AndroidHealthClinic

Hoelang na 1ste inject ga ik wat voelen/merken?

je 'voelt" het vanaf week 4 ongeveer, maar het is wel subjectief natuurlijk. Ik persoonlijk begin dan moeilijker te slapen, meer te zweten, en beter te trainen. Voelen in die zin dan. Maar het heeft wel zijn tijd nodig hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks. Bijwerkingen komen ook pas na 3/4 weken? Bedoelde eigenlijk wanneer ik meer kracht ga hebben en meer spiergroei : )

Oke thanks. Bijwerkingen komen ook pas na 3/4 weken? Bedoelde eigenlijk wanneer ik meer kracht ga hebben en meer spiergroei : )

Meer kracht en spiergroei = kan toch 4 weken duren hoor. Soms 5 weken. Daarom beter 12 weken test E dan 10 weken.

Ik wil niet zeiken, maar als je zo'n vraag stelt dan is dit je eerste kuur. voor een eerste kuur is dit toch wel iets teveel van het goede.

Drop die Boldenone en hou het bij test. Wel zou ik test 12 weken laten lopen. Je hoeft het niet te doen, maar dit is m.i. een slechte keuze in de huidige samenstelling. Afbouwen naar 250mg heeft ook weinig nut.

edit : zie nu pas dat het 9 weken is??? Ik zou toch wat meer nalezen op het forum voor je verder prikt.

Zit nu in me 3de week merk nog niks wat ook begrijpelijk is.

Is dit ook per persoon verschillend wanneer ik iets ga merken, en waar licht dat dan aan?
(heb al dingen over Esters gelezen)

waarom hcg aan t einde ?

ik merk het vrijwel direct aan libido, het warmer hebben, en snachts zweten.
ben nu zelf net 3 weken bezig met 750Mg/week en ben al 8 kilo aangekomen

8 kilo in 3 weken..pfff hoeveel vocht hou je wel niet vast?

zou maar eens wat AI gaan gebruiken kerel,3kg pw gaat natuurlijk nergens over. Of ga jij pas normaal eten als je onn bent,en off,heb je een biavra dieet ofzo?

Mensen laten zich gek maken. Hoor hier 3-4x pw mijn gear slaat na x weken niet aan...ligt aan de gear merk x,y,z..en iemand pakt 3kg per week....hoe ongeloofwaardig,....

Mensen laten zich gek maken. Hoor hier 3-4x pw mijn gear slaat na x weken niet aan...ligt aan de gear merk x,y,z..en iemand pakt 3kg per week....hoe ongeloofwaardig,....

en toch is het zo de weegschaal liegt niet, ik gebruik trouwens nu een week proviron, nu nog op 25mg per dag maar dat gaat 50 mg worden, ik zal pics posten in mijn kuur logboek.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 18:17 ----------

zou maar eens wat AI gaan gebruiken kerel,

gebruik dus proviron.

3kg pw gaat natuurlijk nergens over.

ik ben er eerlijk gezegd erg blij mee

Of ga jij pas normaal eten als je onn bent,en off,heb je een biavra dieet

nee ik eet altijd zeer goed, veel en gezond, en drink geen alcohol.
ofzo?

later

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 18:21 ----------

8 kilo in 3 weken..pfff hoeveel vocht hou je wel niet vast?

ja redelijk wat natuurlijk, ben benieuwd of 50mg proviron daar iets tegen kan doen, en anders een lage dosering arimidex om de dag ofzo.

Moet je eens uit een diepe k*t komen en dan een bulkkuur doen;)
BOEM!

pffff weer iemand die denkt met met proviron.....vocht te verliezen.....ga zo door

Ach Kriel, laat ze toch. Je kan 188 duizend x zeggen waar provi voor dient, maar luisteren?

Oke maar ligt het alleen aan de ester of is dit ook per persoon verschillend wanneer ik iets ga merken, en waar licht dat dan aan??

En bold heeft een trage ester, ik injecteer test e + bold in 1 spuit, maakt hij dan ook van die test e een nog tragere ester?
Sorry if dumb question

Ik merk het in de eerste week al

lekker voor je gezondheid 3kg per week....
Als je het goed doet, mag je blij zijn dat je 3kg kwaliteitsmassa pakt/behoud over de hele kuur....

Terug
Naar boven