Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mwha, dat is niet waar. 1 x per week heeft geen invloed op je progressie, tenzij je (te veel) alcohol drinkt. Wanneer je voordat je op stap gaat een royale grote maaltijd nuttigd met zo'n 50 a 60 gram eiwitten moet het geen probleem zijn.
Mwha, dat is niet waar. 1 x per week heeft geen invloed op je progressie, tenzij je (te veel) alcohol drinkt. Wanneer je voordat je op stap gaat een royale grote maaltijd nuttigd met zo'n 50 a 60 gram eiwitten moet het geen probleem zijn.
s'Winters zo 1 keer per 4-6 weken.
Ben meer een buitenmens, lekker terasje pakken en kijken naar het voorbijtrekkend schoon.
s'Zomers is het daarom meestal wel elke week raak of om de 2 weken.
Zit hier ook in een boerendorp, wil ik gaan stappen moet ik of rijden (en dus niet drinken) of een taxi nemen.
Zou ik in de stad wonen zou ik denk wel vaker gaan stappen.
Discotheken ben ik trouwens echt op uitgekeken, met ze allen op mekaar in zo'n zweethok, mij niet meer gezien(afgezien van de gym dan )