MuscleMeat

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

Coke heeft ook alleen een geestelijke verslaving, En als mensen 3 dagen achterlkaar blowen zullen ze de 4e avond ook wel willen hoor.

Daar ben ik het niet mee eens, coke heeft ook een verschrikkelijk lichamelijke verslaving, alle drugs/alcohol buiten XTC en Weed.

Dan ken je niemand die eraan zit.

Alsof je alcohol met coke kan vergelijken :roflol: totaal verschillend. Alcohol is lang niet zo verslavend, logisch ook anders lag het niet zo in de winkels.
Als alcohol opnieuw werd uitgevonden dan was het net zo hard verboden geweest als cocaine.

..

Laatst bewerkt:
-100. domme onzin post. Wilders staat in de peilingen op 26 zetels. Geloof dat je 30.000 stemmen nodig hebt voor 1 zetel. Denk niet dat je 780.000 mensen in een hokje kan plaatsen die op de pvv stemmen.

Ik nomineer jou voor de grootste imbeciel van dit forum.
+1 Inderdaad een achterlijke reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik het niet mee eens, coke heeft ook een verschrikkelijk lichamelijke verslaving, alle drugs/alcohol buiten XTC en Weed.

XTC is veel slechter voor het lichaam dan alcohol.

Als je kijkt naar het aantal mensen dat alcohol gebruikt zijn er veel minder verslaafd dan verslaafde cokegebruikers. Plus coke is ook schadelijker voor je lichaam en geest dan alcohol.

XTC is veel slechter voor het lichaam dan alcohol.

Als je kijkt naar het aantal mensen dat alcohol gebruikt zijn er veel minder verslaafd dan verslaafde cokegebruikers. Plus coke is ook schadelijker voor je lichaam en geest dan alcohol.

Ik ben het er volledig met eens dat een weekendje alcohol gezonder is dan een weekendje op de XTC, maar alcohol is even verslavend als coke:

verslavend.JPG

hehehe goed topic--- >:thumbs:

We gaan terug naar de middeleeuwen.....je bent vierendelen vergeten cutler.

..

Laatst bewerkt:
legaliseren van verkrachting, drugs, moord, en mishandeling.

..

Laatst bewerkt:
andere harddrugs? Sinds wanner is weed harddrugs?

Lees mijn post nog is, over het verschil tussen drugs die lichamelijk verslavend zijn en geestelijk. Als je verslaafd bent (lichamelijk) doe je alles om te scoren omdat je niet zonder kan. Bij weed is dit niet zo. (Heb 15 jaar weed gerookt, 4 maanden geleden gestopt, was geen probleem, kan nu niet eens meer tegen de geur van dit spul, wordt er misselijk van).
Dat klopt volldig, ik zeg alleen dat legalisatie van weed niet tot meer gebruikers heeft geleid, waarom zou dit dan wel bij harddrugs gebeuren?

Evenveel gebruikers = evenveel verslaafden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het er volledig met eens dat een weekendje alcohol gezonder is dan een weekendje op de XTC, maar alcohol is even verslavend als coke:

Haha alsof je aan dat plaatje waarde moet hechten.

Denk eens na: hoeveel mensen zijn bij een avondje zuipen helemaal para als het bier op is, of gaan de hele nacht door. Juist ja, kan je op 1 hand tellen. En kijk dan eens naar cokesnuivers..

Denk eens na: hoeveel mensen zijn bij een avondje zuipen helemaal para als het bier op is, of gaan de hele nacht door. Juist ja, kan je op 1 hand tellen. En kijk dan eens naar cokesnuivers..

Typ dan eens op google "the lancet harddrug" aan the lancet moet je wel waarde hechten als je dat niet wil doen aan het nieuws.

Een weekendje doorgaan is anders dan een verslaving he cutler, ik ben het er wel volledig mee eens dat alcohol gebruik beter is dan cokegebruik.

..

Laatst bewerkt:

Maar moeten we waarde hechten aan wat jij om je heen ziet? slaat toch nergens op wat je hier allemaal zegt het is allemaal natte vinger werk wat jij hier verkondigt.

Onder welke steen kom jij vandaan? Alcohol even verslaven als coke. Ken mensen die een paar weken naar spanje gaan, elke avond dronken zijn en daarna zonder moeite stoppen met drinken voor een week of langer.

Ga jij maar 20 a 30 gram coke kopen. Rook elke avond 1 tot 1.5 gram coke, ben benieuwd hoe jij je voelt na een week of 2 als de coke op is. Je denkt dan nog maar aan 1 ding. COKE.

Natuurlijk is coke slechter dan alcohol, er word een evengroot percentage verslaafd aan als bij alcohol en coke veroorzaakt ook nog eens hartschade.
Zo een voorbeeldje zegt niet veel, het gaat erom bij hoeveel percent van de gebruikers het problematisch word, en dat ligt bij coke hetzelfde als bij alcohol.

-100. domme onzin post. Wilders staat in de peilingen op 26 zetels. Geloof dat je 30.000 stemmen nodig hebt voor 1 zetel. Denk niet dat je 780.000 mensen in een hokje kan plaatsen die op de pvv stemmen.

Ik nomineer jou voor de grootste imbeciel van dit forum.

En kijk ze eens allemaal reageren. Laat Wilders het land maar eens besturen, kan iedereen zien wat voor zooitje hij er van maakt. :roflol: Enerzijds is het jammer dat het land dan ten gronde wordt gericht anderzijds laat het mensen wel zien wat voor miskleun Wilders is.

En het feit dat er 780.000 op Wilders stemmen betekend niet bij voorbaat dat hij een goede partij leidt. Indien er een moslim partij opstaat en er stemmen een miljoen mensen op, is het dan bij voorbaat een goede partij?

Die gast heeft ideeën die zijn wettelijk niet eens haalbaar. Ze zijn in strijd met de grondwet of met Europese richtlijnen. Maar leef gerust nog even voort in de illusie die Wilders creëert. Populistisch gebral noemen we dat.

..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven