AndroidHealthClinic

Hoelang na 1ste inject ga ik wat voelen/merken?

• Topic Starter Topic Starter
Niemand???

Oke maar ligt het alleen aan de ester of is dit ook per persoon verschillend wanneer ik iets ga merken, en waar licht dat dan aan??

En bold heeft een trage ester, ik injecteer test e + bold in 1 spuit, maakt hij dan ook van die test e een nog tragere ester?
Sorry if dumb question

Ben je nou echt zonder maar enige kennis te hebben aan t prikken geraakt?
Test E(nanthaat) heeft zn tijd nodig voordat die inkickt. 5 weken ong. Dus dat is anders als bij propionaat.
en ja dat is verschillend bij mensen wanneer die inkickt, maar zal hoogstens 2 a 3 weken schelen. Waar dat aan ligt: ieder mens heeft een ander lichaam dus de een heeft veel bijwerkingen, de ander juist niet etc etc. Logisch toch?
En die laatste vraag kan ik niet serieus nemen.

Ik heb al redelijk wat kuurtjes gedaan, nu voor t eerst aan de Bold (Test - Bold)
En had 1 week 800mg bold only als frontload gezet, pff kreeg 3 dagen later al last van een te hoog libido.

Meestal kom je in de eerste 2 weken wel 2 a 3 kilo aan (voornamelijk vocht)
In week 4 begin je pas echt kracht en vormen te zien.

Ikzelf zit na anderhalf week al op +5 kilo, maar dat komt waarsch door de hygetropin :D

Ik heb al redelijk wat kuurtjes gedaan, nu voor t eerst aan de Bold (Test - Bold)
En had 1 week 800mg bold only als frontload gezet, pff kreeg 3 dagen later al last van een te hoog libido.

Meestal kom je in de eerste 2 weken wel 2 a 3 kilo aan (voornamelijk vocht)
In week 4 begin je pas echt kracht en vormen te zien.

Ikzelf zit na anderhalf week al op +5 kilo, maar dat komt waarsch door de hygetropin :D

Zal voornamelijk van de test komen bold ging pas echt goed werken na 8/9 weken bij mij. Verder wel lekker spul op een gram vind ik .

En bold heeft een trage ester, ik injecteer test e + bold in 1 spuit, maakt hij dan ook van die test e een nog tragere ester?
Sorry if dumb question

woaw

:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:18 ----------

Zal voornamelijk van de test komen bold ging pas echt goed werken na 8/9 weken bij mij. Verder wel lekker spul op een gram vind ik .

Je leest niet goed, ik had alleen maar Bold gezet. Die week erna kwam er pas Test bij.

woaw

:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:18 ----------

Je leest niet goed, ik had alleen maar Bold gezet. Die week erna kwam er pas Test bij.

Excuus! Best vreemd dan dit hoor ik voor het eerst en ken redelijk wat mensen die bold gebruiken.

Betekend dus ook dat je de eerste 4/3 weken nog niet hoeft op te passen met lever belastende dingen?

Excuus! Best vreemd dan dit hoor ik voor het eerst en ken redelijk wat mensen die bold gebruiken.

Ja ik had ook al heel lang lang niets gedaan. Of het is het zonnetje die t doet :D

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 21:21 ----------

Betekend dus ook dat je de eerste 4/3 weken nog niet hoeft op te passen met lever belastende dingen?

Zoals wat? Alcohol? Jij komt er wel bro :thumbs:

:fluit:

Laatst bewerkt:
Geen alcohol, sommige supplementen

Zit nu in de 4de week.

Kan wel iets harder trainen maar kan ook placebo zijn.

Voor de rest merk ik nog niks;
Geen acne, geen vocht, geen kgs op de weegschaal en geen sneller herstel. Gr

ik zit ook in mijn 4de week (primo/test) merk ook nog niks :s

6weken 1dag 30minuten en 2seconden , dan begin je een prikkeling te voelen in je linder bicep.

Dat wou je horen toch ?

:google:

Als je niet aankomt zul je je voeding aan moeten passen.Voeding is belangrijker dan de gear die je gebruikt het staat en valt met voeding

Vraag maar aan big-t of me voeding goed is;)

Zit nu in de 4de week.

Kan wel iets harder trainen maar kan ook placebo zijn.

Voor de rest merk ik nog niks;
Geen acne, geen vocht, geen kgs op de weegschaal en geen sneller herstel. Gr

Wow dat is wel erg raar dat je nu nog niets merkt.
Je zet er immers ook test bij toch...

Maar mocht de voeding dan goed zijn dan moet je het ook eten he ;) voeding is belangrijk bij aas en training en rust die moeten allemaal optimaal zijn om te kunne profiteren ervan.
Ik eet precies wat er staat en heel soms komen er nog wel eens wat kcal's bij (sportdrank).

Net trouwens me 5de injectie gezet, merk nog steeds niks?
Ik las dat het tot maximaal wel 6 weken kan duren voordat het inkickt?

Kuur niet doortrekken?

- Geen acné
- Hou geen vocht vast
- Zie geen meer kg's op de weegschaal
- Kan wel iets beter trainen en spieren lijken meer opgepompt bij training maar kan ook door me nieuwe trainingschema komen (1 spiergroep per dag).

Hoeveel kg per week moet je minimaal aankomen van test e/bold? Uiteraard met optimale voeding etc.

ik zit zelf op 500 test 400 mast en 60 mg stanozol, ga nu week 3 in wat ik voel is enorme pomp ben werkelijk constant gepompt wel lekker gevoel kwa kracht nog niks gemerkt.

Ik zit in week 3 van Test-Bold en zit op de +7,5kg en plus 2cm op me armen (maar dat zal wel door de HGH komen)

wtf man of je gear is fake of je eet gewoon niet genoeg als je nog niets bent gegained.

of je sport te veel.

Terug
Naar boven