XXL Nutrition

Hoe zal ik het doen?

• Topic Starter Topic Starter
Denk toch dat ik de eerste 2 weken een frontload neem. Dus het dubbele aantal mg's de eerste 2 weken. De winny tabs sluit ik dan mee af tot de nakuur...
Heb nog niet eerder een frontload gedaan maar hierdoor kickt de testo eerder in en blijven de bloedwaardes toch ook stabieler als ik het goed begrepen heb!!!

Het kicked als het goed is indd sneller in, maar dat van je bloedwaardes betwijfel ik zeker.

Winny inject is toch ook vrijschadelijk?

winny injects zijn idd ook best slecht voor je lijf.
winny is sowieso overrated op dit board. masteron biedt veel meer voor minder sides. maar goed aangezien meeste mensen geen bloedonderzoekjes doen tijdens de periode on komen ze ook niet achter de slecht chlost. waarde onstaan tijdens winny gebruik. om andere sides nog maar buiten beschouwing te laten, zoals haaruitval, pijnlijke knieen, dikke pijn tijdens injecteren enzenz

I love winny, maar in vergelijking met de masteron zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben.

daar komt trouwens bij grote muis, dat jij in je laatste kuur de winny hoog hebt gedoseerd. hopelijk ben je met me eens dat 50mg eod geen zoden aan de dijk zet

daar komt trouwens bij grote muis, dat jij in je laatste kuur de winny hoog hebt gedoseerd. hopelijk ben je met me eens dat 50mg eod geen zoden aan de dijk zet

Helaas moet ik je ook daar gelijk in geven.
Winny en soortgelijken altijd ed pakken en niet eod (eigen ervaring).

Terug
Naar boven