Fitness Seller

Hoelang doe jij over je herstel?

Mjita

Advanced Bodybuilder
Waardering
176
Post hier hoelang het bij jou geduurd heeft voordat je hersteld was...voor zover dat mogelijk is als je geen bloed getrokken hebt...

Maatje van me: 2 kuren achter de rug waarvan de eerste test/bold 12 weken met als resultaat 3 maanden na pct een test waarde van 14,2 bij een referentie tussen de 10-55 waar zijn normale waarde 27,5

2e kuur was test/deca 12 weken met als resultaat 4 maanden na pct een test waarde van 17,4

Ik zelf: test waarde van 23 ter referentie als ik aankomend jaar misschien de naald erin steek.

Viel me dus wel op dat hij behoorlijk wat verloren was ondanks goeie voeding en training. Hoe is jullie herstel over het algemeen geweest?

het is niet omdat je maat een testwaarde van 27,5 had bij een bloedmeting dat dit zijn normale waarde is. het lichaam heeft ook pieken (ongeveer om de 6 weken). wil je je normale waarde weten, moet je eigenlijk minstens 2 keer je bloed laten nemen met drie weken ertussen. misschien zou hij drie weken later 14 hebben gehad.

Herstel ligt er toch echt aan welke aas je pakt. Dus handig om te vermelden wat je kuur was logischerwijs

Post hier hoelang het bij jou geduurd heeft voordat je hersteld was...voor zover dat mogelijk is als je geen bloed getrokken hebt...

Maatje van me: 2 kuren achter de rug waarvan de eerste test/bold 12 weken met als resultaat 3 maanden na pct een test waarde van 14,2 bij een referentie tussen de 10-55 waar zijn normale waarde 27,5

2e kuur was test/deca 12 weken met als resultaat 4 maanden na pct een test waarde van 17,4

Ik zelf: test waarde van 23 ter referentie als ik aankomend jaar misschien de naald erin steek.

Viel me dus wel op dat hij behoorlijk wat verloren was ondanks goeie voeding en training. Hoe is jullie herstel over het algemeen geweest?

ben vorig jaar bijna 7-8 mnd on geweest . .ja ik weet lang he ivm wedstrijden ..ben vanaf dec 2011 off....dokter geweest bloed getrokken
uiteraard niet 100% maart 2012 weer bloed getrokken alles goed heb alleen nolvadex gebruikt op voorschrift mijn waardes zijn redelijk aangezien ik niet de jongste meer ben dus bijna 5mnd weet niet of dit
lang of kort is

Dit is zeer goed je bent 49jaar kerel. Ik herstel altijd wel redelijk snel.
Vorig kuurtje was ; 750 test 400 deca met 80mg winstrol kickstart.
10 weken on geweest. Nakuur nolva en ostarine. 8 weekjes hersteld.

Herstellen duurt in de regel laaanngggg . Vergis je daar niet in !!!
Het kan inderdaad bij sommige personen sneller herstellen dan bij andere (is ook afhankelijk van leeftijd, manier van leven, type persoon etc.
Maar geloof me lichaam heeft echt TIJD nodig.

Zoals special paint zegt, altijd bloed laten treken en controleren.

Herstel kan op lopen tot jaren.....

Nu jaartje of 3, eind niet in zicht.

Terug
Naar boven