MuscleMeat

Hoelang herstellen?

Casss

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Dag mensen, ik heb sinds vorige week woensdag een pijnlijke pees/spier? precies aan het eind van mijn tricep (elleboog)

Het gebeurde tijdens db presses, ik ging iets te diep en had de hele set pijn aan mijn elleboog. Direct gestopt sinds die tijd, maar nu nog steeds gevoelig als ik de pijn opzoek, niet in rust, maar bijv als ik mijn shakebeker schudt :S

Mijn trainingsmaat is fysio en denkt ongeveer 1,5 week rust, en dan 1 week op 50% trainen. Wat zeggen jullie? :(

precies het puntje van je elleboog zeker?
je trainingsmaat heeft het aardig goed, koelen met ijs een paar x per dag helpt ook
en niet teveel doorstrekken voortaan, ik kreeg het met triceps dumbbell extension.. te ver laten doorzakken idd

• Topic Starter Topic Starter
precies het puntje van je elleboog zeker?
je trainingsmaat heeft het aardig goed, koelen met ijs een paar x per dag helpt ook
en niet teveel doorstrekken voortaan, ik kreeg het met triceps dumbbell extension.. te ver laten doorzakken idd

thanx

50% trainen, walgelijk :P
af en toe komt het in een soort stekende pijnen voor bij mijn elleboog idd, maar of dat nou een pees is of spier geen idee. als je een front double bicep doet en dan net onder je puntje, iets aan de binnenkant.

ik heb nog een vraag, ik heb gister benen getraind, en mijn linker knie kraakt sinds dien, nooit eerder gehad, maar bij trap lopen etc hoor ik hem nu telkens kraken. heb er geen pijn aan, reden om zorgen te maken?

ik heb nog een vraag, ik heb gister benen getraind, en mijn linker knie kraakt sinds dien, nooit eerder gehad, maar bij trap lopen etc hoor ik hem nu telkens kraken. heb er geen pijn aan, reden om zorgen te maken?

Niet echt...

Pas wel op dat je bij squaten niet te ver door zakt. In the long run kan dit problemen veroorzaken.

Niet echt...

Pas wel op dat je bij "squatten">squaten niet te ver door zakt. In the long run kan dit problemen veroorzaken.

Ik heb een hele tijd fullsquats gedaan, maar hier de meningen geloof ik wel redelijk over verdeeld? Ik neem iig flink rust, een knie die ineens tijdens een benen training gaat kraken lijkt me niet in orde?

Terug
Naar boven