MuscleMeat

Hoe vaak gaan jullie uit?

Peiling Peiling Hoe vaak ga jij uit?

• 0x Per week

Stemmen: 20 30,8%
  • 1x Per week

Stemmen: 31 47,7%
  • 2x Per week

Stemmen: 13 20,0%
  • 3x Per week

Stemmen: 1 1,5%
  • 4x Per week

Stemmen: 0 0,0%
  • 5x Per week

• 6x Per week

• 7x Per week

• Totaal stemmers
    65

Vinny

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Hoe vaak gaan jullie uit?

Ik zit zelf op 2x per week.

En waar gaan jullie naar toe ? En wat zijn de leukste plekjes waar je naar toe bent geweest?

ehh rare poll?!? ik ga iets van 2 tot 3 keer per maand uit

Normaal gezien 1 keer, gewoon naar voetbal en daarna soms nog naar een fuif :)

tja dat verschilt, soms alleen op vrijdag, en soms op vrijdag en zaterdag, 2 x per week zeg maar

2x per week normaal

soms, niet zoveel...

1 of 2 keer per maand, het is anders niet te betalen. Als je nagaat dat een gemiddeld feest alleen al 30 euro aan entree is!!

Malfunction zei:
1 of 2 keer per maand, het is anders niet te betalen. Als je nagaat dat een gemiddeld feest alleen al 30 euro aan entree is!!
ik heb ook een tijdje het normale stappen geschrapt om vervolgens 1x per maand grote feesten te bezoeken. maar ie heb ik nu ook al maanden niet meer bezocht, ook geen zin meer in. zo'n avondje kost minstens 100 euries :(

ik beperk mij tot enkele keren per jaar een goede concert te gaan bekijken.
(Meestal in de Biebob in vosselaar)

gelukkig in de entree meestal nog goed te betalen

Tja, 2 of 3 keer per maand meestal, soms als er eens toffe concerten zijn wat vaker, maar zovaak gebeurt dat (helaas) niet.

1 a 2x per maand ff lekker los... mede omdat het duur is ...

in de guldentijd gaf ik op een avond 100 gulden uit... nu is dat bijna 100 euro..

meestal vrijdag en zaterdag,maar ik blijf nooit lang weg en drink bijna niet.

1 keer per maand..

Fata Morgana in St. Pere Pescadore (spanje) was de bomb

1 of 2 keer per maand, heel soms 3, zelden 4 keer.

Het is gewoon duur tegenwoordig en als je een vriedin hebt, wordt het ook iets minder vaak.

3 jaar terug toen alles nog goedkoop was en ik nog single was, was het minimaal 2 keer per week feest :D

wow.. jezus mensen.. je moet toch ook leven.. ik ga meestal 3x per week uit.. soms 4x.. meestal op maandag, woensdag en donderdag.. af en toe op zaterdag.. doordeweeks is het een stuk leuker en goedkoper. zijn er verder geen studenten hiero?

jamesz zei:
wow.. jezus mensen.. je moet toch ook leven.. ik ga meestal 3x per week uit.. soms 4x.. meestal op maandag, woensdag en donderdag.. af en toe op zaterdag.. doordeweeks is het een stuk leuker en goedkoper. zijn er verder geen studenten hiero?

er zijn ook studenten die meer doen als alleen uitgaan. Die bijv. 4 keer in de week 1,5 uur sporten, wel al hun studiepunten willen halen, tijd aan hun studie besteden, meerdere baantjes hebben/werken, een vriendin hebben en vrijwilligerswerk doen.

Niet 3 - 4 keer per week je eigen vol gooien met bier, wil niet zeggen dat je niet "leeft" bro.

ps. niet iedereen woon in de stad, dus dan is vervoer ook een probleem.

Heel verschillend, laatste tijd niet meer, soms ook wel 2 x per week, ligt eraan hoeveel pegels er in mijn ruif zitten.

Terug
Naar boven