- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja libido merk ik wel,,, Maar zie alleen nog geen kg"s... Misschien moet ik nog even geduld hebben
Sinds gister (dag 2 van week 5) begin ik het pas echt te merken,,, duurde effe maar heb je ook wat![]()
bloedwaardes moeten opgebouwd worden, zie frontload thread.Je hoort het zoiezo binnen een week of 2 al te voelen, tepels jeuken, en je voelt je goed.
Maar dat het na 5 weken pas in kickt is natuurlijk koek, van af het moment dat jij injecteerd word er al een lading testosteron in je bloed opgenomen, het ligt dan aan welke esther hoe lang het duurt met afgifte, maar als je een halfwaarde tijd hebt van 10 dagen bijvoorbeeld, zou je na 10 dagen je eerste inject al volledig hebben gebruikt, stel het is 500mg, dan zou dat zoiezo veel meer zijn dan dat je natuurlijk aan testosteron aanmaakt. na 5 weken het pas voelen lijkt me daarom wat laat
bloedwaardes moeten opgebouwd worden, zie frontload thread.
of jij praat onzin of ik snap er niets van

Wat Kriel zegt... Ik merk qua libido toch wel vrij rap een stijging, letterlijk en figuurlijk![]()
Je hoort het zoiezo binnen een week of 2 al te voelen, tepels jeuken, en je voelt je goed.
Maar dat het na 5 weken pas in kickt is natuurlijk koek, van af het moment dat jij injecteerd word er al een lading testosteron in je bloed opgenomen, het ligt dan aan welke esther hoe lang het duurt met afgifte, maar als je een halfwaarde tijd hebt van 10 dagen bijvoorbeeld, zou je na 10 dagen je eerste inject al volledig hebben gebruikt, stel het is 500mg, dan zou dat zoiezo veel meer zijn dan dat je natuurlijk aan testosteron aanmaakt. na 5 weken het pas voelen lijkt me daarom wat laat
Hoe zit je post workout en met je eiwit inname over de dag?
Als je 500mg injecteert wil nooit zeggen dat je bloedwaardes op 500mg per week komen, dat gehalte ligt een stuk lager. ik probeer gewoon te zeggen dat wanneer je injecteert
je gelijk een bepaalde dosis binnen krijgt die in stapjes wordt vrij gegeven, en als je in dat halfwaarde tijd topic kijkt naar die afbeelding met die grafiek, ziej e gelijk al ook NA een 1e! inject dat er een piek komt die niet veel lager is als de piek in het midden van de grafiek..
met andere woorden, je voelt het wel na een aantal dagen alleen is het niet op zijn MAX na 2 weken maar na 4 of 5 weken, dus "inkicken" is gewoon onzin. het werkt al vanaf week 1
Een frontload zetten of kickstart is er voor om dat opbouwen te compenseren. maar waarom zou je dianabol nemen de eerste 4 weken als test "niets" zou doen..