ik me zo kan bedenken is het met de hand indraaien van schroeven (niet voorgeboord), (one handed) sledgehammer werk, spijkerbuigen.

Dat zijn inderdaad zeer lekkere onderarm slopers :eek: Laatst ook wat schroeven met de hand in moeten draaien , nog nooit zoveel pijn gevoeld in m'n onderarmen.

deadliften/rackpulls etc. zware compoundoefeningen.

het is imo gay en nutteloos om met een dumbbelltje van 1 kg een heel bankje te bezetten om je onderarmen te trainen.

ik vind het maar lelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Farmerwalks, Wrist Curls/Roller, Static Holds, telefoonboekjes verscheuren..

Terug
Naar boven