AndroidHealthClinic

Hoe trainen na vakantie?

Achterlijke figuren hier die domme vragen stellen en/of sarcasme niet begrijpen. Einde bericht

Je hebt gewoon een rust weekje gehad wat betreft het trainen, dus nu gewoon met de oude gewichten van start gaan en kijken of je uberhaupt iets achteruit bent gegaan.
Een rust week tussendoor kan juist goed voor je zijn dus voel je eigen niet schuldig na zo'n weekje vakantie.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gewoon een rust weekje gehad wat betreft het trainen, dus nu gewoon met de oude gewichten van start gaan en kijken of je uberhaupt iets achteruit bent gegaan.
Een rust week tussendoor kan juist goed voor je zijn dus voel je eigen niet schuldig na zo'n weekje vakantie.

Bedankt voor je serieuze reactie. Ik ga morgen weer beginnen, dus ik zie morgen of ik kracht achteruit ben gegaan. Bedankt!

Achterlijke figuren hier die domme vragen stellen en/of sarcasme niet begrijpen. Einde bericht

Dit forum is toch om vragen te stellen en te beantwoorden?? Weet je wat ik nog veel achterlijker vind: mensen die niet normaal kunnen reageren op iemands vraag, zoals jij. Reageer dan gewoon niet, eikel!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je serieuze reactie. Ik ga morgen weer beginnen, dus ik zie morgen of ik kracht achteruit ben gegaan. Bedankt!

Dit forum is toch om vragen te stellen en te beantwoorden?? Weet je wat ik nog veel achterlijker vind: mensen die niet normaal kunnen reageren op iemands vraag, zoals jij. Reageer dan gewoon niet, eikel!

Jij bent wel haantje de voorste he?

Geen ruzie maken :(

Ik zou eerst warming up op wandeltempo doen, aangezien je in Parijs ook veel gewandeld hebt. Op dit manier raakt je lichaam niet uit balans.

Pak op die gewichten, rust is overrated.

Waarom beargumenteerd niemand hier hun advies/uitspraak met wetenschappelijke feiten of bron vermelding naar degelijke literatuur die het advies meer betrouwbaar maakt?

Waarom beargumenteerd niemand hier hun advies/uitspraak met wetenschappelijke feiten of bron vermelding naar degelijke literatuur die het advies meer betrouwbaar maakt?

Waarom beargumenteer je jouw uitspraak niet met wetenschappelijk bewijs.

Ik zou eerst warming up op wandeltempo doen, aangezien je in Parijs ook veel gewandeld hebt. Op dit manier raakt je lichaam niet uit balans.

Thnx voor je tip! Ik moet altijd al 5 km fietsen naar de sportschool, dus dat zit wel goed.
Verder warm ik de beginoefeningen ook goed op, benchpress etc. Morgen ga ik weer de gym in, dus zie ik of ik evt in kracht achteruit ben gegaan.

Thnx voor je tip! Ik moet altijd al 5 km fietsen naar de sportschool, dus dat zit wel goed.
Verder warm ik de beginoefeningen ook goed op, benchpress etc. Morgen ga ik weer de gym in, dus zie ik of ik evt in kracht achteruit ben gegaan.

Zou toch kijken of je die 5KM kan wandelen in plaats van fietsen.

Gelukkig is dit wel een normale reactie :o

Vind je het raar? Sommige mensen kunnen gewoon niet serieus een vraag beantwoorden, waarom reageer je dan in godsnaam? Om mensen te irriteren...

Ja.

Als je nu eens even opnieuw nadenkt, denk je dan niet dat het makkelijker was geweest om het gewoon te proberen en naar je lichaam te luisteren?

Ieder lichaam is anders en niemand hier kan je exact zeggen wat je moet doen. De vraag in kwestie was dus al wat dwaas en overbodig.

Enige wat je niet moet doen is jezelf gaan forceren, maar voor de rest probeer het gewoon. Lukt je oude gewicht, super gaan dan. Lukt dat niet, dan bouw je terug even op. Is geen rocket science hoor :rolleyes:

Misschien wou hij gewoon even melden dat hij 10 dagen naar Parijs geweest is :)

Naar waar ga je volgende keer? Ik ga in november naar Cambodja.

gebruikte je creatine voor je vakantie?

Ik hoop niet dat je bent gestopt met creatine in je vakantie want dan raak je echt bijna al je spiermassa kwijt.

Terug
Naar boven