- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisterenavond na de voetbal had ik zo'n honger dat ik langs de McDrive gereden ben. No wonder dat ik mijn BF te hoog is en blijft.
Ikzelf heb het o zo moeilijk, ik heb net weer een halve pak Princekoeken opgegeten. Gisterenavond na de voetbal had ik zo'n honger dat ik langs de McDrive gereden ben.

, wat ook wel bijdraagt tot junken, alcohol maakt gewoon hongerig en neemt remmingen weg, dus je junkt.
.Misschien tijd om een vast ritme te gaan maken? Zal je helpen met je studie, alsook met trainen (je KUNT ook 's ochtends trainen, weet je). Wanneer jij niet serieus met je sport bent zijn je vrienden en ouders dat ook niet.
Als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg...
. Ik ben er ondanks wat je denkt toch vrij serieus mee bezig. Ik heb ook geen vrij spel in bodybuilding zoals eens stevig doorbulken en dan cutten, aangezien ik liever voetbal en dat ook op de eerste plaats komt, wat heel moeilijk is met 90kg+. 82 kg met een 10% vet zou een streven zijn. Even wat anders: waarom ga je niet op kracht trainen. Dan word je groot en heb je er meer voordeel bij tijdens je voetbal dan wanneer je alleen maar loze masse meedraagt
Da's toevallig - ik ook!Ik train ook deels omdat ik er graag goed uit zie, plain and simple.
Dan betrap ik mezelf erop hoe negatief ik over al die fatso's denk die staan te vreten voor het leven bij de Mc, best slecht I know 
. Maar voor de rest junk ik eigenlijk niet.
Om één of andere reden kan ik junkfood beter weerstaan als ik met m'n vrienden naar de Mc Donalds ga oidDan betrap ik mezelf erop hoe negatief ik over al die fatso's denk die staan te vreten voor het leven bij de Mc, best slecht I know
Als ik alleen ben en ik zit lekker op de bank naar voetbal te kijken op zondagmiddag sneuvelt er weleens een zak paprika chips. Maar voor de rest junk ik eigenlijk niet.
Paprika chips is btw niet eens zo heel slecht, weinig suiker, weinig verzadigd vet. Er zitten alleen 1000 calorien in een zak
Zijn wraps van tarwebloem eigenlijk slecht? Er zit op de 54 gram carbs maar 4 gram suiker in.
.