AndroidHealthClinic

hoe veilig is anabolen bestellen via de post

van nederland naar belgie wordt soms ook gecontroleerd en onderschept. daar gebeuren ook steekproeven. raar maar waar.

tot nu toe nog nooit 1 onderschept...al moet ik zeggen dat ik nog steeds aan het wachten ben op 1 pakket en die had er al moeten zijn.

@ deadsmurf...is jou pakket ondershept?? hoeveel boete en hoeveel zat erin??

het zat zo: die kerel had mijn bestelling zomaar op de post gedaan (niet aangetekend dus). resultaat: pakje blijkt na zending spoorloos verdwenen te zijn. bang afwachten dus... want het moet toch in iemands handen terecht gekomen zijn... en liefst niet in die van de cops :cool:
en ondertussen start een eindeloze discussie zovan : "ik heb nog niks ontvangen" en "ik heb het zeker verstuurd", enz... heel vervelend hoor...
je moet elkaar dan al heel goed kunnen vertrouwen om tot een eventueel compromis te komen want uiteindelijk is er altijd iemand de dupe van.

duidelijke afspraken maken dus vooraleer je geld en pakketjes begint te versturen (om te beginnen zeker adressen uitwisselen).
en blijft je pakje te lang weg: de persoon gewoon blijven contacteren,
de aanhouder wint (soms...;) )

Heb het uit Thailand 2keer geprobeerd niet aangekomen en zijn ook nooit het land uitgekomen....
Koste een lieve duit maarja dat is het risico,doen het nu anders en dat lukt wel....

ik heb is een pakje vanuit nederland nooit gekregen. en het was nochtans aangetekend opgestuurd.

dan kun je hem dus tracen en zien waar het fout is gegaan..

hahahahaha TNT - Take No testosteron

damn.. die was niet eens grappig..

Vanuit America laten komen, vrijdags geld overgemaakt en maandag in huis wel $70 dollar verzendkosten met UPS, maar dan nog steeds veel goedkoper dan in Nederland, en super kwaliteit als je de juiste weet te vinden

nooit geen problemen mee gehad
ik stuurde afgelopen maandag mn geld op aangetekend en s woensdags waren de spullen in huis

Ik heb nooit problemen mee gehad!

benny205 zei:
Vanuit America laten komen, vrijdags geld overgemaakt en maandag in huis wel $70 dollar verzendkosten met UPS, maar dan nog steeds veel goedkoper dan in Nederland, en super kwaliteit als je de juiste weet te vinden
dat kan een paar keer lukken en op een mooie dag pakken ze je. is bij mij toch gebeurd jaren geleden. en dan krijg je een brief van de douane. en ik ken er verschillenden waar het zo gelopen is.

dat kan een paar keer lukken en op een mooie dag pakken ze je. is bij mij toch gebeurd jaren geleden. en dan krijg je een brief van de douane. en ik ken er verschillenden waar het zo gelopen is.

Wat heb je toen gedaan dirk?
Blijven ontkennen, of krijg je een boete ofzo?

ben ik ook benieuwd naar, vertel dirk!!!

het zat zo: die kerel had mijn bestelling zomaar op de post gedaan (niet aangetekend dus). resultaat: pakje blijkt na zending spoorloos verdwenen te zijn. bang afwachten dus... want het moet toch in iemands handen terecht gekomen zijn... en liefst niet in die van de cops :cool:
en ondertussen start een eindeloze discussie zovan : "ik heb nog niks ontvangen" en "ik heb het zeker verstuurd", enz... heel vervelend hoor...
je moet elkaar dan al heel goed kunnen vertrouwen om tot een eventueel compromis te komen want uiteindelijk is er altijd iemand de dupe van.

duidelijke afspraken maken dus vooraleer je geld en pakketjes begint te versturen (om te beginnen zeker adressen uitwisselen).
en blijft je pakje te lang weg: de persoon gewoon blijven contacteren,
de aanhouder wint (soms...;) )

Gebeurt heel vaak ja.
Zeggen ze 'gratis verzenden boven de 50 euro'. Allemaal leuk en voordelig maar wat niet aangetekend wordt kan niet bewezen worden.
Als je iets bestelt dan alleen bij adresjes waar men gewoon standaard met aangetekende stukken werkt. Anders wordt het drama.

Terug
Naar boven