- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik onlangs in black rush zijn log gepost had.Voor serieuze onderarmtraining zou je er goed aan doen om ook ulnair- en radiaalabductie te trainen met hammers of een verstelbare dumbbell. Vergeet pronatie en supinatie ook niet.
Veel mensen maken de fout door slechts extra supportive grip te trainen, wat constant op eenzelfde belasting uit komt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vergeet verder niet wat aandacht in dorsaalflexie te steken; dat wil vaak onderontwikkeld zijn bij mensen. Training van radiaalabductie zal je overigens ook goed doen mocht je nog eens jezelf moeten bewijzen met handje drukken . Succes.
zou ze alleen doen als ze echt niet mee willen groeien. anders ga je ze snel overtrainen.

zou 't wel ff afwisselen van hand als ik jouw was anders wordt de boel ook zo asymmetrisch 
Volgens mij zijn onderarmen redelijk genetisch bepaald (zoiets als kuiten)
Ook heb ik de indruk dat ze heb beste reageren op lange periodes van veel (matig) intensief werk -> zoals iemand in de tuinbouw, een monteur, een timmerman etc.
Die lui hebben door hun werk iig verdomd sterke klauwen en zware polsen.
Een van de meest onderarm verslindende dingen die ik me zo kan bedenken is het met de hand indraaien van schroeven (niet voorgeboord), (one handed) sledgehammer werk, spijkerbuigen.
Ook heb ik de indruk dat ze heb beste reageren op lange periodes van veel (matig) intensief werk -> zoals iemand in de tuinbouw, een monteur, een timmerman etc.
Die lui hebben door hun werk iig verdomd sterke klauwen en zware polsen.
Een van de meest onderarm verslindende dingen die ik me zo kan bedenken is het met de hand indraaien van schroeven (niet voorgeboord), (one handed) sledgehammer werk, spijkerbuigen.