- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is jou lichaam en jij maakt uit wat je hiermee doet, je haalt dus helemaal niemand over, als jij een kuurtje wilt starten doe je dat, en toon geen zwak karakter door naar je vriendin te luisteren.
Zei doet toch ook met haar lichaam wat zei zelf wilt ?

Het is jou lichaam en jij maakt uit wat je hiermee doet, je haalt dus helemaal niemand over, als jij een kuurtje wilt starten doe je dat, en toon geen zwak karakter door naar je vriendin te luisteren.
Zei doet toch ook met haar lichaam wat zei zelf wilt ?

En dit is de grote protector van alles wat de Nederlandse cultuur heilig maakt
Ik praat
jij praat
zei praat
![]()

je kan niet alles doen wat je zelf wilt in een relatie, je hoort te overleggen met haar.
Wat zou je ervan vinden als je girl opeens implants in dr kont ging plaatsen? Of botox etc
Je kan niet alles doen wat je zelf wilt in een relatie, je hoort te overleggen met haar.
Wat zou je ervan vinden als je girl opeens implants in dr kont ging plaatsen? Of botox etc

Ligt eraan hoe het eruit komt te zien, het is wat zei wilt, accepteer ik dit niet of kan ik dit niet accepteren moet zei het maar uitmaken, of ik
Als je bepaalde dingen niet doet omdat je vriendin het niet wilt moet je op jezelf blijven maar niet als mietje door het leven gaan.
Een relatie gaat om geven en nemen.. Compromissen sluiten.. En dat doe je toch als je van iemand houd?
Maarja.. Jij zal je wel n binkie voelen..
Ligt eraan hoe het eruit komt te zien, het is wat zei wilt, accepteer ik dit niet of kan ik dit niet accepteren moet zei het maar uitmaken, of ik
Als je bepaalde dingen niet doet omdat je vriendin het niet wilt moet je op jezelf blijven maar niet als mietje door het leven gaan.

Het probleem is vaak dat vrouwen vinden dat je voor een relatie concessies moet doen, maar willen het zelf niet. Als ze van je houdt moet ze soms haar (hypocriete) ideeën maar even opzij zetten.
Ik ben er ook al eens voorzichtig over begonnen, maar ik denk gewoon niet dat ze kan accepteren dat mensen verschillende normen en meningen hebben. Een mening is een mening, die kan niet fout of juist zijn, en dat begrijpen veel mensen niet.
Ik ben van mening dat je verantwoord kunt gebruiken, en dat dit op geen enkele manier de persoon die je bent in gevaar brengt. Zij denkt daar anders over.
Het is jou lichaam en jou keuze.
Stel haar het volgende voor:
Als zij 1 goed onderbouwd argument kan geven, die niet op een mening gebaseerd is, waarom je niet zou moeten kuren, dan kuur je niet. Kan ze dit niet, succes met je kuur!

het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een relatie je hebt, als je nu net 2 weekjes bij elkaar ben dan kan ik me voorstellen dat je wat "makkelijker bent"
maar als je al een aantal jaaaren bij elkaar bent wordt het natuurlijk wel een een ander verhaal.