Fitness Seller

Hoe vriendin overhalen..

Jij heb et maar voor elkaar pik! Met zown vrouw..

Haha.. Jaa die oogjes heb ik wel.. Maar in deze situatie was dat zelfs niet genoeg..

Nouw.. Daar vertrouw ik haar niet mee haha.. Injecteer liever zelf..

Thanks man..
Zeg dat je het eerste halfjaar:
- haar elke avond masseert
- het hele huis schoonmaakt
- alle boodschappen doet
- doucheputje schoonmaakt
- de tuin schoffelt
- elke week bij je schoonouders op bezoek gaat
- haar oma verschoont in het bejaardentehuis
...en nadien zeg je dat je dement bent geworden door de anabolen, lang leve de bijwerkingen.:thumbs:

Das nog niet slecht gezien joh!!

Bijna alle vrouwen zijn tegen anabolen. Ze keuren het nooit goed maar vinden het stiekem toch wel mooi. Meeste dan, ze heeft je tenslotte al als bb'er leren kennen.
zeggen altijd je bent nu goed, nog breder moet je niet worden. 5kg later, je bent nu goed nog breder moet je niet worden...en dit kan zo nopg wel 30kg doorgaan.
Test je vrouw stiekem uit hoe erg ze het vind dat je zou gebruiken. Is ze een erg geval en ik wil gebruiken zal ik het gewoon niet tegen haar zeggen. Zeg gewoon datje laatste tijd harder traind mocht ze iets merken, ze hebben er toch geen verstand van.

Stel...je valt op dikke vrouwen (haha ik zeg stel) en je dikke vriendin gaat naar de gym om te lijnen en langzaam begint ze een maatje 36 te krijgen wie ben jij dan om haar tegen te houden? Al is dit een extreem voorbeeld.
Nu ben je al bb'er en wordt je door aas nog wat meer bb'er, maar ze vond je al mooi. Het is niet zo dat ze je nu ineens heel lelijk kan vinden. Het wordt misschien voor haar ietsje minder, maar geen reden om het te verbieden.
Als je vriendin een kapsel wil die jij niet ziet zitten, lukt het je om haar dat te verbieden? (al dr vriendinnen vinden t mooi). denk t niet.

• Topic Starter Topic Starter
Njah kerel!
Zou zeggen in een relatie moet je geven en nemen.
Maar AAS natuurlijk aanschouwen ze als hardcore drugs of erger.
Mijne had het ook moeilijk tijdens mn eerste kuur, maar heb er zodanig kunnen op inspelen dat ze zelfs mijn spuitje zette!
Tijdens mn eerste kuur was ik poeslief voor haar en super geil van haar poes, en merkte eigenlijk geen negatieve dingen op bij me ( behalve zweten s'nachts)
Natuurlijk vertel ik haar niet alles, zeg niet dat ik HGH zet en T4 neem en veterinaire AAS enz.
Gewoon test:D

Maar mocht ik moeten kiezen tussen de AAS en zij is de keuze snel gemaakt.
AAS kun je later nog nemen, maar eenmaal je liefje de deur uit is stort je wereld in

Idd zowieso niet agressief zijn en andere negatieve bijwerkingen laten zien..

Zeg dat je het eerste halfjaar:
- haar elke avond masseert
- het hele huis schoonmaakt
- alle boodschappen doet
- doucheputje schoonmaakt
- de tuin schoffelt
- elke week bij je schoonouders op bezoek gaat
- haar oma verschoont in het bejaardentehuis
...en nadien zeg je dat je dement bent geworden door de anabolen, lang leve de bijwerkingen.:thumbs:

Haha dat over dementeren zie ik wel zitten jah..
Masseren doe ik al veel..
De rest niet.. haha..

Vrouwen zijn slimmer dan je denkt, Als je over AAS gepraat hebt en zet in 2maand 5 kg bij...
Als ik met een stijf been loopt, zegt ze, ben je weer aan het kuren... ja ja tis een harde daarin.

Ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik vertel lekker nix en zeg dat ik gewoon beter op m'n voeding aan't letten ben en harder train. Als ze het te weten komt is het wss uit tussen ons denk ik. Dat zou jammer zijn, maar als dat voor haar reden genoeg zou zijn om er een einde aan te maken, dan paste ze zowieso niet bij me...

Maar ja dit is sterk afhankelijk van hoe goed jullie relatie momenteel in elkaar zit en wat je voor haar over hebt.

Succes alleszins en laat ons binnenkort weten hoe het afloopt aub. :cool:

Ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik vertel lekker nix en zeg dat ik gewoon beter op m'n voeding aan't letten ben en harder train. Als ze het te weten komt is het wss uit tussen ons denk ik. Dat zou jammer zijn, maar als dat voor haar reden genoeg zou zijn om er een einde aan te maken, dan paste ze zowieso niet bij me...

Maar ja dit is sterk afhankelijk van hoe goed jullie relatie momenteel in elkaar zit en wat je voor haar over hebt.

Succes alleszins en laat ons binnenkort weten hoe het afloopt aub. :cool:

Relatie zit wel aardig goed.. Heb n hoop voor haar over.. Maar niet dit..

Ben jij al lang bezig? Hoeveel ben je al gegroeid? Lijk me moeilijk ontkennen als je opeens 10kg groter bent..

Relatie zit wel aardig goed.. Heb n hoop voor haar over.. Maar niet dit..

Ben jij al lang bezig? Hoeveel ben je al gegroeid? Lijk me moeilijk ontkennen als je opeens 10kg groter bent..

Zit nog in me eerste week, dus valt nog niets over te zeggen. We zullen wel zien hoe het losloopt. Als het gaat zoals de eerste keer hoop ik ong. 8 à 9kg aan te komen (hoewel ik m'n winst toen bijna helemaal weer ben kwijt geraakt door slechte voeding en training).
Ben ergens ook wel benieuwd naar haar reactie en of ze 1 en 1 bij elkaar kan leggen. Ze weet nl. dat ik vroeger voor we samen waren een keertje een kuur heb gedaan en daar was ze niet zo goed gestemd over om het lichtjes uit te drukken.

Off topic: Vrouwen:mad:, GVD dat noodzakelijke kwaad kan me soms echt de keel uit hangen.:D:mad::D

Je hoeft haar niet achter je te hebben, je hebt chicks die principieel op tegen zijn. Niks mis mee toch, zolang jij je ding kan doen.

Heeft ze al streken uitgehaald? waardeert ze jou zoals t hoort?

T ziet er naar uit dat dit al 1 streek is. Je weet wat ze zeggen he, je geeft ze 1 vinger pakken 1 hand hehe

K heb ook zo'n chickie gehad ik vind, ik vind. Zulk soort chickz vinden zich zelf zooo belangrijk met hun ik vind, en zo een beperking opleggen.

Gwoon een hoek verkopen vinden ze niks meer.

haha kijk hier hebben we wat aan :D

Het is jou lichaam en jij maakt uit wat je hiermee doet, je haalt dus helemaal niemand over, als jij een kuurtje wilt starten doe je dat, en toon geen zwak karakter door naar je vriendin te luisteren.

Zei doet toch ook met haar lichaam wat zei zelf wilt ?

Arnold,

Als je vriendin je graag ziet (gevoel is jou hopelijk niet onbekend) dan maakt ze zich uiteraard zorgen over je gezondheid want KUREN IS NIET GEZOND.

En als jij luisteren naar je vriendin een teken vindt van een zwak karakter, wel, dan heb ik medelijden met jou.

B.

Arnold,

Als je vriendin je graag ziet (gevoel is jou hopelijk niet onbekend) dan maakt ze zich uiteraard zorgen over je gezondheid want KUREN IS NIET GEZOND.

En als jij luisteren naar je vriendin een teken vindt van een zwak karakter, wel, dan heb ik medelijden met jou.

B.

Dankjewel.. En het gaat niet persee over luisteren naar je vriendin (doen wat zij wilt) Maar het gaat om rekening houden met elkaar.. Elkaar begrijpen en respecteren..

Zow.. Dat was weer mn portie beschaafdheid voor de week..

Arnold,

B.

Gevoel ? wtf.....waar heb je het over ?

Oke, dat kuren niet gezond is snap ik ook wel, maar ik bedoel is er nou een kans dat je vroeg sterft van de kuurtjes die mensen hier op het forum nemen ?

Dacht van niet maar kan er langs zitten, dat weten jullie waarschijnlijk beter.

Toen ik de titel zag dacht ik dat het over een Triootje ging
jammer het gaat alleen maar over anabolen

Vrouwen zijn slimmer dan je denkt, Als je over AAS gepraat hebt en zet in 2maand 5 kg bij...
Als ik met een stijf been loopt, zegt ze, ben je weer aan het kuren... ja ja tis een harde daarin.
Dan heb je een uniek exemplaar vast,want vrouwen zijn toch over zulke dingen naief.
Maar je mag wel niet ff te laat tuis komen want dan heb je volgens haar weer bij een ander wijf gezeten.

Dan heb je een uniek exemplaar vast,want vrouwen zijn toch over zulke dingen naief.
Maar je mag wel niet ff te laat tuis komen want dan heb je volgens haar weer bij een ander wijf gezeten.

Vaak spelen ze voor de domme, vergis je niet ;)

Je onderschat ze. Nah ja, je hebt ook wel van die hele naive, die moet ik nog ontmoeten :mad:

Vaak keuren ze het in eerste instantie af omdat ze denken dat je 'te' grote buff wordt. Ik heb gezegd dat ik ht alleen deed om ff wat sterker te worden omdat ik qua gewichten geen progressie meer maakte. Na verloop van je keur gaat ze natuurlijk wel zien dat je gaat groeien maar dat vind ze stiekem ook wel mooi! Als ze dat niet kooi zou vinden was ze in eerste instantie ook niet op een 'gespierde boy' gevallen;)
Hoop dat je er wat aan hebt!

Terug
Naar boven