XXL Nutrition

Hoe trainen na vakantie?

Dehaantje

Competitive Bodybuilder
Waardering
153
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Ik ben net thuis van een vakantie van 10 dagen. Ik heb er verder redelijk goed op mijn voeding gelet. Ik volg een 4 daagse ub/lb schema. Nu wil ik weer aan de bak, maar ik heb die 10 dagen niks aan krachttraining gedaan. Wel veel gelopen, was namelijk in Parijs. Maar is het nu slim om gelijk weer met mijn oude gewichten voort te gaan, of eerst een aantal kilo'tjes lichter? Hoeveel % van mijn oude gewichten zou ik dan evt moeten nemen? En kan ik dan de week erna gewoon weer het oude gewicht nemen, of moet ik het opbouwen in een aantal weken?

Alvast bedankt!

Gewoon met het oude gewicht beginnen, wel even goed opwarmen.

gewoon gewichten optillen

10 Dagen niet getraind?! Was daar geen sportschool te vinden? Ik zou met alles op 50% gaan zitten en weer langzaam weer terug opbouwen

Zoals gewoonlijk, maar met een tan.

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk.
Dus eerst een aantal weekjes opbouwen is nodig?
Zou kracht ook achteruit zijn gegaan na 10 dagen rust, maar wel voldoende hebben gegeten?

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Zoals gewoonlijk, maar met een tan.

Met een tan? ;)

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

10 Dagen niet getraind?! Was daar geen sportschool te vinden? Ik zou met alles op 50% gaan zitten en weer langzaam weer terug opbouwen

In het hotel zat een fitnesscenter, maar stonden alleen loopbanden en fietsen....
Dus daar had ik niet erg veel aan.

Dus jij zegt wel opbouwen. Hmm.. Toch jammer dat er op dit soort forums vaak tegengestelde antwoorden worden gegeven.

maakt toch niet uit, luister naar je lichaam, normaal kan je gewoon weer oppikken waar je gebleven was.

Wel erg jammer dat mensen hier vaak niet serieus reageren, terwijl ik gewoon een serieuze vraag heb. f**k that people. Bedankt ann de mensen die wel serieus kunnen reageren.

Misschien past je vraag wel beter in de trainingssectie.

is ook gewoon een stomme vraag, antwoord kan je zelf toch wel bedenken...

Ik vindt de vraag niet stom, daar is het forum voor.
Maar idd, dat merk jezelf toch wel wat gaat.
Had zelf vorig jaar speciaal om resort met gym gevraagd.stonden er ook alleen maar fietsen
en loopbanden.Zat er zwaar mee dat ik op dat moment niks kon doen.
Maar bij terug komst was het wel lekker.
Misschien wel ks goed voor een lichaam,paar dagen niks.

Ik vindt de vraag niet stom, daar is het forum voor.
Maar idd, dat merk jezelf toch wel wat gaat.
Had zelf vorig jaar speciaal om resort met gym gevraagd.stonden er ook alleen maar fietsen
en loopbanden.Zat er zwaar mee dat ik op dat moment niks kon doen.
Maar bij terug komst was het wel lekker.
Misschien wel ks goed voor een lichaam,paar dagen niks.

Bedankt voor je reactie. Ik vond het ook kut om niet te kunnen trainen, maar dat was even niet anders. Heb wel genoten van de vakantie, dat is het belangrijkste natuurlijk.

Hoe ben jij zelf weer begonnen na een vakantie zonder training?

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

is ook gewoon een stomme vraag, antwoord kan je zelf toch wel bedenken...

Bedankt barbie

Bedankt voor je reactie. Ik vond het ook kut om niet te kunnen trainen, maar dat was even niet anders. Heb wel genoten van de vakantie, dat is het belangrijkste natuurlijk.

Hoe ben jij zelf weer begonnen na een vakantie zonder training?

Ik ben gewoon weer gaan knallen.
Heerlijke spierpijn, goeie pomp.
Maar wel even goed opwarmen!

10 dagen is niks man, gewoon knallen, ja zal wellicht alleen weer even wat meer spierpijn hebben der dagen erna.

jezus 10 dagen niet getraind dat is echt een eeuwigheid dit vereist een totaal andere trainingsaanpak dan normaal

Terug
Naar boven