MuscleMeat

hoe veilig is anabolen bestellen via de post

ik heb toen een voorstel gekregen om afstand van mijn bestelling te doen en ik moest in die brief ook schrijven dat ik niet op de hoogte was dat ik dit niet mocht bestellen. zo zou ik van gerechterlijke vervolging bespaard blijven. ik had op een bepaalde dag gewoon een telefoon gekregen ivm met een pakje uit Amerika. ik heb hun toen geantwoord dat ik niet wist dat het hormonen waren maar dat ik dacht dat het supplementen waren die vrij mochten verkocht worden omdat ze op internet te vinden waren. ik had mij een beetje voor den domme gehouden. achteraf heb ik dan een brief gekregen waarin ze mij dat voorstel gedaan hebben om een brief terug te schrijven.

ik heb toen een voorstel gekregen om afstand van mijn bestelling te doen en ik moest in die brief ook schrijven dat ik niet op de hoogte was dat ik dit niet mocht bestellen. zo zou ik van gerechterlijke vervolging bespaard blijven. ik had op een bepaalde dag gewoon een telefoon gekregen ivm met een pakje uit Amerika. ik heb hun toen geantwoord dat ik niet wist dat het hormonen waren maar dat ik dacht dat het supplementen waren die vrij mochten verkocht worden omdat ze op internet te vinden waren. ik had mij een beetje voor den domme gehouden. achteraf heb ik dan een brief gekregen waarin ze mij dat voorstel gedaan hebben om een brief terug te schrijven.

Je moet altijd ontkennen dat je iets besteld hebt dan kunnen ze je in principe niks maken. Je hebt gelijk op een dag zullen ze je pakken. Maar je moet sowieso ook met express bestellen, dat is supersnel en controleren ze een stuk minder, wel stukken duurder, maar ja dat moet je ervoor over hebben.

Binnen Europa is er volgens mij toch maar weinig aan de hand als je niet overdrijft.

Als je vanuit armere landen verzend doe je dit best via ups of taxipost of dergelijke.
De gewone postbeamtes verdienen daar ook bitter weinig en stelen als ze weten dat het richting europa gaat. De douane is in dit geval nog het minste probleem.

Ikzelf ga het binnenkort eens proberen met een 'colombiaans' pakketje.

Vriend van me heeft een x wat uit roemenië laten komen, wel aangetekend verstuurd.
Paar dagen daarna werdt het keurig door de postbode bezorgt :).
Het kan wel, maar hou er rekening mee dat het soms ook fout kan gaan (onderschept/stukke amps).

Terug
Naar boven