XXL Nutrition

Hoe zorg je voor een warme lunch?

ORG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
71kg
Ik ben bezig met een bulk schema. Het heeft me al redelijke resultaten gegeven, maar het lukt me niet om mijn schema altijd aan te houden. Mijn grootste probleem is dat ik warm wil lunchen (rijst, kip, broccoli, en soms ei) maar dat ik niet overal een magnetron o.i.d. tot mijn beschikking heb om het op te warmen. Zijn er speciale verpakkingen die eten zo'n 4 uur goed warm houden? Hoe doen jullie dit?

Had het zelfde probleem, opgelost door me warme "lunch" als ontbijt te nemen en me "ontbijt" als lunch

• Topic Starter Topic Starter
Had het zelfde probleem, opgelost door me warme "lunch" als ontbijt te nemen en me "ontbijt" als lunch
Dat zou een goede oplossing zijn, maar voor mijn brinta 's ochtends warm ik ook mijn melk op. In mijn ervaring mixt de brinta anders moeilijk, en warm eten gaat over het algemeen makkelijker naar binnen. (En het lijkt me onhandig om een pak melk mee te nemen.)
Ik heb wel degelijk allerlei warme (lunch) maaltijden gezien in de "Post je maaltijd" topic, dus ben benieuwd hoe die het doen...

Heb tot nu toe altijd wel een magnetron tot mijn beschikking gehad op verschillende baantjes.

Koud krijg je t niet weg?

Gewoon eten

Ik eet gewoon rauwe tartaar met rauwe uien ;)

Je zou pasta salades kunnen maken (met tonijn/makreel) deze eet ik (zonder op te warmen dus) altijd in de zomer ipv rijst met kip

Ik ben bezig met een bulk schema. Het heeft me al redelijke resultaten gegeven, maar het lukt me niet om mijn schema altijd aan te houden. Mijn grootste probleem is dat ik warm wil lunchen (rijst, kip, broccoli, en soms ei) maar dat ik niet overal een magnetron o.i.d. tot mijn beschikking heb om het op te warmen. Zijn er speciale verpakkingen die eten zo'n 4 uur goed warm houden? Hoe doen jullie dit?

Misschien kan je je probleem aanpakken door je van ''ik wil warm lunchen'' af te zetten en koude dingen te gaan proberen.

Een koelboxverpakking helpt ook om iets warm te houden.

In de blender en vervolgens in een thermoskan.

Gaat het je om het warme of om de rijst? Pasta met kip is prima koud te eten.

Lunch in waterdicht zakje meenemen en voor het eten onder de warme kraan houden.

Niet zeuren gewoon eten ! koud of warm maakt niks uit als het maar de juiste voeding waardes heeft !

Ik eet altijd mijn rijstmaaltijden op het werk koud. Komt ook door gebrek aan een magnetron. Maar kan prima.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al niet de snelste eter, en wil het nog een beetje lekker houden, dus koude rijst wegwerken doe ik niet meer aan.

Pasta salade is wel een prima idee, dankje Is0lator en Wim92! Ik zal nog verder kijken naar de "Post je maaltijd" topic voor meer inspiratie voor koude maaltijden.
Een soort koelboxverpakking zal ik ook nog verder naar kijken.

Je kan ook denken aan rijst salades:
Gekookte rijst
Gebakken shoarmavlees
kiwi in stukjes, ananas in stukjes
komkommer in stukjes
met een yoghurt mosterd dressing.
Hier kan je ook met van alles in varieren.

Mais salades (kan je ook met bruine of witte bonen doen)
Blikje mais
rode en groene paprika in blokjes
uitje gesnipperd
gerookte kip
alles door elkaar met wat ketchup

etc... er zijn zat koude gerechten te bedenken.

Je kan ook denken aan rijst salades:
Gekookte rijst
Gebakken shoarmavlees
kiwi in stukjes, ananas in stukjes
komkommer in stukjes
met een yoghurt mosterd dressing.
Hier kan je ook met van alles in varieren.

etc... er zijn zat koude gerechten te bedenken.

Dit klinkt met warme rijst + vlees eigenlijk wel heel lekker ^^
keertje proberen :)

Terug
Naar boven