Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pumpin' zei:er zijn ook studenten die meer doen als alleen uitgaan. Die bijv. 4 keer in de week 1,5 uur sporten, wel al hun studiepunten willen halen, tijd aan hun studie besteden, meerdere baantjes hebben/werken, een vriendin hebben en vrijwilligerswerk doen.
Niet 3 - 4 keer per week je eigen vol gooien met bier, wil niet zeggen dat je niet "leeft" bro.
ps. niet iedereen woon in de stad, dus dan is vervoer ook een probleem.
jamesz zei:
, ik doe liever wat dan een beetje hangen enzo... zorg liever dat ik half jaarlijks met een groep ga paintballen en daarna 90euro aan spendeer of naar een Admiral wedstrijd met een paar maten dan om elk weekend het risico te lopen een mes tussen je ribben te krijgen, van 1 of andere half gare, op een pil rond rennende dronke malloot.
)iddChewie zei:Uuh...ik...dat wannabe sociale gedoe...gemiddelde kroeg/ disco geen normaal gesprek te voeren. De standaard dat het normaal is je vol te gooien met alcohol en je daar schijnbaar amper nog normaal te gedragen.
Nee als ik geld heb dan liever een biosje of een filmpje, of poolen/ bowlen, ik doe liever wat dan een beetje hangen enzo... zorg liever dat ik half jaarlijks met een groep ga paintballen en daarna 90euro aan spendeer of naar een Admiral wedstrijd met een paar maten dan om elk weekend het risico te lopen een mes tussen je ribben te krijgen, van 1 of andere half gare, op een pil rond rennende dronke malloot.
(ok een beetje overdreven but you get the point)

jamesz zei:ehhh wie zegt dat ik me volgiet? waarom zou ik dat doen om vervolgens 5 tot 6 dagen per week te sporten??.. je kan toch ook gaan stappen en gewoon een beetje met het vrouwelijk schoon ouwehoeren... ik sport zelf toch wel wat meer dan 4x 1,5 uur... studiepunten halen.. tja dat is toch niet zo moeilijk? met zoveel testosteron heb ik niet genoeg aan 1 vriendin![]()
ps met dat niet 'leven' doelde ik er trouwens op dat een groot deel van de stemmers ox per week gaat stappen heeft gekozen.. als je een pro bent ok.. maar wie houdt er nou niet van uitgaan??
)
Vinny zei:
Marc W zei:Nou ja ellende, maar dat je na het weekend moest zeggen dat je ergens had gezopen in het weekend, omdat je er anders niet bijhoorde, gelukkig heb ik die tijd achter me!

Santoz zei:bwa, ik word nu 18 en ik durf eerlijk te zeggen dat ik nog nooit gezopen heb om erbij te horen
dus niet veralgemenen man![]()
Vinny zei:

KRZA zei:vroeger ging ik elke week maar das niet optimaal voor de groei he