zerotohero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gewoon een rust weekje gehad wat betreft het trainen, dus nu gewoon met de oude gewichten van start gaan en kijken of je uberhaupt iets achteruit bent gegaan.
Een rust week tussendoor kan juist goed voor je zijn dus voel je eigen niet schuldig na zo'n weekje vakantie.
Achterlijke figuren hier die domme vragen stellen en/of sarcasme niet begrijpen. Einde bericht
Bedankt voor je serieuze reactie. Ik ga morgen weer beginnen, dus ik zie morgen of ik kracht achteruit ben gegaan. Bedankt!
Dit forum is toch om vragen te stellen en te beantwoorden?? Weet je wat ik nog veel achterlijker vind: mensen die niet normaal kunnen reageren op iemands vraag, zoals jij. Reageer dan gewoon niet, eikel!
Waarom beargumenteerd niemand hier hun advies/uitspraak met wetenschappelijke feiten of bron vermelding naar degelijke literatuur die het advies meer betrouwbaar maakt?
Ik zou eerst warming up op wandeltempo doen, aangezien je in Parijs ook veel gewandeld hebt. Op dit manier raakt je lichaam niet uit balans.
Thnx voor je tip! Ik moet altijd al 5 km fietsen naar de sportschool, dus dat zit wel goed.
Verder warm ik de beginoefeningen ook goed op, benchpress etc. Morgen ga ik weer de gym in, dus zie ik of ik evt in kracht achteruit ben gegaan.
gastZou toch kijken of je die 5KM kan wandelen in plaats van fietsen.

Bedankt voor je serieuze reactie. Ik ga morgen weer beginnen, dus ik zie morgen of ik kracht achteruit ben gegaan. Bedankt!
Dit forum is toch om vragen te stellen en te beantwoorden?? Weet je wat ik nog veel achterlijker vind: mensen die niet normaal kunnen reageren op iemands vraag, zoals jij. Reageer dan gewoon niet, eikel!

Omdat het gaat om 10 dagen rust allejezus :""""DWaarom beargumenteerd niemand hier hun advies/uitspraak met wetenschappelijke feiten of bron vermelding naar degelijke literatuur die het advies meer betrouwbaar maakt?
Vind je het raar? Sommige mensen kunnen gewoon niet serieus een vraag beantwoorden, waarom reageer je dan in godsnaam? Om mensen te irriteren...

Vind je het raar? Sommige mensen kunnen gewoon niet serieus een vraag beantwoorden, waarom reageer je dan in godsnaam? Om mensen te irriteren...