MuscleMeat

Hoe vriendin overhalen..

EPK

jij bent vast vrijgezel?

Soms moet je liegen (of beter gezegd iets achterhouden) voor je eigen bestwil.

Als je een beetje slim bent komt ze daar niet achter. En als ze erachter komt zal het ook niet direct einde relatie zijn, anders stelt het toch niks voor.

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem...

EPK

jij bent vast vrijgezel?

Nee, niet eens.

Opzich hebben jullie ook ergens gelijk, goed overleg is belangrijk, maar ik vind het gebruik van AS wel een persoonsgebonden keuze. Wat als je vriendin vind dat je te veel eet, ga je dan ook minder eten? Wat nou als jij wat groter wilt worden, maar je vriendin vind dat niks?

Overleg is goed, maar sommige zaken bepaal ik toch echt zelf. Dit is daar een van.

Gewoon met je vriendin zitten en uitleggen waarom je wil kuren. Laat haar vervolgens zelf lezen over de werking, mogelijke bijwerkingen e.d. Laat 't even bij haar bezinken en vraag waarom ze er eigenlijk bezwaar tegen heeft.
Vraag hoe ze ermee om denkt te gaan dat je toch aan je kuur zal beginnen.

Ongeacht jouw doel hiermee zal ze vast ook van jou verwachten dat jij haar steunt in haar doelen te bereiken ;)

Ik denk dat ze niet vrolijk word als ze alle (eventuele) bijwerkingen op internet gaat lezen. :p

Met jou naam moet het lukken ;)

Ja het is een lastige keus die je moet maken!
Maarjah je vriendin is ook niet achterlijk denk ik,
dus op een bepaald moment gaat ze het echt wel zien aan je!
Je kunt beter meteen eerlijk zijn, dan dat ze er achteraf achterkomt.

mijn vriendin vind het ook maar niets ... belangrijkste is dat je haar gerust stelt,
ze zoveel mogelijk info erover geeft, zodat ze beseft dat er eigenlijk geen echt
gevaar voor de gezondheid is, zolang jij het verstandig doet.

Zo heb ik die van mij overhaald :p

Heren,

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit probleem..

1. Mn vriendin vind et maar nix dat ik nog n kuurtje doet..

2. Hoe krijg ik haar zo ver dat ze er achter staat??

3. En hoe denken jullie partners er over?

1. Deels, ze weet wat ik wil bereiken en daar steunt ze me volledig in, maar denkt ook aan mijn gezondheid.

2. Heb je puppy ogen waar ze voor zwijmelt? Zo niet, dan praten over wat je wil bereiken of haar gewoon eens wat studies laten lezen van wat je nu wil. Mensen lezen altijd eerder horror story's, dus kan jij haar hier vast wel een sticky oid laten zien waar het niet meteen de grond in wordt gedrukt!

3. Zie vraag 1. :D

Ze moet trouwens wel achter je staan, anders injecteerd ze in je been of erger! :D

• Topic Starter Topic Starter
Even n reactie op iedereen..

Voor de duidelijkheid.. DE NAALD GAAT ER ZOWIESO IN.. dus dat bepaal ik zelf.. Vind et alleen vervelend dat zij ermee zit.. Wil rekening met haar houden zodat et voor haar wat minder moeilijk word..

Liegen is geen optie.. Heb haar al veel verteld.. Ik kan niet liegen.. Ze ziet et zowieso.. Plus tegen mijn principes..

Toch iedereen bedankt voor hun reacties.. Dat dit nog niet eerder onder ons is besproken.. Mooie discussie geworden gehe..

Heb gister de knoop doorgehakt.. Na weken lang van voorzichtig doen en begrip tonen.. Haar acceptatie proberen te winnen.. Toch n andere tactiek geprobeerd..

Ik zei tegen haar: "Wil je nog weten wanneer de eerste spuit er in zit?.. Sorry maar ik zie dat de situatie niet gaat veranderen dus ik moet die knoop n keer doorhakken".. Was ze even stil van.. Ze vond et raar dat ik eerst zo voorzichtig en aardig er over deed.. Nog steunt ze et niet maar ze laat et maar gaan geloof ik..

• Topic Starter Topic Starter
1. Deels, ze weet wat ik wil bereiken en daar steunt ze me volledig in, maar denkt ook aan mijn gezondheid.

2. Heb je puppy ogen waar ze voor zwijmelt? Zo niet, dan praten over wat je wil bereiken of haar gewoon eens wat studies laten lezen van wat je nu wil. Mensen lezen altijd eerder horror story's, dus kan jij haar hier vast wel een sticky oid laten zien waar het niet meteen de grond in wordt gedrukt!

3. Zie vraag 1. :D

Ze moet trouwens wel achter je staan, anders injecteerd ze in je been of erger! :D

Jij heb et maar voor elkaar pik! Met zown vrouw..

Haha.. Jaa die oogjes heb ik wel.. Maar in deze situatie was dat zelfs niet genoeg..

Nouw.. Daar vertrouw ik haar niet mee haha.. Injecteer liever zelf..

Thanks man..

Njah kerel!
Zou zeggen in een relatie moet je geven en nemen.
Maar AAS natuurlijk aanschouwen ze als hardcore drugs of erger.
Mijne had het ook moeilijk tijdens mn eerste kuur, maar heb er zodanig kunnen op inspelen dat ze zelfs mijn spuitje zette!
Tijdens mn eerste kuur was ik poeslief voor haar en super geil van haar poes, en merkte eigenlijk geen negatieve dingen op bij me ( behalve zweten s'nachts)
Natuurlijk vertel ik haar niet alles, zeg niet dat ik HGH zet en T4 neem en veterinaire AAS enz.
Gewoon test:D

Maar mocht ik moeten kiezen tussen de AAS en zij is de keuze snel gemaakt.
AAS kun je later nog nemen, maar eenmaal je liefje de deur uit is stort je wereld in

Terug
Naar boven