XXL Nutrition

hoelang dianbol

mathijs

Cool Novice
Waardering
1
Hey,
Binnenkort start ik een 12 weekse kuur met dianabol, testo en deca.
Nu heb ik gehoord dat je dianabol maar maximaal 6 weken mag gebruiken. Ik heb vaker hiermee gekuurd en toen 8 tot 10 weken. Mijn vraag nu is 12 dianabol overdreven? Graag advies!

mwah 12 weken 17aa gebruiken,vindt ik erg lang,max week of 8,das mijn mening

idd overdreven op 6 houden

ajuus

re

zes weken on en minsten drie off en daarna nakuren en lever deftig ontgiften (tijdens de kuur natuurlijk ook )en zeer clean eten , dan kan je nog eens zes doen zonder al te veel schade , als je er echter meer dan 8 weken hebt opzitten is je lever al ernstig verstoord ( in sommige gevallen al onherstelbare schade opgelopen ) en 12 zou ik zeker nooit meer doen ! ook niet in lage dosis , veel succes ;)

zes weken on en minsten drie off en daarna nakuren en lever deftig ontgiften (tijdens de kuur natuurlijk ook )en zeer clean eten , dan kan je nog eens zes doen zonder al te veel schade , als je er echter meer dan 8 weken hebt opzitten is je lever al ernstig verstoord ( in sommige gevallen al onherstelbare schade opgelopen ) en 12 zou ik zeker nooit meer doen ! ook niet in lage dosis , veel succes ;)

spreek je uit ervaring??

6 weken max.

• Topic Starter Topic Starter
ok kun je voorstellen dat ik weleens 10 weken non stop dianabol heb gebruikt?

6 weken on en 3 weken off en daarna pas nakuren ? Dianabol heeft een zeer korte halfwaarde dus je kan het beste gelijk erachteraan nakuren.

Ja, maar ik kan me ook voorstellen dat het de moeite niet echt waard is om zo lang dianabol te nemen. Voor die paar honderd gram extra spiermassa die je uit kuur haalt is het het niet echt waard om je lichaam extra te belasten.
Health first!

Ja, ik kan me daarbij ook voorstellen dat je beter eerst wat weken had kunnen gebruiken om in te lezen. Dan had je waarschijnlijk geweten dat Dianabol zwaar levertoxisch is.

Hierdoor had je mogelijk tot de conclusie kunnen komen om het max 8weken te doen en bij voorkeur zelfs 6weken. ALS je kuurt, zorg dan ook dat je verantwoord kuurt. Je lichaam moet namelijk nog langer mee ;)

Dus bij deze lees je goed in, en ALS je kuurt, doe dat dan zo verantwoord mogelijk.

6 Weekjes :thumbs:

Ik zou zeggen, hou het gewoon op 6 weken, laat daarna je leverwaardes testen bij de dokter, en als dit allemaal nog goed is kun je er nog een paar weken aan plakken maar zie het nut er niet van in. week 1 t/m 6 dbol en dan stoppen lijkt mij het best

succes

Ja hallo

Ik bedoelde dus zes weken on drie off van de diana , uiteraard komt de nakuur direkt na die zes weken , tot zelfs te starten de voorlaatste tot laatste dag in de kuur ! iedereen kuurt uiteraard zolang na als hij wil maar wat ik wou zeggen is drie weken minstens van de diana of andere af te blijven,:p sorry als het verkeerd overkwam

re

spreek vooral uit begeleidingservaring ja , tuurlijk kan iedereen nog bijleren maar iedereen is vrij om met zijn lichaam te doen wat hij wil en wij kunnen alleen maar toekijken en proberen om raad te geven he :rolleyes:

Terug
Naar boven