AndroidHealthClinic

Hoe weerstaan jullie bodybuilders de drang naar junkfood?

SpprSi

Competitive Bodybuilder
Waardering
11
Wel? De topictitel zegt het zelf al.

Hoe weerstaan jullie de bijna onweerstaanbare lokroep van het lekkere junkfood zoals hamburgers, frieten, chips, nootjes, cookies?

Ikzelf heb het o zo moeilijk, ik heb net weer een halve pak Princekoeken opgegeten:o. Gisterenavond na de voetbal had ik zo'n honger dat ik langs de McDrive gereden ben. No wonder dat ik mijn BF te hoog is en blijft:o.

Gewoon niet doen?

In het begin is het moeilijk, maar na een tijd hoef je het niet meer :)

Bwa, als je echt bezig bent met gezond te leven en voeding verstandig aanpast krijg je sowieso na verloop van tijd minder trek in vettige hamburgers, friet, snoep etc ... Beter jong mee beginnen dit al aan te passen. Kan ook afhangen hoe je bent opgegroeid. Als anderen in je omgeving dit vaak doen is het moeilijker dit te laten.

Dagelijks aantal keer voldoende inname van pure eiwitten (whey) en complexe koolhydraten doen de drang naar zoet en snoep al flink afnemen hoor :-). Daarnaast flink veel water drinken !

Ik weersta helemaal nikls. Junkfood 4 life.

beetje doorzettingsvermogen en discipline mag wel...

Gewoon niet kopen en ga wat gezonde meuk eten, na verloop van tijd hoef je het echt niet meer

Heel de week clean eten en 1dag per week junken...Alhoewel ik minder en minder trek heb in junk...veel liever shitload pasta of stoofvlees met friet

Shitloaded pasta? :eek:

Heel simpel, gewoon zorgen dat al het (cleane) voedsel wat je normaal eet lekker vindt. Ik snaai ook regelmatig een kipfiletje ofzo :P

Per week:
Minimaal 90% aan je voedingsschema houden
Maximaal 10% afwijken (maaltijden missen, andere maaltijden, extra maaltijden)

Af en toe heb je wel eens een rotweek ertussen waarin het eten je niet goed afgaat, big deal. Probeer je hierop te focussen en alles komt goed.

Interesseert me niks, junkfood.
Easy dus voor mij........

ik probeer discipline te hebben, maar murat maakt zon lekkere durums he :(

refeeds of eventueel junkdagen

Ik kan af junkfood blijven. Bij mij ligt het probleem vooral in zoetigheid. Maar hoe meer motivatie ik krijg, hoe minder trek ik er in heb.. Als je echt je doel wilt bereiken dan krijg je er wel karakter voor

kan er afblijven als ik wil maar kom er toch niet echt van aan dus af en toe wat lekkers gaat er wel in

Eet niet eens graag junk.
Zeker geen friet of echt vettige dingen, word er altijd misselijk van.

Terug
Naar boven