XXL Nutrition

Hoe zal ik het doen?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Mijn winterkuur staat gepland met testo e , deca en dianabol. Mg is nu niet relevant want er is al een topic over geweest. Ik ging er helemaal vanuit dat ik nog dianabol thuis had liggen maar dit blijkt stanazolol te zijn. Ik wilde de dianabol als ik kickstart nemen van 3 weken. Nu ben ik aan het twijfelen. Alsnog de dianabol halen of stanazolol mee afsluiten. Denk dat ik toch maar voor het laatste kies om dan toch wat harder uit de kuur te komen. Maar wat kan ik het best doen. Neem test e 12 weken en deca 11 weken. Wanneer plan ik mijn stanazolol. In week 9t/m 12 of brigden tot de nakuur?
Heb nog niet eerder tabs aan het einde van mijn kuur genomen...

Ik zou gaan bridgen tot je nakuur, bijv vanaf week 9 t/m 14 winstrol.
Sommige mensen vinden dit niks, ik vind het wel nice :).

Ik zou misschien dan geen dboll erbij nemen in het begin. Ik vind het namelijk wat veel aan orals worden, maar dat is aan jezelf.
Weet niet in hoeverre je vocht vast houd van deca of dboll? Maar daar zou je ook nog aan kunnen gaan denken dan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gaan bridgen tot je nakuur, bijv vanaf week 9 t/m 14 winstrol.
Sommige mensen vinden dit niks, ik vind het wel nice :).

Ik zou misschien dan geen dboll erbij nemen in het begin. Ik vind het namelijk wat veel aan orals worden, maar dat is aan jezelf.
Weet niet in hoeverre je vocht vast houd van deca of dboll? Maar daar zou je ook nog aan kunnen gaan denken dan.

Nee het is het een of ander. Zeker niet 2x 17aa in 1 kuur. Het wordt dus stanazolol. Wat vind jij het voordeel van de brigde na de nakuur toe en niet tergelijk met de test laten eindigen? Ik houdt behoorlijk vocht vast...

Wat ik een voordeel vind is dat je vanuit je kuur meteen je nakuur in kan wandelen. Ook kom je lekker hard uit je kuur, en ik denk dat dat met een deca kuurtje wel lekker is.

Wat ik een voordeel vind is dat je vanuit je kuur meteen je nakuur in kan wandelen. Ook kom je lekker hard uit je kuur, en ik denk dat dat met een deca kuurtje wel lekker is.

Hard uit mijn kuur kom ik zowiezo wel omdat ik de laatste weken winny tabs neem. Maar het enige voordeel van de brigde is dat je direct je nakuur kunt starten? Dan ben ik toch geneigd om de winny tergelijk met de test e te laten aflopen. Minder belastend voor mijn lichaam lijkt me. Brigde nog meer voordelen?

niet zo eigenwijs eerte week doe je geoon een dikke frontload en je gaat gewoon bridgen met winstrol en daarna gelijk nakuur.
Dianabol is een geile kickstart kwa kracht, maar je krijgt er toch een plofkop van en dat vond ik toch niet echt motiverend.

niet zo eigenwijs eerte week doe je geoon een dikke frontload en je gaat gewoon bridgen met winstrol en daarna gelijk nakuur.
Dianabol is een geile kickstart kwa kracht, maar je krijgt er toch een plofkop van en dat vond ik toch niet echt motiverend.

Dikke plofkop neem ik op de koop toe dat maakt me niet uit maar ga toch voor de winny...
Hoe bedoel je "niet zo eigenwijs"? Nogmaals kun jij de voordelen noemen dan v.d brigde vs laten eindigen tergelijk als de test e?

[/B]

Dikke plofkop neem ik op de koop toe dat maakt me niet uit maar ga toch voor de winny...
Hoe bedoel je "niet zo eigenwijs"? Nogmaals kun jij de voordelen noemen dan v.d brigde vs laten eindigen tergelijk als de test e?

Ik denk door de korte ester van de winstrol dat je waarschijnlijk meer kracht zal hebben de laatse 2 weken voor de nakuur waardoor je toch nog iets meer gains maakt of de gains die je gemaakt heb beter behoud.
En het heeft ook wel een psygologisch effect en je kuurt nog 2 weekjes zwaarder.
Maar dat ''niet zo eigenwijs'' bedoelde ik vrij weinig mee, ik woon in schalkwijk he.

Ik denk door de korte ester van de winstrol dat je waarschijnlijk meer kracht zal hebben de laatse 2 weken voor de nakuur waardoor je toch nog iets meer gains maakt of de gains die je gemaakt heb beter behoud.
En het heeft ook wel een psygologisch effect en je kuurt nog 2 weekjes zwaarder.
Maar dat ''niet zo eigenwijs'' bedoelde ik vrij weinig mee, ik woon in schalkwijk he.

ok duidelijk kerel... Bedankt voor je reactie:D

MMM lees je eerste zin nog eens na(ester winstrol).Klopt iets niet.

Ondanks mijn onervarenheid klinkt het bridgen wel goed.. Het lijkt mij logisch dat je dan indd harder uit de kuur komt. Frontloadje ervoor en knallen maar toch? :P

hoezo plofkop? qua puisten of wat gaat uitzetten dan?
(ik wil het ook gebruiken vandaar mn vraag:rolleyes: )

Gewoon bridgen met stanozolol, heb je nog iets interessants te doen in de tijd tussen het einde van je kuur en het begin van je nakuur :cool:

hoezo plofkop? qua puisten of wat gaat uitzetten dan?
(ik wil het ook gebruiken vandaar mn vraag:rolleyes: )

Door de aromatase van dianabol ga je veel vocht vasthouden, ook in je gezicht dus. Je wordt er een beetje een michelin-mannetje van. Gaat wel weer over als je helemaal klaar bent.

Correct me if I'm wrong....

Dianabol als kickstart en mischien even wat winnyinjects er bij scoren voor op het einde?;)

Terug
Naar boven