Bodybeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Uiteindelijk vinden ze het wel mooi, die extra spierkilo's.
Mijn vriendin zei laatst nog dat ze wel kan voorstellen dat je als man aan een kuurtje(s) begint om er 'mooier' van te worden.
Ze is er niet voor, maar snapt het dus ook wel.
Als ik te lang in een kuur zit, gaat ze wel vragen stellen omdat het anders wel slecht voor me zou zijn..
Soms zoekt ze het hele net (incl dit forum) af om info te zoeken over de shizzle die ik gebruik en wat het met je doet.
Vervolgens weet ze de volgende dag meer van het goedje dan dat ik al deed en krijg ik een aardige preek..
Ik heb haar nu kunnen overtuigen om mij een kuur HGH te laten doen..
"Wil je nog breder worden dan?" krijg je dan te horen. Vind je het zo niet genoeg..?
Euhm Euhm..
Tja ff denken..
Dan krijg je zo'n antwoord als; Ja maar dit werkt weer wat anders, hier word je niet zo gek in je kop van als Trenbolone enzo (
) en bovendien verbrand je er goed vet mee!
-Waarop ze antwoord: Kan ik dat ook nemen dan..??
Ik viel van me stoel! haha
Mijn vriendin zei laatst nog dat ze wel kan voorstellen dat je als man aan een kuurtje(s) begint om er 'mooier' van te worden.
Ze is er niet voor, maar snapt het dus ook wel.
Als ik te lang in een kuur zit, gaat ze wel vragen stellen omdat het anders wel slecht voor me zou zijn..
Soms zoekt ze het hele net (incl dit forum) af om info te zoeken over de shizzle die ik gebruik en wat het met je doet.
Vervolgens weet ze de volgende dag meer van het goedje dan dat ik al deed en krijg ik een aardige preek..

Ik heb haar nu kunnen overtuigen om mij een kuur HGH te laten doen..
"Wil je nog breder worden dan?" krijg je dan te horen. Vind je het zo niet genoeg..?
Euhm Euhm..
Tja ff denken..Dan krijg je zo'n antwoord als; Ja maar dit werkt weer wat anders, hier word je niet zo gek in je kop van als Trenbolone enzo (
) en bovendien verbrand je er goed vet mee!-Waarop ze antwoord: Kan ik dat ook nemen dan..??
Ik viel van me stoel! haha