Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms moet je liegen (of beter gezegd iets achterhouden) voor je eigen bestwil.

Als je een beetje slim bent komt ze daar niet achter. En als ze erachter komt zal het ook niet direct einde relatie zijn, anders stelt het toch niks voor.

relatie is gebaseerd op vertrouwen.
liegen is de basis waarop mensen elkaar niet meer gaan vertrouwen.
![]()

totdat ze erachter komt.......
........heb je al eens meegemaakt hoe gemeen vrouwen kunnen reageren?
![]()

Gewoon met je vriendin zitten en uitleggen waarom je wil kuren. Laat haar vervolgens zelf lezen over de werking, mogelijke bijwerkingen e.d. Laat 't even bij haar bezinken en vraag waarom ze er eigenlijk bezwaar tegen heeft.
Vraag hoe ze ermee om denkt te gaan dat je toch aan je kuur zal beginnen.
Ongeacht jouw doel hiermee zal ze vast ook van jou verwachten dat jij haar steunt in haar doelen te bereiken![]()

relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Liegen is de basis waarop mensen elkaar niet meer gaan vertrouwen.
![]()
Heren,
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit probleem..
1. Mn vriendin vind et maar nix dat ik nog n kuurtje doet..
2. Hoe krijg ik haar zo ver dat ze er achter staat??
3. En hoe denken jullie partners er over?

Ik denk dat ze niet vrolijk word als ze alle (eventuele) bijwerkingen op internet gaat lezen.![]()

1. Deels, ze weet wat ik wil bereiken en daar steunt ze me volledig in, maar denkt ook aan mijn gezondheid.
2. Heb je puppy ogen waar ze voor zwijmelt? Zo niet, dan praten over wat je wil bereiken of haar gewoon eens wat studies laten lezen van wat je nu wil. Mensen lezen altijd eerder horror story's, dus kan jij haar hier vast wel een sticky oid laten zien waar het niet meteen de grond in wordt gedrukt!
3. Zie vraag 1.
Ze moet trouwens wel achter je staan, anders injecteerd ze in je been of erger!![]()
LOL, nee kan me voorstellen
Maar dat kan bij iedereen weer anders uitpakken, dat vergeet men weleens.