MuscleMeat

Hoe vriendin overhalen..

Uiteindelijk vinden ze het wel mooi, die extra spierkilo's.
Mijn vriendin zei laatst nog dat ze wel kan voorstellen dat je als man aan een kuurtje(s) begint om er 'mooier' van te worden.
Ze is er niet voor, maar snapt het dus ook wel.
Als ik te lang in een kuur zit, gaat ze wel vragen stellen omdat het anders wel slecht voor me zou zijn..

Soms zoekt ze het hele net (incl dit forum) af om info te zoeken over de shizzle die ik gebruik en wat het met je doet.
Vervolgens weet ze de volgende dag meer van het goedje dan dat ik al deed en krijg ik een aardige preek.. :D

Ik heb haar nu kunnen overtuigen om mij een kuur HGH te laten doen..
"Wil je nog breder worden dan?" krijg je dan te horen. Vind je het zo niet genoeg..?
Euhm Euhm.. :D Tja ff denken..

Dan krijg je zo'n antwoord als; Ja maar dit werkt weer wat anders, hier word je niet zo gek in je kop van als Trenbolone enzo (:D) en bovendien verbrand je er goed vet mee!
-Waarop ze antwoord: Kan ik dat ook nemen dan..?? :D Ik viel van me stoel! haha

om op je laatste vraag terug te komen ...het is heel geschikt voor een vrouw qua figuurverbetering ...denk dan ook aan haren en nagels en huidverbetering hmm dit klinkt misschien weer gek ;maar zoals bij ons niet te vroeg aan beginnen en dan op een 1 iu per dag voor vrouwen.

ik denk dat weinig vrouwen, het begrijpen en dit ten alle tijden zouden afkeuren.
ik denk gewoon dat je dit voor je zelf moet houden en je trainings maat.

ik denk dat weinig vrouwen, het begrijpen en dit ten alle tijden zouden afkeuren.
ik denk gewoon dat je dit voor je zelf moet houden en je trainings maat.

Mee eens.
Maar het beste zou zijn om het wel een keer te hebben besproken.

Daarna niet meer mee lastig vallen.

Mee eens.
Maar het beste zou zijn om het wel een keer te hebben besproken.

Daarna niet meer mee lastig vallen.

idd, ze mogen alles eten. Maar niet alles weten. :D

neen, zoals BM zegt: even verwittigen, en als ze er niet voor zijn, er niet meer over beginnen.

Vriend praat er gewoon rustig over en leg het haar gewoon uit wat het inhoud en zeg haar wel dat ze geen schrik moet hebben want het schrikt de vrouwen af met het gedacht dat je v.b te ver zou gaan en dat er iets zou gebeuren

Schatje, je wist van te voren waar je aan begon toen je met me ging...
take it or leave it...
Argument:
je heb meer coïtus
je heb langer coïtus,
je heb betere coïtus,
ik ben langer weg te trainen, heb jij ook wat tijd voor jezelf, ipv aan coïtus te moeten doen...

hahaha, nouja, slechte argumenten maar ach.. mijn vriendin maakt het niet uit, zolang ik maar niet zo opgefokt ben..

Bij mij is het ongeveer hetzelfde..
Ik vertelde haar van de week dan ik er vrijdag mee begin..(Deca + Sustanon 250)
Ze vind het maar niks maar heb om haar gerust te stellen gezegd dat dit geen gewone anabole kuur is. Dat ik niet overdreven breed wordt maar gewoon paar kilo bijkom en dat hat helemaal niet zo erg is als de 'echte' anabolen haha..

Dit stelde haar gerust en nu begin ik er met een goed gevoel aan vrijdag..

Het is fijn als je vriendin achter je staat.. ik snap je wel!

Grtz!

Nou, ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een licht kuurtje gehad(vergeleken bij wat er bij de meeste ingaat).
Ik was dan ook aardig dun aan het worden, dus toen ik het trainen weer oppikte, heb ik advies gehad van een ervaren bodybuilder, en die heeft mij uitgelegd dat bij sommige mensen door wat voor reden dan ook de hormonen niet zo goed werken, en door dit extra toe te dienen het weer op pijl komt.
Ditzelfde verhaal heb ik meteen met mijn vrouw besproken, en die was het hier geheel mee eens.
Had vroeger ook 5 jr getraind zonder echt groot te worden, ben altijd dun geweest met spieren. Een gespierde spijker dus.
Heb in die periode ook alles laten onderzoeken bij dokters om te kijken waarom ik niet groeide, dit zonder resultaat.
Maar goed, mijn vrouw heeft dan ook gewoon de spuiten voor me gezet, en de gehele kuur is het beste geweest wat mij overkomen is.
Mijn mening is dan ook dat je het gewoon bij je vrouw/vriendin moet kunnen neerleggen, een relatie bestaat inderdaad uit eerlijkheid, vertrouwen en elkaar respecteren en bijstaan.
Is dit er niet tja ......
En ja tijdens de kuur zal je vrouw ook zeer blij zijn met jouw.

Nou, ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een licht kuurtje gehad(vergeleken bij wat er bij de meeste ingaat).
Ik was dan ook aardig dun aan het worden, dus toen ik het trainen weer oppikte, heb ik advies gehad van een ervaren bodybuilder, en die heeft mij uitgelegd dat bij sommige mensen door wat voor reden dan ook de hormonen niet zo goed werken, en door dit extra toe te dienen het weer op pijl komt.
Ditzelfde verhaal heb ik meteen met mijn vrouw besproken, en die was het hier geheel mee eens.
Had vroeger ook 5 jr getraind zonder echt groot te worden, ben altijd dun geweest met spieren. Een gespierde spijker dus.
Heb in die periode ook alles laten onderzoeken bij dokters om te kijken waarom ik niet groeide, dit zonder resultaat.
Maar goed, mijn vrouw heeft dan ook gewoon de spuiten voor me gezet, en de gehele kuur is het beste geweest wat mij overkomen is.
Mijn mening is dan ook dat je het gewoon bij je vrouw/vriendin moet kunnen neerleggen, een relatie bestaat inderdaad uit eerlijkheid, vertrouwen en elkaar respecteren en bijstaan.
Is dit er niet tja ......
En ja tijdens de kuur zal je vrouw ook zeer blij zijn met jouw.

+1

Zie het thuis ook ... mijn vrouw ziet ook hoeveel moeite ik heb om te cutten.
Hoe zeer ik met de sport bezig bent etc. Als ik dan eens een kuurtje clen
wil doen vind ze dat best ok.

Nu de volgende stap heeft ze wel wat meer moeite mee. Want ja, een
buitenstaander denkt gelijk dat je gaat uitzien als een pro BB'er van
één enkel kuurtje. Maar eens ik haar dat aan haar verstand had gebracht,
vind ze het ook wel kunnen.

+1

Zie het thuis ook ... mijn vrouw ziet ook hoeveel moeite ik heb om te cutten.
Hoe zeer ik met de sport bezig bent etc. Als ik dan eens een kuurtje clen
wil doen vind ze dat best ok.

Nu de volgende stap heeft ze wel wat meer moeite mee. Want ja, een
buitenstaander denkt gelijk dat je gaat uitzien als een pro BB'er van
één enkel kuurtje. Maar eens ik haar dat aan haar verstand had gebracht,
vind ze het ook wel kunnen.

EENS klinkt erg eng hier Rob hehehehe

Ligt eraan hoe het eruit komt te zien, het is wat zei wilt, accepteer ik dit niet of kan ik dit niet accepteren moet zei het maar uitmaken, of ik ;)

Als je bepaalde dingen niet doet omdat je vriendin het niet wilt moet je op jezelf blijven maar niet als mietje door het leven gaan.

Jij begrijpt het verkeerd.

Er zijn ook mensen die hun sl*tten periode al achter zich gelaten hebben en iemand gevonden hebben met wie ze hun leven willen delen. Wat je dan wilt is dat deze persoon zich goed voelt bij jou. Helemaal accepteren zal ze het nooit maar het gaat er gewoon om dat ze ermee kan leven. Belangrijkste is gewoon dat er geen k*t situatie onstaat tussen die 2.

En als je misschien al een paar jaar een relatie met iemand hebt dan zeg je daar niet zomaar tegen van yo opteften. Doe je doorgaans eerder met breezah sl*tten.

Vertel het ze met overtuiging en kijk ze lief aan, werkt perfect!

Terug
Naar boven