AndroidHealthClinic

Hoe zit het met je zaad ?

kanniks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Geachte bb/ heren,

Wil binnenkort een beginnerskuurtje pakken, na 6 jaar trainen ben ik over.
Maar er is ook nog een kinderwens

Maar nu is mijn vraag:

Als ik een kuur met winstrol pak heeft dat effect op mijn zaadproductie ?
Kan hier bijzonder weinig informatie over vinden

Hoelang duurt het voordat je zaadproductie weer optimaal is ?

Alvast bedankt voor de reactie.

Als je t zekere voor t onzekere wilt nemen gewoon zaad laten invriezen

de impact is bij iedereen anders,

zelf op winny een pct toen dat dat zsm allemaal terug in orde komt :)

'optimaal' is natuurlijk een rare vraag, laat je productie al eens na kijken voor je er aan begint dan weet je achteraf dat het weer normaal is.

ik zit nu bijna jaar op blast / cruze en mijn zaad is kwalitatief en kwantitatief meer dan genoeg om iemand te bezwangeren :) . genoeg kinderen gemaakt door mensen die on zijn hoor :)

Eerst bezwangeren en dan pas kuren.

de impact is bij iedereen anders,

zelf op winny een pct toen dat dat zsm allemaal terug in orde komt :)

'optimaal' is natuurlijk een rare vraag, laat je productie al eens na kijken voor je er aan begint dan weet je achteraf dat het weer normaal is.

ik zit nu bijna jaar op blast / cruze en mijn zaad is kwalitatief en kwantitatief meer dan genoeg om iemand te bezwangeren :) . genoeg kinderen gemaakt door mensen die on zijn hoor :)

dat laatste klopt, maar nu ga je hem misschien het idee geven dat de kans groot is dat die er eentje zwanger kan douwen terwijl die on is. dit is dus niet het geval, de kans is aanzienlijk kleiner.

Eerst bezwangeren en dan pas kuren.

Wat is dat nou weer voor rare opmerking.

Als iemand 23 is en wellicht pas 5 jaar later toe is aan kinderen zou die volgens jou dus dom zijn als die op zn 23ste gaat kuren. Als je een goede pct doet en minimaal 8-12 maanden off gaat is je zaad gewoon hersteld man.

HMG for the win ;-)

Als iemand 23 is en wellicht pas 5 jaar later toe is aan kinderen zou die volgens jou dus dom zijn als die op zn 23ste gaat kuren. Als je een goede pct doet en minimaal 8-12 maanden off gaat is je zaad gewoon hersteld man.

Ging er meer van uit dat ie nu op dit moment een kinderwens heeft. Over 5 jaar hoef je je niet echt meer druk te maken als je winny only doet.

Tijdens test/Tren cycle per ongeluk me vriendin zwanger gemaakt, is gewoon mogelijk

Ken zelfs mensen die on zijn en hun vrouwtje nog zwanger prikken :D

is niet zo erg !1

Terug
Naar boven