indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
het nieuws niet zien is zo dom nog niet,toch altijd misery en een heleboel politiek gefoefel

+++ omdat je er niet naar kijkt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het nieuws niet zien is zo dom nog niet,toch altijd misery en een heleboel politiek gefoefel

Klopt ongeveer. Ik ben ook nooit geheimzinnig over waar ik op stem. Iedereen mag dat weten inclusief vrienden en kennissen. Heb uit protest ook een hele tijd VB gestemd, maar die tijd is voorbij. Politiek is te belangrijk voor iedereen om te stemmen op een partij die altijd aan de kant blijft staan. Mensen die zeggen dat politiek hun niet kan schelen moeten eens goed nadenken: politiek bepaald zo ongeveer onze hele samenleving en welvaart, dus het kan je maar beter wat schelen.ahhhh nu weet ik toch naar waar je stem gaat
beste keuze als je voor een rechtse partij kiest,niet extremistisch en voor een onhafhankelijk vlaanderen.klopt dit BigT of ben ik weer mis![]()
Klopt ongeveer. Ik ben ook nooit geheimzinnig over waar ik op stem. Iedereen mag dat weten inclusief vrienden en kennissen. Heb uit protest ook een hele tijd VB gestemd, maar die tijd is voorbij. Politiek is te belangrijk voor iedereen om te stemmen op een partij die altijd aan de kant blijft staan. Mensen die zeggen dat politiek hun niet kan schelen moeten eens goed nadenken: politiek bepaald zo ongeveer onze hele samenleving en welvaart, dus het kan je maar beter wat schelen.

loli doubt it
(en overigens, ik heb nooit gezegd dat ik homo's haat)
wat is NVA dan?![]()
maar de verschillende partijen maken toch altijd coalities,en er zijn zoveel hypocriete politiekers die veel beloven,maar veel in eigen zak steken en vrienden hoge salarissen en functie's geven.Klopt ongeveer. Ik ben ook nooit geheimzinnig over waar ik op stem. Iedereen mag dat weten inclusief vrienden en kennissen. Heb uit protest ook een hele tijd VB gestemd, maar die tijd is voorbij. Politiek is te belangrijk voor iedereen om te stemmen op een partij die altijd aan de kant blijft staan. Mensen die zeggen dat politiek hun niet kan schelen moeten eens goed nadenken: politiek bepaald zo ongeveer onze hele samenleving en welvaart, dus het kan je maar beter wat schelen.

Frank Vandenbroucke (spa) is van plan om KUL net zo groot te maken als de ivy league scholen. Dus stem op hem.

Als je hogere belastingen en nóg meer immigratie wilt dan moet je vooral SPA stemmen.

Dan kan je zeggen dat je op een ive league school hebt gezeten, vuile egoist
je gaat stemmen op een niet bestaande partij,ben nederlander en weet dit zelf./care
als ik al ga stemmen stem ik wel op vlaams blok

je gaat stemmen op een niet bestaande partij,ben nederlander en weet dit zelf.
ze hebben hun naam moeten veranderen in vlaams belang,anders waren ze hun fondsen en subsidies kwijt![]()
je wist wat ik bedoelde, dus ga niet de wijsneus uithangen met me te wijzen op technische foutjes
iedereen doet het hier,ben zelf al gequote wegens een paar schrijffoutjeswijze van sprekenje wist wat ik bedoelde, dus ga niet de wijsneus uithangen met me te wijzen op technische foutjes
![]()

/care
als ik al ga stemmen stem ik wel op vlaams blok
(mede dankzij de post van dressed black, waarom de moeite doen van te gaan stemmen als er toch geen boete aan vast hangt
)en een stem aan vb is toch een verloren stemin dit geval ga ik inderdaad nothing venturen(mede dankzij de post van dressed black, waarom de moeite doen van te gaan stemmen als er toch geen boete aan vast hangt
)