XXL Nutrition

Hoe vaak gaan jullie uit?

Peiling Peiling Hoe vaak ga jij uit?

• 0x Per week

Stemmen: 20 30,8%
  • 1x Per week

Stemmen: 31 47,7%
  • 2x Per week

Stemmen: 13 20,0%
  • 3x Per week

Stemmen: 1 1,5%
  • 4x Per week

Stemmen: 0 0,0%
  • 5x Per week

• 6x Per week

• 7x Per week

• Totaal stemmers
    65
Te vaak.. maar zeker niet meer dan 1 keer in de week...

Met vlagen soms iedere week.. maar soms ook een paar weken weer niet.

1x per week. Soms sla ik een week over ofzo.

meestal 2 x per week soms wat meer soms wat minder! kan op vrijdag zaterdag zijn maar pak ook geregeld een keer een donderdagavond mee is altijd leuk zo'n studente avond ook al ben je geen student! :)

Pumpin' zei:
er zijn ook studenten die meer doen als alleen uitgaan. Die bijv. 4 keer in de week 1,5 uur sporten, wel al hun studiepunten willen halen, tijd aan hun studie besteden, meerdere baantjes hebben/werken, een vriendin hebben en vrijwilligerswerk doen.

Niet 3 - 4 keer per week je eigen vol gooien met bier, wil niet zeggen dat je niet "leeft" bro.

ps. niet iedereen woon in de stad, dus dan is vervoer ook een probleem.

ehhh wie zegt dat ik me volgiet? waarom zou ik dat doen om vervolgens 5 tot 6 dagen per week te sporten??.. je kan toch ook gaan stappen en gewoon een beetje met het vrouwelijk schoon ouwehoeren... ik sport zelf toch wel wat meer dan 4x 1,5 uur... studiepunten halen.. tja dat is toch niet zo moeilijk? met zoveel testosteron heb ik niet genoeg aan 1 vriendin :o

ps met dat niet 'leven' doelde ik er trouwens op dat een groot deel van de stemmers ox per week gaat stappen heeft gekozen.. als je een pro bent ok.. maar wie houdt er nou niet van uitgaan??

Laatst bewerkt:
1x in de maand ongeveer. In de vakantie zal dit ca. 2 a 3 keer zijn :) Lekker stampen = calorieen verbranden.. lekker joh als je in de cut zit >: )

En voor de rest 2 biertjes en de rest spa.

Mowa niet zo ontzettend vaak. 1 of 2 keer per maand. Ik woon hier in een dorp en als ik uit wil dan is het of Eindhoven (stratum) wat nou niet bepaald super feest is of zo. Of naar de Time-out (in gemert), naja dat vind ik nou ook niet echt vet of zo. Dat is altijd weer een flinke rit in de taxi wat dan ook weer veel kost. Ik vind het sowieso niet echt vet om in zo'n disco te staan met allemaal van die breezah-patsertjes en sl*tten, luisteren naar van die rotte top40 muziek waar ik me meestal alleen maar aan loop te ergeren. Neej, ik ga liever naar een concert, festival, bios, of vet feestje.

We gaan meestal 1 keer in de paar maanden naar een hardstyle-techno feest en toch ook wel zeker 1 keer in de maand naar een vet metal-concert. En dan af en toe ff naar de lokale kroeg of zo. Dat vind ik een stuk relaxer dan de disco...

Nauwelijks..2x per maand hooguit. Heb dezelfde gedachtes als Rob. Ga liever naar een feest oid

jamesz zei:
maar wie houdt er nou niet van uitgaan??

Uuh...ik...dat wannabe sociale gedoe...gemiddelde kroeg/ disco geen normaal gesprek te voeren. De standaard dat het normaal is je vol te gooien met alcohol en je daar schijnbaar amper nog normaal te gedragen.

Nee als ik geld heb dan liever een biosje of een filmpje, of poolen/ bowlen :P , ik doe liever wat dan een beetje hangen enzo... zorg liever dat ik half jaarlijks met een groep ga paintballen en daarna 90euro aan spendeer of naar een Admiral wedstrijd met een paar maten dan om elk weekend het risico te lopen een mes tussen je ribben te krijgen, van 1 of andere half gare, op een pil rond rennende dronke malloot.

(ok een beetje overdreven but you get the point :) )

Chewie zei:
Uuh...ik...dat wannabe sociale gedoe...gemiddelde kroeg/ disco geen normaal gesprek te voeren. De standaard dat het normaal is je vol te gooien met alcohol en je daar schijnbaar amper nog normaal te gedragen.

Nee als ik geld heb dan liever een biosje of een filmpje, of poolen/ bowlen :P , ik doe liever wat dan een beetje hangen enzo... zorg liever dat ik half jaarlijks met een groep ga paintballen en daarna 90euro aan spendeer of naar een Admiral wedstrijd met een paar maten dan om elk weekend het risico te lopen een mes tussen je ribben te krijgen, van 1 of andere half gare, op een pil rond rennende dronke malloot.

(ok een beetje overdreven but you get the point :) )
idd :thumbs:

Als ik op stap ga is het meestal alleen naar de grote feesten en dan vooral de zomerfeestjes :cool:
Maar gemiddeld zal ik zo rond de 1x per maand zitten.
Er zijn zat andere leuke dingen te doen als stappen vind ik.
EN als ik stap drink ik geen drup alcohol, leve de stackers en g ;-)

Uitgaan in de zin van naar een bar/discotheek gaan? nooit...........
Ga veel liever met vrienden uit eten en gezellig naar een bioscoop. Kan je teminste normaal met elkaar praten.
Ik erger me altijd kapot aan de meeste types in disco's/bars.
Ik leef nu eenmaal voor mn sport en daar voel ik me heel gelukkig bij :)

ik ga ongeveer 1x per maand uit, naar een feest of naar een bar in de buurt

vroeger ging ik elke week maar das niet optimaal voor de groei he

1x per week, omdat ik in het weekend vaak zelf werk.

1x per week, maar soms ook een week niet.

jamesz zei:
ehhh wie zegt dat ik me volgiet? waarom zou ik dat doen om vervolgens 5 tot 6 dagen per week te sporten??.. je kan toch ook gaan stappen en gewoon een beetje met het vrouwelijk schoon ouwehoeren... ik sport zelf toch wel wat meer dan 4x 1,5 uur... studiepunten halen.. tja dat is toch niet zo moeilijk? met zoveel testosteron heb ik niet genoeg aan 1 vriendin :o

ps met dat niet 'leven' doelde ik er trouwens op dat een groot deel van de stemmers ox per week gaat stappen heeft gekozen.. als je een pro bent ok.. maar wie houdt er nou niet van uitgaan??

Ik denk dat he meeste 0 hebben gekozen omdat er geen optie staat X keer per maand.

Als je in de stad woont en je gaat een beetje met vrienden de stad in en pakt ff een cafeetje, telt dat al snel als stappen. Ik zie stappen meer als je echt meerdere uren lang achter elkaar uitgaat. Net als een zaterdag avond. (weet niet of je dat bedoelt hoor, anders heb ik niks gezegt ;))

Als ik zo ga tellen dan ga ik ook 4 keer per week uit, als ik savond samen met vrienden hier in het buurthuis/cafe hang.

Maargoed......boeit verder ook niet. :)

Vinny zei:

Die ellende hoeft op je negen en dertigste niet meer gelukkig :p

Nou ja ellende, maar dat je na het weekend moest zeggen dat je ergens had gezopen in het weekend, omdat je er anders niet bijhoorde, gelukkig heb ik die tijd achter me!

Marc W zei:
Nou ja ellende, maar dat je na het weekend moest zeggen dat je ergens had gezopen in het weekend, omdat je er anders niet bijhoorde, gelukkig heb ik die tijd achter me!

bwa, ik word nu 18 en ik durf eerlijk te zeggen dat ik nog nooit gezopen heb om erbij te horen

dus niet veralgemenen man ;)

KRZA zei:
vroeger ging ik elke week maar das niet optimaal voor de groei he

Mwha, dat is niet waar. 1 x per week heeft geen invloed op je progressie, tenzij je (te veel) alcohol drinkt. Wanneer je voordat je op stap gaat een royale grote maaltijd nuttigd met zo'n 50 a 60 gram eiwitten moet het geen probleem zijn.

Terug
Naar boven