jeffreyxl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke maar ligt het alleen aan de ester of is dit ook per persoon verschillend wanneer ik iets ga merken, en waar licht dat dan aan??
En bold heeft een trage ester, ik injecteer test e + bold in 1 spuit, maakt hij dan ook van die test e een nog tragere ester?
Sorry if dumb question

Ik heb al redelijk wat kuurtjes gedaan, nu voor t eerst aan de Bold (Test - Bold)
En had 1 week 800mg bold only als frontload gezet, pff kreeg 3 dagen later al last van een te hoog libido.
Meestal kom je in de eerste 2 weken wel 2 a 3 kilo aan (voornamelijk vocht)
In week 4 begin je pas echt kracht en vormen te zien.
Ikzelf zit na anderhalf week al op +5 kilo, maar dat komt waarsch door de hygetropin![]()
En bold heeft een trage ester, ik injecteer test e + bold in 1 spuit, maakt hij dan ook van die test e een nog tragere ester?
Sorry if dumb question

Zal voornamelijk van de test komen bold ging pas echt goed werken na 8/9 weken bij mij. Verder wel lekker spul op een gram vind ik .
woaw
---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:18 ----------
Je leest niet goed, ik had alleen maar Bold gezet. Die week erna kwam er pas Test bij.
Excuus! Best vreemd dan dit hoor ik voor het eerst en ken redelijk wat mensen die bold gebruiken.

Betekend dus ook dat je de eerste 4/3 weken nog niet hoeft op te passen met lever belastende dingen?

voeding is belangrijk bij aas en training en rust die moeten allemaal optimaal zijn om te kunne profiteren ervan.Zit nu in de 4de week.
Kan wel iets harder trainen maar kan ook placebo zijn.
Voor de rest merk ik nog niks;
Geen acne, geen vocht, geen kgs op de weegschaal en geen sneller herstel. Gr
Ik eet precies wat er staat en heel soms komen er nog wel eens wat kcal's bij (sportdrank).Maar mocht de voeding dan goed zijn dan moet je het ook eten hevoeding is belangrijk bij aas en training en rust die moeten allemaal optimaal zijn om te kunne profiteren ervan.